Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainut vaan että pitää tilata uus ajokortti.
Eli jos nyt lähden ajelemaan yli 25kW vehkeellä ja poliisit pysäyttää niin tule sanomista, koska kortissa ei ole isoa A:ta? Mulla siis kortissa A1 ja pikku A.
Nyt autonlasien puhdistusta. Kuinka saada erittäin pinttynyt lika ulkolaseista pois? Kyse on jäljistä, jotka muistuttavat sadepisaroita, jotka ovat kuivaneet kiinni lasiin erittäin tiukasti. On kokeiltu kaikenmaailman lasinpesuaineet, rasvan- ja lian poistajat jne. ja ei millään lähde pois...
Kokeileppas metallivillalla, paljon vaan pesuainetta liukasteeksi ja sievästi hankaat ettei lasi naarmuunnu.Nyt autonlasien puhdistusta. Kuinka saada erittäin pinttynyt lika ulkolaseista pois? Kyse on jäljistä, jotka muistuttavat sadepisaroita, jotka ovat kuivaneet kiinni lasiin erittäin tiukasti. On kokeiltu kaikenmaailman lasinpesuaineet, rasvan- ja lian poistajat jne. ja ei millään lähde pois...
Eli jos nyt lähden ajelemaan yli 25kW vehkeellä ja poliisit pysäyttää niin tule sanomista, koska kortissa ei ole isoa A:ta? Mulla siis kortissa A1 ja pikku A.
En tätä nyt väitä absoluuttisena totuutena, mutta epäilen vahvasti että ajokorttiluokan ylitys tuosta tulee.
Tosta kannattaa ottaa selvää, nimittäin esimerkiksi ajokiellon kanssahan ajo-oikeus palautuu vasta sillä hetkellä kun saat kortin (siis itse läpyskän) takaisin. Eli jos vaikka sulla on kortti ollut kuivumassa kuukauden ja sitten kuukauden jälkeen ajelet hakemaan sitä korttia niin ajo-oikeudetta ajoon syyllistyt.
Ja mä olen kans muinoin kyllä kuullut että se oikeus ajaa yli 25kw vehjettä tulee vasta kun on se iso A kortti, tiedä sitten jos toi on jotenkin muuttunut..?
Voiko olla mahdollista, että kesärenkaista jokainen on identtinen kuvioinniltaan, vaikka kuviointi renkaassa ei ole symmetrinen? Maalaisjärjellä ajateltuna ei toimi?
nokian (esim i3) renkaissa muistaakseni lukee jossain inside / outside .Voiko olla mahdollista, että kesärenkaista jokainen on identtinen kuvioinniltaan, vaikka kuviointi renkaassa ei ole symmetrinen? Maalaisjärjellä ajateltuna ei toimi?
nokian (esim i3) renkaissa muistaakseni lukee jossain inside / outside .
vasemman ja oikean puolen renkaiden suurin ero taitaa itse rungossa ei pintakuviossa.
mutta jos rengas on rungoltaan identtinen vaikka pinta kuvio olisi hieman epäsymmetrinen niin taitaa yleensä olla ettei eri puolille ole omaa rengasta.
Kuinka usein jarrupalat pitää vaihtaa?