Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en jotenki pääse millään mukaan tähän peliin. En tajua yhtään mitä nyt tuolle ottelijalleni tekisin tai ylipäätänsäkään en ymmärrä mitä tekis tässä pelissä. Ja quick fightinginkin hävisin armbarille.
Tuohon vaikuttaa vain energiatasot ja cardio. mmatycoon.infossa on taulukko, jossa näkyy paljonko ottelija voi painaa missäkin painoluokassa, jotta voi pudottaa täysillä energioilla ja parhaalla cardiolla. Jotenkin suuntaa antava.Onko tossa painon pudotuksessa semmonen, että se on helpompaa ekan kerran jälkeen? Kokeilin ekan kerran ottelijaa joka tiputtaa rajusti painoaan otteluun. Muuten hyvä mutta kaveri on tosi rajoilla että saa melkein täysillä energioilla pudotettua painon. Minimi energia on tietty tosi pieni (vai isoko se pitäis sanoa =). Minkälaisia kokemuksia teillä asian suhteen.
Kai joku matemaatikko vetäis tähän hurjat kaavat ja analyysit. Itse pidän kiinni tosta etten treenaa alle 75-80 energialla. Palautuminen tapahtuu kumminki suht nopee ku on hyvä cardio kaverilla.Missäköhän tuo energia kannattaisi pitää harjoittelun aikana. Korkeammilla prosenteilla energiaa palautuu vähemmän kuin alhaisilla, mutta matalammalla tasolla harjoitus ei mene yhtä hyvin perille.
Vaikuttaako cardio palautumiseenkin vaiko vain siihen paljonko treeneissä laskee energiaa?Kai joku matemaatikko vetäis tähän hurjat kaavat ja analyysit. Itse pidän kiinni tosta etten treenaa alle 75-80 energialla. Palautuminen tapahtuu kumminki suht nopee ku on hyvä cardio kaverilla.
Hmm hyvä kysymys. En lyö päätä vadille mutta veikkaanpa että vaikuttaa vaan siihen kuinka paljon laskee. Disregard my previous post. ;DVaikuttaako cardio palautumiseenkin vaiko vain siihen paljonko treeneissä laskee energiaa?
Missäköhän tuo energia kannattaisi pitää harjoittelun aikana. Korkeammilla prosenteilla energiaa palautuu vähemmän kuin alhaisilla, mutta matalammalla tasolla harjoitus ei mene yhtä hyvin perille.
Juu, mulla vähän sama meininki.Mulla on semmonen periaate että alle 70% ei sais mennä ja mieluummin yli 80%. Joillakin ukoilla tämä onnistuu helposti hyvän cardion ja hyvän palkkarin avulla vaikka treenais melkein joka joka treenisession läpi viikossa.