Moottoriajoneuvomaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pacem
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
dikkaan tosta niin pirusti! joo ei varmaa oo jenkki piireissä se oikea jenkki mutta mulle kyllä :D

Tuollainen on ihan helmi peli. Kulutuskaan ei ole niin iso kun pelotellaan. Itse ostaisin ennemmin pitkä lavaisen fleetsiden, on jotenkin tyylikkäämpi. Tuo yksilö on mielestäni kallis, eikä mitenkään helmi ilmoituksen perusteella, mutta paikanpäällähän sen näkee.

Mitenkäs kun joissain uudemmissa autoissa on tuulilasinpyyhkijät lepoasennossa tuolla a-pilarin kyljessä niin toimiiko ne käytännössä kuinka hyvin? Tuli vaan mieleen että eikö ajoviima nosta kaiken veden/loskan/lumen takasin lasille kun pyyhkijät on ensin painanut ne sinne lasin alareunaan?

Kattelin erästä autoa, joka on myynnissä ruottissa ja siinä sanotaan, että kytkin vaihdettu 1,5v sitten. Mitä moisesta kannattaa erityisesti kattoa? Onko voinu mahollisesti vaikuttaa johonkin muuhunkin?

Mitäs alan miehet arvioi hintaa A6:n koneen (2.0 TSFI) lastutukselle?

Ja kuulostaako tuollainen netistä löydetty tehojen lisäys realistiselta?

Audi A6 2.0T FSI
2006-03-30
Audi A6 has a 170Hp version of the popular TFSI engine. Now we have PPC tuning for that one as well.

power: 232Hp
torque: 343Nm

Kattelin erästä autoa, joka on myynnissä ruottissa ja siinä sanotaan, että kytkin vaihdettu 1,5v sitten. Mitä moisesta kannattaa erityisesti kattoa? Onko voinu mahollisesti vaikuttaa johonkin muuhunkin?
No eipä tuo kytkimen vaihto kovin kummoinen operaatio ole. Kuluva osa sekin on.

Mut jos myyjä ilmottaa kilometreiks 100 - 110tkm... Aina herää pienet epäilykset
Mikä auto? Aika vähillä kilometreillä se on pitänyt tosiaan kytkin vaihtaa jos 1,5v sitten vaihdettu ja kilsat nyt 110tkm.

Mä oon rempannu kytkimen kahdesti. Toisessa autossa kilsoja oli tuolloin 220tkm, toisessa 130tkm. Jälkimmäinen oli tosin Alfa :D

Mikä auto? Aika vähillä kilometreillä se on pitänyt tosiaan kytkin vaihtaa jos 1,5v sitten vaihdettu ja kilsat nyt 110tkm.

Mä oon rempannu kytkimen kahdesti. Toisessa autossa kilsoja oli tuolloin 220tkm, toisessa 130tkm. Jälkimmäinen oli tosin Alfa :D

A4 1.8T vuosmallia 2004

Suositut

Back
Ylös Bottom