MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Huomatkaa, että kotipaikkanne on muuttunut Afganistaniksi ja Lontooksi. Muutoksen voi tehdä sieltä oikealta.

Orggis on ihan kiva. Ei mitään rakettitiedettä, mutta kyllähän tuota tutkimusta ja soppareita saa tehdä enemmänkin jos haluaa oikeasti menestyvän organisaation. En ole vielä jaksanut vääntää yrityksestä edes yli 50 ottelijan organisaatiota :) Pikkuhiljaa.

Mun äijilleni saa taas pistää sponssia suht ilmaiseksi jos jotain siitä hyötyy.

Alkavat nuo kuntokuurit olla monella ottelijalla ohi voiman ollessa superb ja kunnon siellä superb ja remarkable välissä. Saa kohta nähdä onko niistä jotain hyötyäkin. Uusimmat kolme ottelijaa ovat näitä wonderful-lupauksia. On 22v nyrkkeilijä, 22v muay thai -jäbä ja 18v painija. Ei noita 18v sällejä jaksa kokoaikaa olla reenaamassa, kun matsejakin olisi kiva jännätä :)

Hugsy ottaa edelleen ottelijoita organisaatioon 135-205 lb divisiooniin. Soppareita olen nykyään heitellyt johonkin 700-1100$ haarukkaan.

En muista onko tätä kysytty täällä jo, mutta näkyykö (ei vipeillä) jos ottelija kehittyy treenatessaan esim blue beltistä purple beltiksi?

En muista onko tätä kysytty täällä jo, mutta näkyykö (ei vipeillä) jos ottelija kehittyy treenatessaan esim blue beltistä purple beltiksi?
Ei siitä mitään ilmoitusta tule, mutta tottakai se näkyy siellä ottelijan sivulla että blue belt on vaihtunut purple beltiksi. Ja recos laboratorysta hai yhteensä 14 Malto energyä.

Nyt saa peliin ostaa lisäpaikkoja ottelijoille. 5 lisäpaikkaa maksaa 40$ ja tämä on kertamaksu, vaikka VIP-jäsenyys loppuisi nuo 5 lisäpaikkaa säilyy.
Ihan hyvä diili mun mielestä. Kohta pääsee väkertämään lisää ukkoja peliin:)

Kiitokset aripomille lisäravinteiden ostosta.

Mä olen jotenkin niin uuno etten osannut paypalia käyttää vipin maksamiseen.

No, joku päivä vielä tajuun ja siellä se kymppi varmaan odottelee siihen asti.

Hugsy ottaa edelleen ottelijoita organisaatioon 135-205 lb divisiooniin. Soppareita olen nykyään heitellyt johonkin 700-1100$ haarukkaan.

Väsäsin ukon Tokyoon. Mirohito Murokuppi on vielä pikkaisen pulskassa kunnossa, joten äijä joutuu hölkkälenkille ja punttikuurille. Vilkaise jos haluat Murokupin ottelemaan Hugsyyn. Ei sille noin isoa palkkaa tartte maksaa kun ei noviisilla ole otteluitakaan alla.

Jos jollain pakkislaisella on organisaatio Helsingissä ja tarvetta lisäottelijoille niin mun ukoille voi laittaa sopimuksia tulemaan. Tällä hetkelle mulla on 5 ottelijaa Helsingissä joilla ei ole sopimusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mäkin kävin hakemassa 10 paitaa ja 10 sortsia...

On muuten eka oikeesti jännä matsi tossa reilun puolen tunnin päässä, YB Sol vs. Paolo Mendez 12-0 vs 9-0...

Joo toi on aika kova matsi. Veikkaan,että Sol vie.
Ja tulevaisuudessa näkyykin jo Zola (11-0) vs. Aoki (7-0).

Kohta on jokaisella mun ukkelilla strong condition ja strenght. Voi heittää energy patukat takkaan ku on hyvä kondis ku ei toi enumittari siitä laske paljoakaan vaikka vetäiski vähän kovenpaa treeniä. Nyt vaan ukot tukkoon parasta stamina tuotetta mitä rahalla saa ni eiköhän noita poppeja rupee tulee.. ;P

Kyylhän tuota energiaa kannattaa vetää, vaikka kondis olisikin kova jos kerta rahaa on. 9/10 äijästä condition superb-remarkable ja strena strong tai superb. Voi taas pikkuhiljaa pistää normaaliin treeniin.

Molempi parempi imo, itse tykkään vaihdella aika paljon. Ensin ku ei rahaa ole hirveästi niin sparraillaan halpissaleilla ja myöhemmin sitten hiotaan vielä yksityiskohtia koutsien kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom