Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muilla näyttäis olevan samoja ongelmia focuksen kanssa http://www.ford-club.net/foorumi/viewtopic.php?f=6&t=16687Ford focus 1.6 vm-2000,
Vaihdoin laturin, mutta latausvalo jäi palamaan. Latausjännite nyt 14.1V.
WTF?
Tänks. Haeskelin itsekin googlella mutta jostain syystä tuota ketjua en bongannut. Pitääpi tänään tsekata tuo johtosarja läpi...Muilla näyttäis olevan samoja ongelmia focuksen kanssa http://www.ford-club.net/foorumi/viewtopic.php?f=6&t=16687
dikkaan tosta niin pirusti! joo ei varmaa oo jenkki piireissä se oikea jenkki mutta mulle kyllä :D
paras sportside mitä nettiautossa myynnissä.
Onko miten vaarallista liikutta autoa startilla muutama metri?
Mitenkä tämä siis käytännössä tapahtuu? Pariin otteeseen jo miettinyt, kun kuullut puhuttavan.Onko miten vaarallista liikutta autoa startilla muutama metri?
Mitenkä tämä siis käytännössä tapahtuu? Pariin otteeseen jo miettinyt, kun kuullut puhuttavan.
Ahaa, no kiitos, nyt on aukko paikattu sivistyksessä.Vaihde silmässä pyörittää starttia, kun auto ei ole käynnissä.
No eipä tuo kytkimen vaihto kovin kummoinen operaatio ole. Kuluva osa sekin on.Kattelin erästä autoa, joka on myynnissä ruottissa ja siinä sanotaan, että kytkin vaihdettu 1,5v sitten. Mitä moisesta kannattaa erityisesti kattoa? Onko voinu mahollisesti vaikuttaa johonkin muuhunkin?
No eipä tuo kytkimen vaihto kovin kummoinen operaatio ole. Kuluva osa sekin on.
Mikä auto? Aika vähillä kilometreillä se on pitänyt tosiaan kytkin vaihtaa jos 1,5v sitten vaihdettu ja kilsat nyt 110tkm.Mut jos myyjä ilmottaa kilometreiks 100 - 110tkm... Aina herää pienet epäilykset
Mikä auto? Aika vähillä kilometreillä se on pitänyt tosiaan kytkin vaihtaa jos 1,5v sitten vaihdettu ja kilsat nyt 110tkm.
Mä oon rempannu kytkimen kahdesti. Toisessa autossa kilsoja oli tuolloin 220tkm, toisessa 130tkm. Jälkimmäinen oli tosin Alfa :D