Deleted member 48743
....
Noilla kyseisillä kiinanihmeillä ei ole juurikaan arvoa, joten melko turhaa maksaa täys- tai osakaskoa. Varaosat on halpoja ja uusia saa naurettavaan hintaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
....
Niinhän siinä kävi.
Luulis vaan että tulis jollekin insinöörille mieleen tehdä noita väistötestejä ENNEN kuin autoja aletaan myydä.
YouTube - Toyota Hilux fails the Moose test
YouTube - Mercedes A Class
Mitäs luulette, onko autokauppa vastuussa jos 4te maksanut auto hajoaa 5vk oston jälkeen. Vika todennäköisesti isompi, eli Saab 9-3 tid:n syöttöpumppu, eli rempaan tuskin sataset riittää...
Olen nyt 20 v. Täytän 21 heinäkuussa. Tällä hetkellä minulla on vain B-kortti (pysyvä). Jos korotan kortin AB:ksi nyt välittömästi (eli korotus tapahtuu ennen kuin täytän 21), saanko ajaa mitä tahansa pyörää siinä vaiheessa, kun 21 tulee täyteen? Vai joudunko köröttelemään max 25 kW vehkeillä 2 vuotta ennen kuin rajoitus poistuu? (tällöinhän kannattaa ehdottomasti odotella ja hommata korotus vasta kun 21 on täynnä).
jos saat kortin ennen kuin olet 21 niin joudut venaamaan sen 2v.
Eiköhän tämä mene niin, että kumpi tulee ensin täyteen. 21v vai 2 kautta.
Siis oletko nyt aivan varma tästä? Minulla ei ole siis tällä hetkellä mitään A-korttia ja ikää on reilu pari kuukautta alle 21. Kyllä ainakain autokoulussa pitivät todennäköisenä, että jos suoritan ns. väli A:n nyt (eli ENNEN kun täytän 21), niin pitää venaa 2 v ennen kuin saa ajaa mitä tahansa prätkää. Eli katottaisiin vaan, että väli A pitää olla 2 v voimassa, muusta viis. Kun taas jos ajan ns. iso A:n täytettyäni 21, saan ajaa varmasti mitä pyörää tahansa. Jos olet 100 varma, niin voisitko hieman valottaa, mistä tällainen tieto? Pahoittelen myös siinä tapauksessa epäilyjäni.hmph..jos ajaa 18vuotiaana ns. pikku-a kortin niin saa parikymppisenä ajaa millä tahansa pyörällä. eli kun on ollut 2 vuotta pikku-a. ei sun hirvonen tarvi mitään odotella kun meet vaan ja tentit kortin itelles. sitten kun oot 21v niin saat automaattisesti ajaa minkä tehoista pyörää tahansa.
Siis oletko nyt aivan varma tästä? Minulla ei ole siis tällä hetkellä mitään A-korttia ja ikää on reilu pari kuukautta alle 21. Kyllä ainakain autokoulussa pitivät todennäköisenä, että jos suoritan ns. väli A:n nyt (eli ENNEN kun täytän 21), niin pitää venaa 2 v ennen kuin saa ajaa mitä tahansa prätkää. Eli katottaisiin vaan, että väli A pitää olla 2 v voimassa, muusta viis. Kun taas jos ajan ns. iso A:n täytettyäni 21, saan ajaa varmasti mitä pyörää tahansa. Jos olet 100 varma, niin voisitko hieman valottaa, mistä tällainen tieto? Pahoittelen myös siinä tapauksessa epäilyjäni.
Onko kenelläkään tietoa, minkä hintaista on auton viandiagnosointi? Onko hinnoissa suuria eroja merkkiliikkeiden ja pienten korjaamojen välillä?
jeke on väärässä. itse pähkäilin aikanaan samaa ja vastaus oli että jos ajaa alle 21v sen nii 2v pitää venaa. et olis ensimmäinen joka saa ison A-kortin vasta vähän ennen kun täyttää 23 sen takia ettei malttanut odottaa että olis 21v. ja jos mistään et saa 100% varmaa faktatietoa, se että joku, mukaanlukien minä, huutaa internetissä että joku on faktaa, ei sitä yleensä ole, niin odota ihan varmuuden vuoksi siihen asti että oot 21v. paljon vähemmän siinä on hävittävää.