MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
QFC-matsit tapahtuvat n. klo. 18.05 paikallista aikaa. Eli esim. Japanissa klo. 12.05.
Mutta sekö siis tapahtuu ihan itestään eikä mun tarvi tehdä mitään? Vai pitääkö mun olla online tilassa justiin silloon? Täh tuota hommaa en enää tajua : D

Mutta sekö siis tapahtuu ihan itestään eikä mun tarvi tehdä mitään? Vai pitääkö mun olla online tilassa justiin silloon? Täh tuota hommaa en enää tajua : D
Ei tarvitse olla online. Pistät takut kuosiin ja venailet. Matsin jälkeen katsot Spoiler Pagen eli sen ensimmäisen kirjautumisen jälkeisen ruudun alalaidasta matsin kulun. Näin et spoilaa sitä katsomalla esim. profiiliasi, jossa häviö tai voitto näkyy.

Ei tarvitse olla online. Pistät takut kuosiin ja venailet. Matsin jälkeen katsot Spoiler Pagen eli sen ensimmäisen kirjautumisen jälkeisen ruudun alalaidasta matsin kulun. Näin et spoilaa sitä katsomalla esim. profiiliasi, jossa häviö tai voitto näkyy.

Okei kiitoksia vastauksista, eiköhän tätä pikkuhiljaa ala ymmärtämään :)

Onko kukaan koskaan huomannut että ottelijan ominaisuudet olisi kehittyneet harjoittelulla? Vaatiiko se joka päivä kyseisen ominaisuuden jumppaamista vai hä?

Onko kukaan koskaan huomannut että ottelijan ominaisuudet olisi kehittyneet harjoittelulla? Vaatiiko se joka päivä kyseisen ominaisuuden jumppaamista vai hä?
Joo kyllä mun kaverit on kehittyny paljonkin treenaamalla. ;E Mitäs ominaisuuksia tarkoitit? Jos haluat boxing, muay thai, wrestling tai bjj tasoja parantaa niin siihen tarvitset sparria.

Alussa tein kokonaiset, hienot valmennusohjelmat jokaiselle ottelijalle painottaen näissä vähän kaikkea. Nyt olen tajunnut, että kaverit voi surutta pistää viikkoja kestäville tehokuureille oli kyse sitten cardiosta, nostelusta, clinchailusta tahi vaikka painista. Näin olen sitten korjaillut niitä hahmonluonnissa tulleita heikkouksia.

Nyt on kunnonkohotus meneillään jokaisella ottelijalla. Ajattelin väh. superb cardion ja lähes samanmoisen voiman vetää jokaiselle. Tycoon Assistant on tylsää katseltavaa:
conditioning
conditioning
strength
conditioning
jne :)

Joo vähän samanlainen kuntokuuri täälläpäin päällä. Ottelijoilta kun sopparit loppuu niin on rahaa ja aikaa treenata rauhassa ja fyysisia ominaisuuksia ajattelin eritoten parantaa.

Ääh, ei jaksanu enää pyörittää promootiota. Voisi seuraavaksi laittaa vaikka yksityissalia omille ottelijoille jos jaksaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites on, onko hidastunut tää uus serveri vai miks mulla kestää joku 5min avata yks sivu?
Jotkut muutkin tycoonin foorumilla valitellu samaa. Mike tsekkas jostain logeista ja väitti, että sivut aukee jopa vähän nopeemmin nykyään kaikille. Itsellä toimii kyllä oikein mallikkaasti.

Pitihän tota vedonlyöntiäkin koittaa. 5e meni Mike Millerin puolesta ja 8e tulee jos oikein menee jeejee. Ei nyt ihan hirveesti tota rahaa ole ilman noita vippejä, 50e itselle kertynyt

Miksköhän mun ukolla (Miller) on pienempi kerroin kun Jonesilla, Jones imo kuitenkin ennakkosuosikki. Huomenna KUN se voitto tulee, oon Pride Heavyweight mestari ja top 5 p4p!

Onkos teillä managereilla jotain tiettyä tyyliä miten alatte rakentamaan uutta ukkoa? esim paljon sparria vai perusstatsit kuntoon, kuten voima ja kunto..?

Onkos teillä managereilla jotain tiettyä tyyliä miten alatte rakentamaan uutta ukkoa? esim paljon sparria vai perusstatsit kuntoon, kuten voima ja kunto..?
Pari uusinta ukkoa on mennyt niin, että olen antanut näille yhden, kaksi vahvaa osa-aluetta. Fyysiset ominaisuudet suurinpiirtein näiden vahvuuksien mukaan, mutta voiman jättäisin 0-10 ja kunnon 10-20 sillä näitä saa helposti nostettua lisäravinteiden avulla.

Treenit aloitan tekemällä cardiota stamina-ravinteiden voimin. Kunnon ollessa siellä 90-100, aloitan voimatreenin muscle-ravinteiden voimin. Tämän tullessa tuonne 90-100, aloitan heikkouksien kitkemisen esim. nyrkkeilijähirmullani painin ja toisinpäin. Toki tuolla nyrkittäjälläni treenasin painia kunnolla suht aikaisin, jotta sain tämän edes jonkinlaiseen ottelukuntoon. Tässä sitten vähän näki miten nuo piiloatribuutit ovat menneet. Kypsää treenata äijää kuukausitolkulla vain huomatakseen, että tämä onkin tumpelo kehässä.

Treenimetodit ovat vaihtuneet tässä muutamaan kertaan :) Vahvoja osa-alueita on kuitenkin vaikea treenata hyvästä huippuun, joten mieluitenkin teenkin pari kovaa taitoa ja treenaan näitä heikkoja, jotka nousevat huimaa tahtia.

Pari uusinta ukkoa on mennyt niin, että olen antanut näille yhden, kaksi vahvaa osa-aluetta. Fyysiset ominaisuudet suurinpiirtein näiden vahvuuksien mukaan, mutta voiman jättäisin 0-10 ja kunnon 10-20 sillä näitä saa helposti nostettua lisäravinteiden avulla.

Treenit aloitan tekemällä cardiota stamina-ravinteiden voimin. Kunnon ollessa siellä 90-100, aloitan voimatreenin muscle-ravinteiden voimin. Tämän tullessa tuonne 90-100, aloitan heikkouksien kitkemisen esim. nyrkkeilijähirmullani painin ja toisinpäin. Toki tuolla nyrkittäjälläni treenasin painia kunnolla suht aikaisin, jotta sain tämän edes jonkinlaiseen ottelukuntoon. Tässä sitten vähän näki miten nuo piiloatribuutit ovat menneet. Kypsää treenata äijää kuukausitolkulla vain huomatakseen, että tämä onkin tumpelo kehässä.

Treenimetodit ovat vaihtuneet tässä muutamaan kertaan :) Vahvoja osa-alueita on kuitenkin vaikea treenata hyvästä huippuun, joten mieluitenkin teenkin pari kovaa taitoa ja treenaan näitä heikkoja, jotka nousevat huimaa tahtia.

kauan sitten kestää kunnon saaminen 10->110? ja jos laitat 10 kunnoksi, niin eikös se treenaaminen haukkaa aina kerralla enemmän energiaa ku on huono kunto ja palautuminen hidasta?
Mä kun oon aina laittanut kunnon 99-109. Oonko sössinyt?

kauan sitten kestää kunnon saaminen 10->110? ja jos laitat 10 kunnoksi, niin eikös se treenaaminen haukkaa aina kerralla enemmän energiaa ku on huono kunto ja palautuminen hidasta?
Mä kun oon aina laittanut kunnon 99-109. Oonko sössinyt?
No kai se on makuasia, mutta mun mielestä olet. Itse laitan MAX 20 kuntoa alussa, koska sen treenaaminen on piiiikkasen helpompaa ku esim. speed tai balance. ;E Vaikka kunto olis aluksi 10 niin ei se nyt niin tuskasta se treenaaminen ole. Viikossa saa jo helposti ~feeble/mediocre kuntotaso. Ite treenaan kondiksen strongiks alkuun ja sitten sinne hujakoille myös strenght. Sit vähä circuittia ja ku noi on taputeltu ni ruvetaan keskittymään skilleihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom