- Liittynyt
- 28.9.2008
- Viestejä
- 97
"kytkin vaihdettu 1,5v sitten, jarrut on vastikään vaihdettu" tommosen käsityksen sain myyntipuheesta.A4 1.8T vuosmallia 2004
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"kytkin vaihdettu 1,5v sitten, jarrut on vastikään vaihdettu" tommosen käsityksen sain myyntipuheesta.A4 1.8T vuosmallia 2004
Mitäs alan miehet arvioi hintaa A6:n koneen (2.0 TSFI) lastutukselle?
Ja kuulostaako tuollainen netistä löydetty tehojen lisäys realistiselta?
Audi A6 2.0T FSI
2006-03-30
Audi A6 has a 170Hp version of the popular TFSI engine. Now we have PPC tuning for that one as well.
power: 232Hp
torque: 343Nm
Kyl toi mun mielestä suht koht realistiselta vaikuttaa. Sama kone on kuitenkin käytössä GTI golfissa ja siinä vakiotehot on 200hv. Siihen 30 hv lisää onnistuu ahdetussa autossa ihan vain ahtopaineiden nostolla.
Okei, thanks.
Osaatko hintapolitiikkaa arvioida?
Varmaan kaksoismassapyörällä oleva, noihin on saannut vaihtaa osia aika pienilläkin kilometreillä, tyhjäkäynnillä saattaa kuulua ylimäärisiä ääniä ja ajossa ravistaa jos on vaihdon tarpeessa, vag foorumilla löytyy enemmän juttua."kytkin vaihdettu 1,5v sitten, jarrut on vastikään vaihdettu" tommosen käsityksen sain myyntipuheesta.
Jos kilvet paikallaan niin pystyy tekemään käsittääksi vain verkkopankkitunnuksilla tai konttorissa ja jos ei kilpiä niin pelkästään konttorilla, en usko että saa soittamalla koska kyseessä on maksullinen palvelu. Vakuutukset saa voimaan puhelin soitolla.Kuinka helppo on saada liikennekäytöstä poistettu auto takasin liikennekkäyttöön?
Tiedän et helpointa on mennä katsastuskonttorille mut sellasta ei kuitenkaan oo ku 40 kilsan päässä.Luin AKE:sta et voi tehdä verkkopankkitunnuksilla,joitakaan ei oo.
Mut sit jostain kuulin et pelkkä soitto vakuutusyhtiöön riittää?
Noissa hinnoissa se varmaan pyörii. Halvimmat on yleismallin lastuja, kun taas kalliimmat säädetään autokohtaisesti. Autokohtaisesti säädetty lastu on aina parempi.
Yleismallinlastut on pelkästään puukotettu ja nostettu arvoja niin että tehotuotto on esim 20% vakiota suurempi. Jos itseni pitäisi lähteä autoa lastuttamaan ja budjetti olisi noinkin suuri kuin vaikka 700e niin pistäsin googlen laulamaan, ostaisin itselleni lastutusvehkeet ja tutustuisin lontoon kielisiin softausfoorumeihin ja nakertelisin itse lastun paikalleen. Lisäksi kun tiedostaa kuinka paljon jengi nykyään puukottaa lähes kaikkia ahdettuja autoja ja malleja niin suurimpaan osaan löytyy valmis karttapohja ja täts it. Sen jälkeen paat kamat laulamaan ja pusket muutamalle kaverille muutamalla ykkössatasella softan menemään niin pankkitili näyttää plussaa. Siinä vaiheessa kun oikeesti sitten otetaan ne viimesetkin hevoset irti niin voipi sitten soittaa karalalle että saako penkkiä vuokralle omaankäyttöön ;)
Onko kyseessä laippaliitos? Mikäli on eikä siihen ole erikseen tiivistettä niin voi olla ihan hyvä laittaa jotain massaa siihen.tarvitseeko prätkän bolt on vaimennin jotain tiivistemassaa liitoskohtaan?
Ei se sen vaikeampi homma sinänsä ole, mutta joudut vain hankkimaan lohkolämmittimen pistokkeen ja vetämään siitä sen kaapelin repsikan jalkatilaan. Toisaalta voi melkein jo kysyä, että miksi samalla ei asentaisi lohkolämmitintä jos asentaa kuitenkin pistokkeen ja sisätilanpistokkeen? Nuo pistokkeet ja johdot on kohtalaisen kallista tavaraa, mutta autotarvikeliikkeistä niitä löytyy hyllytavarana. Asennus on ihan pistokkeiden toisiinsa liittämistä eli helppoa kuin mikä.Miten mahtais onnistua sisätilanpistoke vetää skoda fabiaan kun ei ole lohkolämppäriä, pelkkä webasto nyt. Googlailin ja vissii kohtuu simppeli homma jos on se lohko mutta onko tää nyt paljon vaikeampi homma? On noita varmaan jotain valmiita sarjoja olemassa mutta en taida osata hakea oikealla hakusanalla tai jotain...
Eikö sulla webastossa ole sisäpuhallusmahdollisuutta vai?Miten mahtais onnistua sisätilanpistoke vetää skoda fabiaan kun ei ole lohkolämppäriä, pelkkä webasto nyt. Googlailin ja vissii kohtuu simppeli homma jos on se lohko mutta onko tää nyt paljon vaikeampi homma? On noita varmaan jotain valmiita sarjoja olemassa mutta en taida osata hakea oikealla hakusanalla tai jotain...
Onko kyseessä laippaliitos? Mikäli on eikä siihen ole erikseen tiivistettä niin voi olla ihan hyvä laittaa jotain massaa siihen.