Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikäläisen yhden ottelijan vastustajan hyvissä puolissa oli "good in bed" :D Aiheutti semi ison repeämisen
Kaikilla se on superb'n ja wonderfulin välillä.Moi.
Paljonko tota voimaa ootte pumpannut matsaajillenne, pystymiehelle?mattomiehelle?
No termistöä ajatellen primääriskilljä ovat nyrkkeily, MT, paini ja BJJ.lisää kysymyksiä..
Mun yhdellä mattomiehellä on ihan hyvät fyysiset ominaisuudet, ja tässä mietein että pitäisikö vaan nostaa submissionia ylöspäin.. remarkable Bjj ja wonderful sub offense.. Onko mitään järkeä pumpata wonderful->exc tai jopa sensational, vai pitäiskö nostaa ns kakkosarvoja esim gnp wonderfuliin?
eli lyhyesti, kunka korkealle primääriskillit kannattaa nostaa?
Mä itse ehkä keskittyisin esim. painiin sun tapauksessa. Voihan sitä myöhemmin viilata BJJn vaikka sinne eliteen jos jaksaa. :] Ja tällä hetkellä näyttäis siltä että puhtaat jujimiehet pärjää ekat ~4 matsia hienosti, mutta kun vastaan asettuu edes vähän kovempi kaveri ni yleensä kyyti on ollu kovaa. Tämän takia suosittelen että opettelet myös pystytaitoja. ;P
On mulla muutama clinchityrmäys, mutta aika harvassa tosiaan ovat. Onhan tuolla pari monsteria wonderful-clincheillä sun muilla kivuuksilla, jotka tyrmäävät sällejä clinchiin. Ja hyvinhän tuo väsyttää vaikka tyrmäys onkin tavoitteena. Clinch on myös hyvä tapa viedä kavereita mattoon. Tuohonhan eivät takedown-taidot vaikuta. Jengillä on varmaan keskimäärin parempi takedown defence kuin clinchailu, joten maahanvienti clinchin kautta voisi olla ihan hyvä idea.joo. tuo paini nyt on must noilla mattomiehillä. Mäkin alussa tein pajon noita bjj-miehiä, enkä silloin osannut laittaa pojoja speediin, niin jouduin niitä kenkimään, koska häviötä alkoi tulemaan sen jälkeen kun tuli se spämmäysmuutos peliin.
Sitten kysymys clinchistä. Eli mites sen saa toimimaan. Käsittääkseni siihen vaikuttaa paini,mt ja boxaus. Esim tällä mun bjj-ukolla on proficient wresting, feeble mt ja competent boxing. Jos nyt upin clinchin vaikka wonderfuliin, saako se siinä mitään aikaan , koska sillä box ja mt on noin huonoja? (voima suberb)
vaikuttaako punches tai vastaava skilli clinchiin?
kannattaako tota clinchiä yleensäkään uppia muuten kuin decision voittoa tavoitellessa? en mä ainakaan ole pahemmin nähnyt tyrmäyksiä clinchissä. esimerkki: http://www.mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=112411
mun box/mt-mies murjoi 100-0 clinchissä, muuta toinen ei pudonnut..
Tarvitseeko sitä missään vaiheessa lopettaa? Yleensä pistän circuittia, kun en keksi muutakaan.misä vaiheessa lopetatte circuittien tekemisen? mulla enemmän tai vähemmän joka ukolla huonoin fyysinen arvo proficient, ns. spec skillit suberb-wonderful. Paljonko noita kannattaa pumpata?
mikäs teillä on kriteerit ukon kikkaukseen?
mun tekisi mieli kikata http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=23314 , sillä on strong++ sub def, respectable++ jujitsu, ja silti 2 lukotustappioo putkeen. Onkos tuolla ukolla enää "toivoa"?
mikäs teillä on kriteerit ukon kikkaukseen?
mun tekisi mieli kikata http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=23314 , sillä on strong++ sub def, respectable++ jujitsu, ja silti 2 lukotustappioo putkeen. Onkos tuolla ukolla enää "toivoa"?