MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kysymys;

Onko pelkkä Yoga tosiaan nopein konsti vetää agilityä, flexiä, speediä ja balancea ylöspäin jos cardio ja voima on hyvällä tasolla ja noi muut ei? Olen jostain mieltänyt että esim. painisparri kehittää nopeutta ja tasapainoa? Saako BJJ sparrilla sitten flexiä lisää ja box./MT:llä agilityä?

Eli voin laittaa koska viime matsissakin oli "Keys to victory" kohdassa mainittu "experienced". Miten paljon uskallan slideria See how it goes:ia päin vetää?
En ole uskaltanut pistää yli puolenvälin. Yhdellä intelligent-arvon omaavalla kaverilla pistin puoleen ja aika hyvin se pisti homman pakettiin. En osaa yhtään sanoa.

Kysymys;

Onko pelkkä Yoga tosiaan nopein konsti vetää agilityä, flexiä, speediä ja balancea ylöspäin jos cardio ja voima on hyvällä tasolla ja noi muut ei? Olen jostain mieltänyt että esim. painisparri kehittää nopeutta ja tasapainoa? Saako BJJ sparrilla sitten flexiä lisää ja box./MT:llä agilityä?
Paljon tuolla on keskustelu kumpi on nopeampaa, circuit training vai yoga. Itse vetelen circuit trainingilla. Tuntuisi luontevammalta, että koutsin vaativa treeni olisi tehokkaampaa.

Kysymys;

Omista kokemuksista sanoisin, että joogalla sais ihan ok tuloksia flexibilityn ja balancen kanssa, mutta muuten vähän heikkoa. Erohan näissä tosiaan on se että CT vedetään koutsin kera. Jos on salissa missä CT sessiot elite valmentajalla alle 3 ni unohda jooga. Veikkaan että mikellä ollu joogat mielessä lähinnä uusia pelaajia varten jotka joutuvat noita kolhitumpia saleja käyttämään. Joogahan vie myös todella paljon vähemmän energiaa ni ei se voi olla yhtä tehokasta.

Itse olen miettinyt joskus kun vetää circuittia niin tuntuu, että se vuoroin kehittää pari kykyä ja toisena päivänä vuoroin paria muuta. Ymmärsin itse, että CT sessio tosiaan treenaisi kaikki fysiikan osa-aluita, tosin voi olla, että tekeekin sitä, se ei vaan näy kun on sen verran marginaalia noissa +- , että yhen pisteen nousu ei välttis vielä näy.

Olen hyvin vihainen. Olin sopinut Crashforce Training Asylymin omistajan kanssa 1 on 1 wrestling sparrausta torstai/perjantai/lauantai aamuina. Ilmoitin siitä chatboxissa. Joku rontti( :david: ) on laittanut oman ukkonsa sparraamaan samaan aikaan. En siis ole omimassa näitä aikoja pysyvästi, vaan vain tämän viikon aikana.
Tässä haiskahtaa:
beastieboyssabotage3521.jpg

Se on vähän kun jättäisi ikkunan auki kun lähtee kotoa, ja huutelee pihalla että älkää menkö varastamaan mulla on ikkunat auki, kun postaa gymin chattiin sparraus ajoistaan. Kun ei kerran oo mitään mahdollisuutta saada selville kuka se on, niin onhan se helppoa varastaa noista 1on1 tunneista. Vaikka eihän se nykyään auta vaikkei mitään sanoisikaan, kun kaikki näkee sparriajat. Tää sparraus varastus oli yksi iso syy miksi laitoin oman salin pystyyn.

Tottahan tuo on :( Ajattelin vain, että koska salilla on melkein pelkästään suomalaisia tyyppejä ja vain 18 ottelijaa, ettei tälläistä tapahtuisi... Noh, ei auta itku markkinoilla. Eikä kaupassa. Eikä kotona.

Jaa saattaa olla että oma myllyttäjä ollu siellä pitää tarkistella. Ittehän en kattele hirveesti mitään tommosia ku klikkaan vaan sen sparriaikataulun auki välilehteen ja lätkin ukkoa sinne missä sopivasti joku on tai siihen missä valmentajilla on enemmän porukkaa. Tbh en oo ees ikinä ajatellu mitään tommosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dream Team Vegas (Las Vegas) muuttuu hitusen.

Nyt:

300/viikko - 12 elite valmentajaa - 138 treenaajaa

Tulevaisuudessa (11.2.2010 alkaen):

600/viikko - 12 elite valmentajaa - 70 treenaajaa

Ehkä tämä vanha konsepti toimisi johonkin pisteeseen asti, mutta tehokkaan treenin kannalta tuo ei ollut paras mahdollinen kuvio. Kahden viikon päästä homma muuttuu.

Jos sinun ukkosi treenaa ks. salilla, suosittelen muuttamaan rahoituksen siten, että hän ei lennä 11.2. pois sieltä jolloin salin viikkomaksu tuplaantuu 300:sta 600:en.

Eipä ole ainakaan mun kaverit. :P Salille on päässy livahtaman yks Hell's Balls ottelija ni se varmaan siellä sekoittaa pakkaa... :D

Heh, ei se ainakaan Christian Luther ollut joka tohon Nappi99 sparriin oli ängennyt, vaikka tasokkaalle painisparrille sillä olisikin käyttöä :)

Räikkönen, ite nostin eilen salimaksut 340$ -> 455$. Aika iso harppaus ja alkuviikosta salillani oli vielä 80 ottelijaa eli täynnä oli, mutta nyt vain 66. Kohta tulee tripla-eliitti clinchwork koutsi.

Hyvä veto Räikköseltä! Saat tolla kivasti kuvetta kirstuun ja samalla sali paranee pirusti. Voiski melkeen siirtää vegasin kaverin sinne kuhan toi ottelijamäärä pienenee.

Mihin katos Defend sali Hilosta? Harmillista jos joudut sulkeen ovet :(

No joo, ei se o helppoa Hilossa(kaan), mullakin on 11 coachia ja 75 cappi sekä 499 fee. Silti on vapaita paikkoja kymmenkunta.

Joo konkurssi koittaa ensi viikolla, ei oikein toiminut tuommoinen sali ainakaan Hilossa. Alle kolmekymmentä jäsentä sain, ja kun lähes kaikki coachit piti olla tuplaeliittejä, niin ei vaan kannattanut. Ehkä vähän turhan aggrena niitä valmentajia palkkailin, kun ajattelin että sillä saa äkkiä porukkaa liittymään, mutta ei, moni kehui mutta harva pysyi asiakkaana. Hilossa on kyllä aika kova kilpailu muutenkin, hinnat tosi alhaalla kun ottelijoita/sali ratio kurallaan. Eipä siinä, ois muutenkin ollu just vippi parin viikon päästä loppumassa, mennään nyt konkkaan ja maksetaan uusi vippi, kattoo mitä sitä sitten keksisi. Ei ainakaan salia Hiloon. :D

Joo konkurssi koittaa ensi viikolla, ei oikein toiminut tuommoinen sali ainakaan Hilossa. Alle kolmekymmentä jäsentä sain, ja kun lähes kaikki coachit piti olla tuplaeliittejä, niin ei vaan kannattanut. Ehkä vähän turhan aggrena niitä valmentajia palkkailin, kun ajattelin että sillä saa äkkiä porukkaa liittymään, mutta ei, moni kehui mutta harva pysyi asiakkaana. Hilossa on kyllä aika kova kilpailu muutenkin, hinnat tosi alhaalla kun ottelijoita/sali ratio kurallaan. Eipä siinä, ois muutenkin ollu just vippi parin viikon päästä loppumassa, mennään nyt konkkaan ja maksetaan uusi vippi, kattoo mitä sitä sitten keksisi. Ei ainakaan salia Hiloon. :D

Surkee homma, suunnitelmas oli kieltämättä aika kunnianhimonen kun Hilossa porukalla ei ole varaa maksaa vielä isoja salimaksuja.

Oli muuten tänään oma ukko taas tittelistä ottelemassa ja kotiinhan se tuli vietyä, muuten ok matsi mutta täytyy kyllä nostaa vastustajalle hattua siitä kuuluisasta leuasta;

51 osumaa kuuppaan ja 66 vartaloon. Muutaman kerran pökerryksissä ja kerran kunnolla ns. rocked mutta taju pysyi, on siinä kaverilla leukaa...Mun äijällä on kuitenkin todistettua KO poweria jonkun verran ettei sitä nyt ihan tyynyt käsissä taputeltu noitakaan osumia...

http://www.mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=102363

Kymmenisen päivää vielä niin Dream Team Vegas alkaa olemaan kisakunnossa eli porukkaa vähemmän ja treeni tehokkaampaa. Pistäkää tänne vaikka viestiä jos haluat sun äijän sinne salille niin tiedän tiputtaa treenaajien määrät tarpeeksi alas jotta ne voi nostaa sitten optimaaliseen määrään eikä tule niitä ns. ylimääräisiä. Kuten monessakin muussa asiassa; nää hommat toimii suhteilla ja niillä pääsee jonon ohi. :)

Seppo Saurio on kehittynyt aika hyvin ja neljä viimeistä matsia on voittanut tyrmäyksellä. Seuraavaksi tulee Sepi Kumpulainen tms joka varmasti on kova pala ruskean reiä..vyön ritarina. ;)

Mitä mieltä olette uudistuksesta jossa ottelija jolla on enemmän kuin neljä (?) voittoa QCF:sta ei voi enää otellla siellä. Itselle se käy hyvin enkä pistä vastaan. Muuttaa kivasti sitä pelin luonnetta kun hieman heikosti olen pistänyt äijille soppareita kun siellä tuntuu olevan vain HC-ninjoja. Ja voisi jopa luulla, että organisaatioiden omistajat pitävät uudistuksesta kun saavat enemmän soppareita tehtyä.

Mitä mieltä olette uudistuksesta jossa ottelija jolla on enemmän kuin neljä (?) voittoa QCF:sta ei voi enää otellla siellä. Itselle se käy hyvin enkä pistä vastaan. Muuttaa kivasti sitä pelin luonnetta kun hieman heikosti olen pistänyt äijille soppareita kun siellä tuntuu olevan vain HC-ninjoja. Ja voisi jopa luulla, että organisaatioiden omistajat pitävät uudistuksesta kun saavat enemmän soppareita tehtyä.

No mä oon kyllä tyytyväinen tohon muutokseen. Ei siin ole mitään tolkkua nuijia jotain päivänvanhoja raakileita maanrakoon. =) Neljässä matsissa näkee jo helposti ne hiddenit ainakin suunnilleen.

Neljän voiton jälkeen hypekin on jo noussut yli sallitun rajan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom