MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elkääs nyt unohtako, että paini on aivan yhtä tehokas clinchissä kuin muay thaikin :) Nyrkkeily vähän kehnompi. Toki clinchissä lyödessä nyrkkeily astuu kuvioihin.

Jos teette uusia ottelijoita niin muistakaa crashforce! Mä laitan härmäläisille aina vähän parempaa diiliä (rahatilnteen mukaan). =) Lisää porukkaa tarvis oikeestaan 135, 205 & 265+ painoluokissa. 185 ottelijoita en ota ellei ole hyvä recordi, koska tätä luokkaa mulla on jo liikaakin.

Jos teette uusia ottelijoita niin muistakaa crashforce! Mä laitan härmäläisille aina vähän parempaa diiliä (rahatilnteen mukaan). =) Lisää porukkaa tarvis oikeestaan 135, 205 & 265+ painoluokissa. 185 ottelijoita en ota ellei ole hyvä recordi, koska tätä luokkaa mulla on jo liikaakin.
Tekisin niin mielelläni uuden, mutta mulla on tuolla ärsyttävimmällä ottelijalla viisi ottelua CFC:n diilissä jäljellä. Ärsyttävähän tuo on sen takia, ettei opi mitään :)

Ei näe.

Voiko ottelija käyttää useampaa lisäravinnetta samaan aikaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ty savucha

toinen kyssäri; miten tällaista ottelijaa pitäis lähestyä Feeble boxing, Feeble Muay Thai, Feeble wrestling and holds a blue belt in Brazilian Jiu Jitsu?

Matsi on parin päivän päästä ja tällä on energy jossain 10%, mulla taitaa olla aika iso etu tossa?

ty savucha

toinen kyssäri; miten tällaista ottelijaa pitäis lähestyä Feeble boxing, Feeble Muay Thai, Feeble wrestling and holds a blue belt in Brazilian Jiu Jitsu?

Matsi on parin päivän päästä ja tällä on energy jossain 10%, mulla taitaa olla aika iso etu tossa?

Riippuu tietysti sun ottelijasta. Lähestyisin luultavasti ihan samalla tavalla kuin jos vastustajalla olisi täydet energiat. Mitä luultavimmin ottelu päättyy nopeasti ja sun ottelijan eduksi jos pidät omat energiat korkealla.

Mulla itellä yks ottelu ens yönä jas vastustajalla energiat niin pohjalla ettei saa edes painoaan vedettyä. Tuleekos tuosta muuten no-contest vai voitto mulle? Näyttäis ihan siltä kuin manageri tahallaan pitäis energiat pohjilla :jahas:

Mulla itellä yks ottelu ens yönä jas vastustajalla energiat niin pohjalla ettei saa edes painoaan vedettyä. Tuleekos tuosta muuten no-contest vai voitto mulle? Näyttäis ihan siltä kuin manageri tahallaan pitäis energiat pohjilla :jahas:

Siitä tulee NC myös sulle valitettavasti. ite sain ekan NCn recordiin ku yks homokki siirsi "vahingossa" just ennen matsia ottelijansa helsinkiin. Matsi olis siis ollu losissa. En kyllä ymmärrä miks siitä mulle NC tuli kun kaveri oli 100% energioilla valmiina matsaamaan ja toinen toisella puolella maapalloa... ;P

Mikä ois paras taktiikka Takedownväkisinmakaajavastustajaa vastaan? brown beltti kyl löytyy mut paini heikohkoa. Subspämmiä vai advance positionii et pääsee päälle? Oon katellu ton aikasempii matsei ja siel se on maannu bjj-ukkoja aiemminkin. Eli todennäkösesti mun ukko joutuu heti alkusekunneista selälleen, miten jengi lähtis tähä matsii?

Mikä ois paras taktiikka Takedownväkisinmakaajavastustajaa vastaan? brown beltti kyl löytyy mut paini heikohkoa. Subspämmiä vai advance positionii et pääsee päälle? Oon katellu ton aikasempii matsei ja siel se on maannu bjj-ukkoja aiemminkin. Eli todennäkösesti mun ukko joutuu heti alkusekunneista selälleen, miten jengi lähtis tähä matsii?
Linkit ottelijoihin toki auttaisivat. Katso mitä ne hävinneet ovat tehneet ja tee päinvastoin ;)
Kaipa tuohon aika tasapainoiset takut tekisi mattoon ja antaisin ehkä ottelijalle hieman vapaammat kädet matsiin. Painijathan eivät selällään osaa oikein mitään, joten ehkä swiippiin kannattaisi panostaa oikein kunnolla.

Uskaltaaks sitä linkkejä laittaa ku vastustajakin suomesta ja saattaa lukea tätä ketjuu :D Vapaammat kädet meinaa tota See how it goes-slideria?

Uskaltaaks sitä linkkejä laittaa ku vastustajakin suomesta ja saattaa lukea tätä ketjuu :D Vapaammat kädet meinaa tota See how it goes-slideria?
Se. Toki jos oma ottelija on kokematon pässi niin ei tiedä mitä se oikein tekee :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom