MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiva kun nuo wanhemmatkin potkitut ottelijat ovat tulleet näkyviin tuonne ottelijalistaan. Näkee millaisia hirvityksiä sitä onkaan joskus tullut tehtyä ja mitä on tullut pidettyä esim. hyvänä pystyottelijana:D

On tullut löydettyä sellainenkin kivuus kuin jaloille potkiminen. Bubba, jonka halusin jo potkia oppimiskykynsä takia (prkl kun oliskin huonompi ottelija :)) pistää aika hyvin:
http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=116758

Ja Ilari ottaa aika nätisti turpaan:
http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=98159

Perkele hävisin. Viimeaikoina menny kyllä ottelut aivan penkin alle.

Mites ottaako semien häviäjät vastakkain, eli suomeksi joudunko ottaa "pronssiotellussa" vielä Halipulalta kypärään?

lisää kysymyksiä..

Mun yhdellä mattomiehellä on ihan hyvät fyysiset ominaisuudet, ja tässä mietein että pitäisikö vaan nostaa submissionia ylöspäin.. remarkable Bjj ja wonderful sub offense.. Onko mitään järkeä pumpata wonderful->exc tai jopa sensational, vai pitäiskö nostaa ns kakkosarvoja esim gnp wonderfuliin?

eli lyhyesti, kunka korkealle primääriskillit kannattaa nostaa?

lisää kysymyksiä..

Mun yhdellä mattomiehellä on ihan hyvät fyysiset ominaisuudet, ja tässä mietein että pitäisikö vaan nostaa submissionia ylöspäin.. remarkable Bjj ja wonderful sub offense.. Onko mitään järkeä pumpata wonderful->exc tai jopa sensational, vai pitäiskö nostaa ns kakkosarvoja esim gnp wonderfuliin?

eli lyhyesti, kunka korkealle primääriskillit kannattaa nostaa?
No termistöä ajatellen primääriskilljä ovat nyrkkeily, MT, paini ja BJJ.

Jos haluat olla paras matossa, kannattaa nostaa skillit vaikka eliteen asti. Suhde vastustajaan on tärkeämpi kuin lukemat. Harvemmin tuo kuitenkaan tuottaa yhtä paljon tulosta kuin vähän monipuolisempi ottelija. Paha sanoa mitä kannattaisi kehittää tietämättä ottelijasta juuri mitään.

Mä itse ehkä keskittyisin esim. painiin sun tapauksessa. Voihan sitä myöhemmin viilata BJJn vaikka sinne eliteen jos jaksaa. :] Ja tällä hetkellä näyttäis siltä että puhtaat jujimiehet pärjää ekat ~4 matsia hienosti, mutta kun vastaan asettuu edes vähän kovempi kaveri ni yleensä kyyti on ollu kovaa. Tämän takia suosittelen että opettelet myös pystytaitoja. ;P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä itse ehkä keskittyisin esim. painiin sun tapauksessa. Voihan sitä myöhemmin viilata BJJn vaikka sinne eliteen jos jaksaa. :] Ja tällä hetkellä näyttäis siltä että puhtaat jujimiehet pärjää ekat ~4 matsia hienosti, mutta kun vastaan asettuu edes vähän kovempi kaveri ni yleensä kyyti on ollu kovaa. Tämän takia suosittelen että opettelet myös pystytaitoja. ;P

joo. tuo paini nyt on must noilla mattomiehillä. Mäkin alussa tein pajon noita bjj-miehiä, enkä silloin osannut laittaa pojoja speediin, niin jouduin niitä kenkimään, koska häviötä alkoi tulemaan sen jälkeen kun tuli se spämmäysmuutos peliin.

Sitten kysymys clinchistä. Eli mites sen saa toimimaan. Käsittääkseni siihen vaikuttaa paini,mt ja boxaus. Esim tällä mun bjj-ukolla on proficient wresting, feeble mt ja competent boxing. Jos nyt upin clinchin vaikka wonderfuliin, saako se siinä mitään aikaan , koska sillä box ja mt on noin huonoja? (voima suberb)
vaikuttaako punches tai vastaava skilli clinchiin?
kannattaako tota clinchiä yleensäkään uppia muuten kuin decision voittoa tavoitellessa? en mä ainakaan ole pahemmin nähnyt tyrmäyksiä clinchissä. esimerkki: http://www.mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=112411
mun box/mt-mies murjoi 100-0 clinchissä, muuta toinen ei pudonnut..

joo. tuo paini nyt on must noilla mattomiehillä. Mäkin alussa tein pajon noita bjj-miehiä, enkä silloin osannut laittaa pojoja speediin, niin jouduin niitä kenkimään, koska häviötä alkoi tulemaan sen jälkeen kun tuli se spämmäysmuutos peliin.

Sitten kysymys clinchistä. Eli mites sen saa toimimaan. Käsittääkseni siihen vaikuttaa paini,mt ja boxaus. Esim tällä mun bjj-ukolla on proficient wresting, feeble mt ja competent boxing. Jos nyt upin clinchin vaikka wonderfuliin, saako se siinä mitään aikaan , koska sillä box ja mt on noin huonoja? (voima suberb)
vaikuttaako punches tai vastaava skilli clinchiin?
kannattaako tota clinchiä yleensäkään uppia muuten kuin decision voittoa tavoitellessa? en mä ainakaan ole pahemmin nähnyt tyrmäyksiä clinchissä. esimerkki: http://www.mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=112411
mun box/mt-mies murjoi 100-0 clinchissä, muuta toinen ei pudonnut..
On mulla muutama clinchityrmäys, mutta aika harvassa tosiaan ovat. Onhan tuolla pari monsteria wonderful-clincheillä sun muilla kivuuksilla, jotka tyrmäävät sällejä clinchiin. Ja hyvinhän tuo väsyttää vaikka tyrmäys onkin tavoitteena. Clinch on myös hyvä tapa viedä kavereita mattoon. Tuohonhan eivät takedown-taidot vaikuta. Jengillä on varmaan keskimäärin parempi takedown defence kuin clinchailu, joten maahanvienti clinchin kautta voisi olla ihan hyvä idea.

Kannattanee hinkata sitä painia ja clinchailua samaan aikaan. Eikä kaiken tarvitse olla wonderful ennen kuin siitä on mitään hyötyä :) Sun äijälles pistäsin pojoja painin ohella pystyyn ja sekundääritaidoista kyllä clinhiin. BJJ vaikuttaa myös ottelijan kykyyn vetää guard clinchissä.

edit. Olen pyrkinyt tekemään kavereita, jotka pystyvät pistämään kampoihin vähän kaikenmoisille vastustajille. Todella kovalla BJJ:llä ja painilla voidaan piestä pystyottelijoita ja keskinkertaisia mattosällejä suht helposti, mutta vastaan tullessa se toinen ruskea-/mustavyö, menee homma tuuripeliksi.

misä vaiheessa lopetatte circuittien tekemisen? mulla enemmän tai vähemmän joka ukolla huonoin fyysinen arvo proficient, ns. spec skillit suberb-wonderful. Paljonko noita kannattaa pumpata?

misä vaiheessa lopetatte circuittien tekemisen? mulla enemmän tai vähemmän joka ukolla huonoin fyysinen arvo proficient, ns. spec skillit suberb-wonderful. Paljonko noita kannattaa pumpata?
Tarvitseeko sitä missään vaiheessa lopettaa? Yleensä pistän circuittia, kun en keksi muutakaan.

mikäs teillä on kriteerit ukon kikkaukseen?

mun tekisi mieli kikata http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=23314 , sillä on strong++ sub def, respectable++ jujitsu, ja silti 2 lukotustappioo putkeen. Onkos tuolla ukolla enää "toivoa"?

Emmä ehkä ihan vielä monottais ku on kumminki ihan hyvä recordi. Sit pitää vaa reenata lisää noita tai sitte lyöt vastustajat katolleen. ;P Mulla oli itseasiassa melkeen samassa tilanteessa ottelija, jonka sitten potkin ja nyt se on voittanu 3 seuraavaa matsia ja on oman organisaationsa tähtiä. :E

mikäs teillä on kriteerit ukon kikkaukseen?

mun tekisi mieli kikata http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=23314 , sillä on strong++ sub def, respectable++ jujitsu, ja silti 2 lukotustappioo putkeen. Onkos tuolla ukolla enää "toivoa"?

Väännä toi defensive grappling kunnolla ylös, kun sun ukkos kerran mattomiehiä on niin panosta vaan täysillä tohon taitoon muutama viikko. Ja sen jälkeen BJJ vyö arvo ruskeaan. Jos siis sulla on jotain "tunnearvoa" tohon ukkoon, jollei niin mäkeen vaan ja teet alusta asti ukon millä on wonderful def.grappling jos on mattomies.

Onhan noista toinen ruskeavöistä vastaan niin en ihan vielä pelästyisi. Katso koko pakettia. Oppiiko mitään, onko leukaa, voittaako matseja, nynnytteleekö loppumatsin heti ekan lyönnin jälkeen jne. Teki mieli potkia yksi oma 7-3 recordin omaava, kun ei se tuuppaa oppimaan mitään, mutta kun se meni voittamaan viimeisen matsinsa ja on nyt 8-3 niin eihän sitä kehdannut. Tai noh, en olisi muutenkaan vielä, kun on sopparia kesken.

Toi sun ottelijas olisi kyllä aika kusessa hyvää pystyottelijaa vastaan, jota ei noin vain vietäisikään maahan. Ehkä pistäisin kaverille vähän pystytaitoja ja alasvientipuolustusta niin ei tarvitsisi jokaisen ruskeavöisen kanssa mennä mattoon ja pystyottelijoiden kanssa pääsisi ensimmäisestä erästä. Toki voihan tuosta yrittää vääntää mattosankarin, joka vie kaikki mattoon.

Suht tyhmä kysymys, mutta oon ajatellu VIPin hankintaa ja ajattelin vaan, että mitä niillä eduille tapahtuu ku aika loppuu? Esim. häviääkö kymmenestä ottelijasta kuusi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom