Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekisin niin mielelläni uuden, mutta mulla on tuolla ärsyttävimmällä ottelijalla viisi ottelua CFC:n diilissä jäljellä. Ärsyttävähän tuo on sen takia, ettei opi mitäänJos teette uusia ottelijoita niin muistakaa crashforce! Mä laitan härmäläisille aina vähän parempaa diiliä (rahatilnteen mukaan). =) Lisää porukkaa tarvis oikeestaan 135, 205 & 265+ painoluokissa. 185 ottelijoita en ota ellei ole hyvä recordi, koska tätä luokkaa mulla on jo liikaakin.
Pelistä sen verran kysyisin, et näkeekö vipit vastustajan statsit? siis nämä balance, speed jne.
Voiko ottelija käyttää useampaa lisäravinnetta samaan aikaan?
ty savucha
toinen kyssäri; miten tällaista ottelijaa pitäis lähestyä Feeble boxing, Feeble Muay Thai, Feeble wrestling and holds a blue belt in Brazilian Jiu Jitsu?
Matsi on parin päivän päästä ja tällä on energy jossain 10%, mulla taitaa olla aika iso etu tossa?
Mulla itellä yks ottelu ens yönä jas vastustajalla energiat niin pohjalla ettei saa edes painoaan vedettyä. Tuleekos tuosta muuten no-contest vai voitto mulle? Näyttäis ihan siltä kuin manageri tahallaan pitäis energiat pohjilla :jahas:
Ai Hansen? Noh säästyitpä subspammaamiselta =)
Linkit ottelijoihin toki auttaisivat. Katso mitä ne hävinneet ovat tehneet ja tee päinvastoin ;)Mikä ois paras taktiikka Takedownväkisinmakaajavastustajaa vastaan? brown beltti kyl löytyy mut paini heikohkoa. Subspämmiä vai advance positionii et pääsee päälle? Oon katellu ton aikasempii matsei ja siel se on maannu bjj-ukkoja aiemminkin. Eli todennäkösesti mun ukko joutuu heti alkusekunneista selälleen, miten jengi lähtis tähä matsii?
Se. Toki jos oma ottelija on kokematon pässi niin ei tiedä mitä se oikein tekeeUskaltaaks sitä linkkejä laittaa ku vastustajakin suomesta ja saattaa lukea tätä ketjuu :D Vapaammat kädet meinaa tota See how it goes-slideria?