MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ennen siellä QFC:n kehissä pyöri sellaisia 9-7 recordin omaavia 25-vuotiaita sällejä pieksemässä 5 päivää vanhoja uusia toivoja :D Hyvä muutos.

http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=937

Pistin myyntiin oman lafkan. Jos jotain kiinnostaa niin pistäkää pelissä privaa mulle, voin myydä tuon pakkislaiselle aivan naurettavalla summalla (kokeilkaa rohkeasti kepillä jäätä). Se on nyt tosiaan huutokaupassa, mutta voin aina ottaa sen sieltä pois suoraa myyntiä varten.

Nyt huutokauppasivulla olevat viikkofinannssit näyttää poikkeuksellisen synkiltä kun firma ei näy highstreetilla myynnin ajan. Normaalisti on tullut rahaa viikossa 800-2500dollaria (ilman kavereiden avustuksia). Eli ei tuolla rikastu, mutta vähän saa "karkkirahaa" ottelijoille.

Onko ottelijan fyysisten ominaisuuksien kasvu yksilöllistä? Eli näkeekö siitä ottelijan oppimisnopeuden. Eräs mun ottelija käynyt tietääkseni neljässä cardio-sessiossa ja cardio noussut 10 -> +30

Onko ottelijan fyysisten ominaisuuksien kasvu yksilöllistä? Eli näkeekö siitä ottelijan oppimisnopeuden. Eräs mun ottelija käynyt tietääkseni neljässä cardio-sessiossa ja cardio noussut 10 -> +30
Vain ikä vaikuttaa fyysisiin ominaisuuksiin. Conditioning ja strength nousevat ihan simona cardio- ja weightstreeneillä oikeilla mömmöillä.

Hei orggien omistaja! Ei kukaan tarvis scouttia? Sali alkaa pyörimään pitkälti itsekseen ja pitäs saada jotain tekemistä työajallekkin ;)

Hei orggien omistaja! Ei kukaan tarvis scouttia? Sali alkaa pyörimään pitkälti itsekseen ja pitäs saada jotain tekemistä työajallekkin ;)
Tommonen olisi ollut niiiin kätevä Hugsyn kanssa :) Vihasin sitä ottelijoiden palkkausta.

Tommonen olisi ollut niiiin kätevä Hugsyn kanssa :) Vihasin sitä ottelijoiden palkkausta.

Juuh, oon kans kuullut että alkuun se on mukavaa mutta sitten kun on orggia pyörittänyt muutaman kuukauden ja se toimii jo hyvin niin alkaa pikkuhiljaa moni kyrpiintyyn siihen ottelijoiden etsimiseen ja diilien tekoon...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä voisin palkata crashforceen jonkun joka jaksaa kirjotella event pre- ja recappejä- =) 2k/viikossa liksaa tietenkin.

Minä täällä taas :( Ei vaan, musta ei tosiaankaan ole writeriksi mutta kommentoin siksi että valitettavan harva orggi on tajunnut/viitsinyt writerin rekrytä. Mä ainakin otan mielihyvän vaikka pienemmän diilin rahallisesti jos saan lukea pilke silmäkulmassa kirjoitetut prelit ja recapit omasta ottelijastani, ne on todella mukava lisä tässä pelissä!

Haha! Sain postia ottelijaltani Ilarilta :D

"Ilari Hurma took part in a documentary about MMA. He was selected because the documentary makers valued his expert opinion, as a true student of the game. He was paid $1000 for his time and in the process got his face plastered over TV stations nationwide."

Crashforce pitää damissa lightweight turnauksen. Jos jollakin on ottelija, jolla ID yli 50k ja positiivinen recoedi ni viestiä mulle in-game. Kaikki osallistujat saa 1k/1k/1k neljän matsin sopparin. Voittajalle vyö, 10k rahaa, palautusjuomaa ja custom skini. ;D

Moi,

teen huomenna uuden subiukon kohtuullisilla painitaidoilla 185 paunasiin. Paljonko pituutta kannattaa laittaa? ja onko tosta gnp:stä loppujen lopuksi kauheasti hyötä kun en mä ainakaan noita gnp voittoja ole pahemmin nähnyt..

Moi,

teen huomenna uuden subiukon kohtuullisilla painitaidoilla 185 paunasiin. Paljonko pituutta kannattaa laittaa? ja onko tosta gnp:stä loppujen lopuksi kauheasti hyötä kun en mä ainakaan noita gnp voittoja ole pahemmin nähnyt..

Joh ihan puhtaan subikoneen meinaat veistellä ni pituutta laittaisin 165-175cm. Laittaisin alkuun tai treenaisin myös tuota gnptä ihan sen takia ettei mene subispammiks millä vaan väsytät ittes. Poundaamalla jos vihulta ei lähde taju ni lähtee energiat. Sen jälkeen sitte happea soukemmalle ni pitäs voittojaki tulla. =)

Ainiin, tee ukko damiin niin saat hyvän kodin crashforcesta. Laitan suomipojille aina mielummin vähä enemmän rahaa... =)

Nyt taas voi taktiikkanerot antaa vinkkejä, koska viimeksikin tuli voitto kun täältä neuvottiin parit hyvät jutut.

Erilainen vastustaja kuin viimeksi, koska tämä haluaa pitää ottelun pystyssä, ja sillä on parempi paini ku mun jannulla, jolla on mediocre wrestling mutta strong takedowns. Onko mitään mahiksia saada vietyä tonttiin?:

http://mmatycoon.com/fighterprofilepublic.php?FID=22376

Mun ottelija:

http://mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=17874

Tää mun tyyppi on muutenki varsin kehityskelponen koska vasta vähän aikaa sitten opin (tätä ketjua lukemalla) miten treenata oikein niin kehitystä tulee varsin hyvään tahtiin. Toinen ottelija kanssa kehittyny todella nopeesti, ja nyt harmittaa ku tein siitä 22-vuotiaan heti alussa ku en tiennyt että nuoret kehittyy nopeemmin.

Hellou miekkoset! Olen taas tipahtanut linjoilta koulukiireiden takia, enkä ole pystynyt aktiivisesti päivittämäänTakomon vaatelinjastoa... :( Nyt kuitenkin on taas vähän aikaa, joten päätin tehdä uuden Lucio- paidan. Eikös Lussu ottele 31.päivä? Ilmoittelen kun paita on saatavilla, jos kiinnostusta löytyy.. :)

Värkkäilin paitoja, sanokaas mitä olette mieltä?
luciopaita.jpg

Ja vaaleammalla pohjalla

luciopaitavaalea.jpg

Alempi menee varmasti kuin kuumille kiville, ainakin meikäläisen suuntaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom