Ennen siellä QFC:n kehissä pyöri sellaisia 9-7 recordin omaavia 25-vuotiaita sällejä pieksemässä 5 päivää vanhoja uusia toivoja :D Hyvä muutos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vain ikä vaikuttaa fyysisiin ominaisuuksiin. Conditioning ja strength nousevat ihan simona cardio- ja weightstreeneillä oikeilla mömmöillä.Onko ottelijan fyysisten ominaisuuksien kasvu yksilöllistä? Eli näkeekö siitä ottelijan oppimisnopeuden. Eräs mun ottelija käynyt tietääkseni neljässä cardio-sessiossa ja cardio noussut 10 -> +30
Tommonen olisi ollut niiiin kätevä Hugsyn kanssa Vihasin sitä ottelijoiden palkkausta.Hei orggien omistaja! Ei kukaan tarvis scouttia? Sali alkaa pyörimään pitkälti itsekseen ja pitäs saada jotain tekemistä työajallekkin ;)
Tommonen olisi ollut niiiin kätevä Hugsyn kanssa Vihasin sitä ottelijoiden palkkausta.
Mä voisin palkata crashforceen jonkun joka jaksaa kirjotella event pre- ja recappejä- =) 2k/viikossa liksaa tietenkin.
Mä voisin palkata crashforceen jonkun joka jaksaa kirjotella event pre- ja recappejä- =) 2k/viikossa liksaa tietenkin.
Moi,
teen huomenna uuden subiukon kohtuullisilla painitaidoilla 185 paunasiin. Paljonko pituutta kannattaa laittaa? ja onko tosta gnp:stä loppujen lopuksi kauheasti hyötä kun en mä ainakaan noita gnp voittoja ole pahemmin nähnyt..