MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mä en jotenki pääse millään mukaan tähän peliin. En tajua yhtään mitä nyt tuolle ottelijalleni tekisin tai ylipäätänsäkään en ymmärrä mitä tekis tässä pelissä. Ja quick fightinginkin hävisin armbarille.

Mä en jotenki pääse millään mukaan tähän peliin. En tajua yhtään mitä nyt tuolle ottelijalleni tekisin tai ylipäätänsäkään en ymmärrä mitä tekis tässä pelissä. Ja quick fightinginkin hävisin armbarille.

Yritä luoda äijästä jonkun sortin kone ja luo sille oma taistelusuunnitelma joka perustuu niihin vahvoihin ominaisuuksiin. Sitten kun se on tarpeeksi hyvä niin alkaa sopimuksia ja sponsseja tulemaan ja siitä se peli vasta alkaa kun siinä on jotain kiinni jnejne..

VIP:nä on myös omat kivat juttunsa kuten firman pystyyn pistäminen ja kaikkien ominaisuuksien seuraaminen.

Ja tee tosiaan ne neljä, kun olet vähän kattellut minkämoisia kannattaa tehdä. Mieti ottelijoita tehdessä myös puolustusta. Esim. nyrkkeilijä on täysin turha jos tämä viedään helposti mattoon tai ottaa iskua vastaan enemmän kuin sitä antaa ja painija huono jos ei osaa väistellä yhtään iskua tahi viedä toista maahan.

Kannattaa lukea tuolta mmatycoon.info tärkeimmät jutut, kuten ottelijan teosta ja taktiikoiden laadinnasta kertovat tekstit. Alkusalilta kannattaa lähteä samantien pois vaikkapa johonkin toiseen 50e/vko salille tahi parempaan.

Painon pudotus otteluun

Onko tossa painon pudotuksessa semmonen, että se on helpompaa ekan kerran jälkeen? Kokeilin ekan kerran ottelijaa joka tiputtaa rajusti painoaan otteluun. Muuten hyvä mutta kaveri on tosi rajoilla että saa melkein täysillä energioilla pudotettua painon. Minimi energia on tietty tosi pieni (vai isoko se pitäis sanoa =). Minkälaisia kokemuksia teillä asian suhteen.

Onko tossa painon pudotuksessa semmonen, että se on helpompaa ekan kerran jälkeen? Kokeilin ekan kerran ottelijaa joka tiputtaa rajusti painoaan otteluun. Muuten hyvä mutta kaveri on tosi rajoilla että saa melkein täysillä energioilla pudotettua painon. Minimi energia on tietty tosi pieni (vai isoko se pitäis sanoa =). Minkälaisia kokemuksia teillä asian suhteen.
Tuohon vaikuttaa vain energiatasot ja cardio. mmatycoon.infossa on taulukko, jossa näkyy paljonko ottelija voi painaa missäkin painoluokassa, jotta voi pudottaa täysillä energioilla ja parhaalla cardiolla. Jotenkin suuntaa antava.

Haluaisikos joku organisaatio palkata mun ottelijan Helsingissä? 205lb ois varmaan passeli sarja tuolle -> Iso "Työ" Kalu [ 29937 ]

Overall skills vs spesifi skills

Eli kuten otsikko kertoo, mikä on näiden suhde ja kuinka toimivat käytännössä? Aiheesta on tuolla tycoonin foorumilla ollut paljonkin keskustelua. Mitään suoraa selvyyttä tähän ei ole tullut, eikä tule, ellei pelin koodia paljasteta. Toisaalta se seikka että täytyy tutkia ja tehdä johtopäätöksiä onkin yksi pelin koukuttavista elementeistä:) Tästä aiheesta olisi kiva turista ihan suomen kielelläkin.

Heitän itsekkin huomioitani myöhemmin. Joka tapauksessa tuntuu ainakin, että hyvin monet skilssit liittyvät vaihtelevalla kertoimella toisiinsa. Esim. cardiota treenaamalla yhden otelijan nopeus parani vähän=)

Jaa'a. Ei ole pahemmin tullut katseltua noita sillä silmällä. On kyllä tullut huomattua, että esim. korkea takedown defence on turha jos painitaidot ovat nollissa. Noihin vaikuttavat niin monet eri muuttujat, ettei minkäänlaisia kaavoja ole hirveän mahdolista saada selville. Kaipa nuo jonkinmoisilla kertoimilla toimivat esim. Mahdollisuus viedä toinen tonttiin = (X*takedowns) * (Y*Wrestling) * (Z*Speed) jnejne.

Missäköhän tuo energia kannattaisi pitää harjoittelun aikana. Korkeammilla prosenteilla energiaa palautuu vähemmän kuin alhaisilla, mutta matalammalla tasolla harjoitus ei mene yhtä hyvin perille.

Missäköhän tuo energia kannattaisi pitää harjoittelun aikana. Korkeammilla prosenteilla energiaa palautuu vähemmän kuin alhaisilla, mutta matalammalla tasolla harjoitus ei mene yhtä hyvin perille.
Kai joku matemaatikko vetäis tähän hurjat kaavat ja analyysit. Itse pidän kiinni tosta etten treenaa alle 75-80 energialla. Palautuminen tapahtuu kumminki suht nopee ku on hyvä cardio kaverilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kai joku matemaatikko vetäis tähän hurjat kaavat ja analyysit. Itse pidän kiinni tosta etten treenaa alle 75-80 energialla. Palautuminen tapahtuu kumminki suht nopee ku on hyvä cardio kaverilla.
Vaikuttaako cardio palautumiseenkin vaiko vain siihen paljonko treeneissä laskee energiaa?

edit. Jotenkutenhan tuon oppimistahdin saisi selville tekemällä ottelijan, jolla kolme taitoa tasoa X. Yhtä treenaisi 70% energioilla, toista 80% energioilla ja kolmatta 90% energioilla ja katselisi missä poppaisi nopeiten.

Mulla on semmonen periaate että alle 70% ei sais mennä ja mieluummin yli 80%. Joillakin ukoilla tämä onnistuu helposti hyvän cardion ja hyvän palkkarin avulla vaikka treenais melkein joka joka treenisession läpi viikossa.

Mulla on semmonen periaate että alle 70% ei sais mennä ja mieluummin yli 80%. Joillakin ukoilla tämä onnistuu helposti hyvän cardion ja hyvän palkkarin avulla vaikka treenais melkein joka joka treenisession läpi viikossa.
Juu, mulla vähän sama meininki.

Jäin koukkuun cardiotreeniin ja nyt ei edes mikään remarkable riitä :D

Itse ajattelin nostaa cardion tuonne Superb-Wonderful välimaastoon siitä riippuen paljonko matsiin vedetään painoa. Pitkällä tähtäimellä olisi paras kun heti jaksaisi antaa vetää sen väh. Wonderful cardion.

Alussa ei oikein älynny keskittyy tonne treenamiseen, mut nyt kun on treenaillu kavereita niin hyvin tulee se 20 poppii viikkoon (yhteensä). Kuukaus pari viel niin on kunnon monstereita.

Aattelin tekasta yhen kaverin wonderful wrestling & brown belt in bjj, tällä hetkellä wrestling jo wonderful ja bjj competent, matkaa on viel aika rutosti, mut katellaan.

Korkemmalla cardiolla voinee myös treenata tehokkaammin korkeammilla energiatasoilla. Energiatasot kun nousevat levolla n. 4%/kerta jossain 80% tuntumassa. Korkean cardion omaava ottelija menettää 1-2% energiaa per treeni, kun taas huonokuntoinen voi repiä 5-10% treeneissään. Tiedä sitten voiko noita suoraan soveltaa siihen missä kohtia kannattaisi treenata erikuntoisilla kavereilla.

Vegasissa treenaavat ottelijat jotka kaipaavat bjj-sparria niin tervetuloa BJJ heaveniin sparrailemaan. Joka päivä väh. 2 ruskeavyötä sparrailee. Ei ole oma sali edes mutta seuraa kaivataan treeneihin.

Vegasissa on Dream Team Vegas jossa on useita elite ja yksi tupla elite coach joten sinne treenaamaan niin ei tarvi arpoa. Ja sparraajia on noin 60 ensisijaisissa treeneissä, kakkosissa on jotain 20 tms, vaihtelee aika paljon. 100$/viikko.

Nojuu onhan tuo kiva sali (sinun?) mutta jos joka pv haluaa tasokasta sparria niin BJJ Heaven kutsuu, mutta menkää minne menette.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom