Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomi77
Mtk77: mä valitsen itse 2 liikettä ja 3 sarjaa. Painopakkojen, tankojen, ym. levyjen kanssa tuhrautuu aikaa ja treeni-intensiteetti mulla ainakin kärsii, kun täytyy totuttaa lihas uuteen liikerataan.
Originally posted by S225T
Mä taas teen yleensä kolme liikettä, 2 sarjaa isoille lihasryhmille, pienille usein myös 3 liikettä, mutta viimeistä vain 1 sarja.
How much wood could a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood?Originally posted by JackOfAllTrades
Treenaa liikkeitä, älä lihaksia
Originally posted by Tomi77
How much wood could a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood?
Noin. Nyt tässä viestiketjussa on kaksi viestiä, joissa ei ole järjen hiventäkään.
According to a Wall Street Journal article, Richard Thomas, a wildlife expert from New York, estimated that a woodchuck moves about 700 pounds of dirt in building its burrow...so, he estimated that over that same time and effort, a woodchuck could chuck 700 pounds of wood if a woodchuck could chuck wood.
Originally posted by Mixu
How much wood could a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood?
Kiitos amerikkalaisten tiedemiesten ja heidän tutkimustensa.
-Mixu
Originally posted by JackOfAllTrades
Pointti oli lähinnä siinä että jos käy läpi kaikki kehon karkeammatkin liikkeet niin kaikki lihasryhmät on käyty lävitse ja useimmat vielä moneen kertaan ja monessa eri roolissa.
Esim.
horisontaalinen taso:
työntävä liike (esim penkkipunnerrus)
vetävä liike (esim. soutu)
Vertikaalinen taso:
työntävä liike (esim olkapääpunnerrus)
vetävä liike (esim. leukojen veto)
Originally posted by S225T
Ja täähän toki riittää esim. kehonrakentajalle. Niinhän ne kaikki näkyykin treenaavan.
Miksi pitää antaa "yleispäteviä" ohjeita ja kommentteja kun ne ei sitä käytännössä ole. Eri asiat palvelevat niin eri tarkoituksia ja ihmiset hakevat niin eri asioita.