MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joku puhu joskus täällä, että aikoo jollain ottelijalla vetää mahdollisimman tiuhaan tahtiin QFC-matseja. Miten tällä jannulla on mennyt ja onko jo monta matsia alla? =)

Katsokaa joku onko kukaan huutanut Hugysta mitään :D En näe tuota itse. Tai en tiedä näenkö tuota itse. Hassu systeemi.

Hmm.. Milloinkohan Helsinkiin tulee ensimmäiset 150-159 tuotteet? Ois ihan kiva, ettei tartte aina esim. Las Vegasista tilailla :) Tehkää joku!!
(Helpommin sanottu ku tehty)

No heitin koko roskan mäkeen :P Ei noita kukaan osta :)

Nyt olen taas vapaa organisaation kahleista 325 000 $ rikkaampana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään lootassa 24 sopimustarjousta, kun ottelijat vapautuivat kertaheitolla. Ilari lähti CFC:hen ottelemaan. Ensimmäinen ulkomaanmatkani.

Hemmettiläinen. Menee toinen organisaatio saman miehen alta. Helsinki Fight Club ilmoitti lopettavansa. Kohta on taas tappiottomalla recordilla oleva mies vapailla markkinoilla, kun kyllä minä tuon seitsemännenkin matsin hoitelen kotiin. Pitää varmaan etsiä tässä vaiheessa joku isompi organisaatio jonne hypätä, eiköhän tuon miehen kehittäminen pienissä kehissä saa riittää.

Hemmettiläinen. Menee toinen organisaatio saman miehen alta. Helsinki Fight Club ilmoitti lopettavansa. Kohta on taas tappiottomalla recordilla oleva mies vapailla markkinoilla, kun kyllä minä tuon seitsemännenkin matsin hoitelen kotiin. Pitää varmaan etsiä tässä vaiheessa joku isompi organisaatio jonne hypätä, eiköhän tuon miehen kehittäminen pienissä kehissä saa riittää.

7-0 recordilla saa kyllä jo ihan mehukkaita sopimuksia varmasti, joten kannattaa lypsää massia kunnolla.

Nyt harmittaa...Ryssin "parhaalla" ottelijallani täysin koko matsin, taktiikka kusi aivan totaalisesti:wtf: Kovasti säätelin pystyottelua ja sitä että viimeseen asti mentäis tolpillaan mutta mokasin sitten rankasti ja unohdin update-napin painamisen:D Ei sillä, kova oli vastus ja tiesin että mattoon mentäessä mun ainoat mahdollisuudet on vedellä oikeastaan counttereilla lukkoja kiinni mutta jäinkin sitten vanhojen taktiikoiden mukaan möllötteleen selälleni ja ihmetteleen ILMAN niitä lukkoja... Vastassa oli kova painija jolla GnP hallussa, tukkaanhan siitä tuli TKO by strikes matossa...

Khylläpäs ottaa päähän tälläiset.

Jänskättää vähän Ilarin seuraava vastus.
Ilari: http://mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=25500
Vastus: http://mmatycoon.com/fighterprofilepublic.php?FID=72

72. ottelija ikinä tehty :) Remarkable wrestling ja good takedowns eivät näitä kivoilta, vaikka omalla äijällä hyvä puolustus onkin painin ollessa Respectable. Ehkä tuotakin kaveria pelottaa miun Ilarini pystyosaaminen :D

Clinchiin vaiko eikö clinhiin.. Kai se tuonne tulee vietyä.
Kaverilla on 11 decision voittoa ja yks (T)KO. Mä lähtisin sinuna hakemaan pistevoittoa tai tyrmäystä. Mä oon ainaki Hurman bandwagonissa ku se anto niin pahan selkäsaunan Daisukelle. Clinchi vois olla hyvä paikka hakee pointseja, mutta se vie sieltä varmaan heti mattoon.

Kaverilla on 11 decision voittoa ja yks (T)KO. Mä lähtisin sinuna hakemaan pistevoittoa tai tyrmäystä. Mä oon ainaki Hurman bandwagonissa ku se anto niin pahan selkäsaunan Daisukelle. Clinchi vois olla hyvä paikka hakee pointseja, mutta se vie sieltä varmaan heti mattoon.
Juu, ei kai tässä mitään subeja aleta hakemaan ;)

Voinee tuollekin kaverille pistää vähän kovempia lyöntejä tulemaan, kun nuo pystytaidot ole oikein mistään kotoisin. Miten tuo on onnistunutkin kaivamaan 11 decisionia. Aika passiiviselta näyttää matseissaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom