MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Omalla ottelijalla loppui sopimus sunnuntaina ja nyt on satanut sopimus ehdotuksia ihan saatanasti. Kaveri voitti siis vikassa ottelussaan mestaruuden. Kuinkas tuon mestaruusvyön käy jos siirryn toiseen organisaatioon? Joitakin yksittäisotteluitakin on tarjottu tähän väliin, onko kokemuksia niistä? Minkälaisia summia ootte saanu omille huippumiehille? Mun tälle ottelijalle on tarjottu jo jopa 75 000 $ neljästä ottelusta! :) Tosin rahalla ei hirveemmin merkitystä ottelijalle ole tietyn pisteen jälkeen mutta kymmenys tosta olisi jo tuntuva lisä managerinkin pussiin. Mietteitä, ajatuksia?
Mestaruusvyön riistäminen esim. juuri ottelijan lähtiessä organisaatiosta tiputtaa organisaation hypeä jonkin verran. Eli sinulle tuosta ei koidu minkäänlaista haittaa.

Oma paras P4P 25 on saanut kyllä ihan törkeitä tarjouksia. Seuraava matsi on yhden ottelun sopimuksella superfight, 10k/10k/52k. Ja laatikossa pönöttää odottamassa 150k/10k/25k neljä matsia. Toikin nousee vielä todella reippaasti jos voitan ton superfightin.

Vetelet vähän kotiinpäin ja pistät kaverin koneeseen japania kohti. ;)

Samanverran voin ainakin lyödä tiskiin kahisevaa. Nii ja tietenki vähän enemmän signausboonusta

Tycoontuttavani osti orgin stadista http://www.mmatycoon.com/orgpublic.php?oid=1024 ja pyysi välittämään tiedon että etsii sinne ottelijoita. Lupasi maksaa hyvin ottelijoista joilla on väh 3 voittoa alla ja ovat joko Pietarista tai Helsingistä. Jos on enemmänkin voittoja alla niin hän voi lennättää ottelijanne stadiin mistä vain.

Jos kiinnostaa niin pistäkää viestiä Vidille ja sanokaa että minä lähetin teidät (tietää pakkisnickini).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi pakkis challengen voittaja Ignaas Zaan (4-0) on nyt vapailla markkinoilla. Jätin sille 5tonnia rahaa, paljon vaatteita ja palkkaria. Sillä on myös paikka Damin parhaassa salissa. Toivottavasti joku noukkii listalta meinaan siin on kova jätkä. Ainakin hiddenit on kunnossa. =)

Toi pakkis challengen voittaja Ignaas Zaan (4-0) on nyt vapailla markkinoilla. Jätin sille 5tonnia rahaa, paljon vaatteita ja palkkaria. Sillä on myös paikka Damin parhaassa salissa. Toivottavasti joku noukkii listalta meinaan siin on kova jätkä. Ainakin hiddenit on kunnossa. =)

Ignaas Zaanille on näköjään tulossa melko kova ottelu seuraavaksi, Crashforcen titteliottelu. Tosin uskallan veikata, ettei sillä ole mitään jakoja minun Antti Tuiskua vastaan. :)

Ignaas Zaanille on näköjään tulossa melko kova ottelu seuraavaksi, Crashforcen titteliottelu. Tosin uskallan veikata, ettei sillä ole mitään jakoja minun Antti Tuiskua vastaan. :)

Sanotaan näin, että jos matsi meneee des tuomareille ni Zaan on potentiaalinen tulevaisuuden monsteri. Sil kyl tosiaan vaikuttais olevan noi hiddenit kohdillaan.

Arvasin että sieltä tulee tommonen Randycouturevoitto :D Ahisti kyl vähän ku ei kerenny treenaa yhtää clinchiä ku olin poissa pelistä sen kuukauden verran melkeen. Abysmalin kerkesin ottaa. Koteloon ois "Käteenvetäjä" laittanu jos ois kerenny laittaa clinchin kuntoon ;)

Revanssia tässä joku joulu

Arvasin että sieltä tulee tommonen Randycouturevoitto :D Ahisti kyl vähän ku ei kerenny treenaa yhtää clinchiä ku olin poissa pelistä sen kuukauden verran melkeen. Abysmalin kerkesin ottaa. Koteloon ois "Käteenvetäjä" laittanu jos ois kerenny laittaa clinchin kuntoon ;)

Revanssia tässä joku joulu

Pakkiksen Tito Ortiz selittää. :D:D Ei vaan olihan se selvästi Randymäistä grindausta, mutta sellaseks mä tuon ottelijan teinkin. ;P

paljos on 10 dollarii euroina? jos vipit tilais
Google tietää, "10 dollars to euros". On muuten kätevä tuo työkalu. Voi myös muuttaa esim. kupit millilitroiksi tai grammat jaloiksi.
10 U.S. dollars = 7.48559024 Euros

En voisi enää elää ilman vippejä :D Tuo assistentti ja kuusi lisäottelijaa varsinkin ovat kivoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom