MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiitos ostaneille!
Lisää tulossa 3 päivän sisällä. Yksi parhaista hinta/laatu suhteista mitä pelissä on. Jopa postimaksuineen halpa tuote.
Itse yritän kouluttaa 2 ottelijasta kunnon jyrää. Molemmat treenaa kunnolla ennen ensimmäistä ottelua. Toisella tosin matsi alla(voitto),mutta treenasi sitä ennen n.3 viikkoa ja nyt matsin jälkeen on treenannut 1,5 viikkoa. Hitaasti hyvä tulee....

Lisäravinteet

Kuinka käytätte noita lisäravinteita? Otatteko pois käytöstä välipäivinä? Noista painonlisäystuotteistahan on selkeästi mainittu että toimivat harjoittelusta riippumatta. Mutta mitenkäs muut tuotteet? Jos vaikka vetää punttia koko viikon joka toinen päivä, niin kannattaako säästää staffia ja ottaa se pois käytöstä poisvälipäivinä? Oikean elämän lisäravinteitahan otetaan yleensä myös välipäivinä mutta kuinkahan toi pelimoottori ton käsittelee?

Joka tapauksessa noille lisäravinteille sais olla olla treenien tapaan oma lukujärjestyksensä. Ei tarttis joka päivä säätää.

Joku tuolla MMATycoonin foorumeilla ehdottelikin josko lisäravinteille saisi oman kalenterinsa, mutta Mike on kuulemma sanonut sen puutteen palkitsevan aktiivisia pelaajia.

Massalisääjää ja laihdutuspillereitä voi vetää joka päivä. Stamina, strength ja energy toimivat vain treenatessa. Yleiseensä kannattaa käyttää staminaa cardiotreenissä, strenaa weights-treenissä ja energiaa kaikessa muussa. Circuit training on vähän siinä ja siinä. Yleensä olen energiaa vetänyt siinäkin.

Eipä noista tappioista niin kannata varsinkaan alussa välittää. Porukka ihan lähtökuopissa.

Tä on kiva kaveri. Vaikka vähän tekstin mukaan tuuppaakin vuotamaan niin oppii hyvin ja pärjännyt tähän astisissa matseissa. Piessyt molemmat kaksi ruskeavyötä, jotka ovat tulleet vastaan, eikä omaa edes kovinkaan kummoisia mattotaitoja. Karvaisen naamankin sain istutettua kaverille :)
http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=12253

Koskakohan tuota nyrkkeilijätoivoani kehtaisi matsauttaa. Huomenna saa taas potkia yhden turhan ottelijan pois, joka ei opi mitään millään <3

Itsellä on yksi ihan mielenkiintoinen matsaaja kehittymässä. Ehkä parin kk päästä uskaltaa matsauttaa ja näkee onko miehestä mihinkään. Vaikuttaa ihan nopealta oppijalta kun 9 cardiotreeniä on muuttanut conditioningin woeful-- :sta Strong-.

Huvittaa kun itselläni on pari ensimmäistä ukkoa ihan päin honkia tehty. Oikeastaan kaikki puolustusominaisuudet korkeat ja kunto kova, mutta ei oikein mitään hyökkäystehoja. Tai sitten niin että lyönnit on ok, mutta agility ihan paska. Tai potkut kunnossa, mutta flexibility ja agility huonoja. :rolleyes:

Miten muuten saa agilitya kehitettyä parhaiden?

Huvittaa kun itselläni on pari ensimmäistä ukkoa ihan päin honkia tehty. Oikeastaan kaikki puolustusominaisuudet korkeat ja kunto kova, mutta ei oikein mitään hyökkäystehoja. Tai sitten niin että lyönnit on ok, mutta agility ihan paska. Tai potkut kunnossa, mutta flexibility ja agility huonoja. :rolleyes:

Miten muuten saa agilitya kehitettyä parhaiden?
Jooga taisi kehittää agilityä, flexibilityä ja balancea. Circuit training taas kaikkia tasapuolisesta. Nuo lienevät parhaat. Sitä en osaa sanoa, kumpi kehittää enemmän juuri agilityä. Foorumeilla on ollut myös juttua, että jooga toimisi vain korkeilla energiatasoilla. Tiedä sitten onko tuossa mitään itua.

Alussa joogailin paljon, mutta nyt oon jättäny käytännössä kokonaan pois ja tilalle pelkkää circuittia. Joogaa joskus sekaan jos on matsi tulossa ja jonkun kevyen treenin pystyis viel vetää tms...

jos kuntoa haluu kehittää, niin paljon tolla cardiolla ja circuitilla on eroa?
oonko ymmärtänyt oikein että stamina napit nostaa kuntoa kun äijätekee cardio/circuit? ja sitten vielä yks kysymys, eli on esim lvl100 napeista mitään hyötyä jos sun äijän kunto on esim >110??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jos kuntoa haluu kehittää, niin paljon tolla cardiolla ja circuitilla on eroa?
Cardio treenit kehittää tietenkin pelkkää kuntoa. Circuit treenillä taas ottelijan kaikki statsit paranee (agility,flexibility,speed,strength,conditioning&balance).
oonko ymmärtänyt oikein että stamina napit nostaa kuntoa kun äijätekee cardio/circuit?
Olet ja et. Stamina = kestävyys = parempi treeninlaatu noin niikun yleisesti. Vaihtoehtoisesti voit käyttää "reduce energy loss" tuotteita, jotka eivät vaikuta itse treenin laatuun, mutta energiaa kuluu vähemmän. Huomaa että mitä korkeampi energiataso ottelijalla sitä paremmat treenit.
ja sitten vielä yks kysymys, eli on esim lvl100 napeista mitään hyötyä jos sun äijän kunto on esim >110??
Tottakai. Se tuotteen laatu ei ole mitenkään sidoksissa ottelijan skillitasoon. Tuotteen arvo = tuotteen laatu. Esim. "lvl"100 stamina tuote toimii paremmin kuin vastaava lvl50. ;P

Cardio treenit kehittää tietenkin pelkkää kuntoa. Circuit treenillä taas ottelijan kaikki statsit paranee (agility,flexibility,speed,strength,conditioning&balance).

Olet ja et. Stamina = kestävyys = parempi treeninlaatu noin niikun yleisesti. Vaihtoehtoisesti voit käyttää "reduce energy loss" tuotteita, jotka eivät vaikuta itse treenin laatuun, mutta energiaa kuluu vähemmän. Huomaa että mitä korkeampi energiataso ottelijalla sitä paremmat treenit.

Tottakai. Se tuotteen laatu ei ole mitenkään sidoksissa ottelijan skillitasoon. Tuotteen arvo = tuotteen laatu. Esim. "lvl"100 stamina tuote toimii paremmin kuin vastaava lvl50. ;P

kiitos avusta..

Nyt on alkanut matsit kulkea, recordi 14-4-1 ja 10 matsin voittoputki päällä. Aluksi taktiikat takkusi mutta nyt niin manageri kuin ottelijatkin kiipeävät rankingeja ja pari monsteriakin on tekeillä.

Nojoo itse en fuduttanut, ei huvita. Rahaakin 4-1 ja 4-2 ottelijoille jo kertynyt niin antaa mennä vain ja katsotaan mihin kyvyt riittää.

Mä palkkasin salille uuden valmentajan joka on elite (wrestling + BJJ) joten tällä hetkellä on 4 elite valmentajaa (boxing, bjj, wrestling ja edellä mainittu).
Lisäksi on kaksi muuta valmentajaa (muay thai ja conditioning) jotka päivittyvät paremmiksi kun alkaa sitä voittoa tulemaan eikä kaikki mene vain uusien valmentajien palkkaamiseen.

Teretulemast reenaamaan 100$ viikkohintaan Dream Team Vegasiin

Jaa fudutatte jo ekasta häviöstä? Hienoo... ;P

Sain tänään ihan mukavan diilin yhdelle ottelijalle: Canadian Fighting Championship lähetti 4 matsin 14000/8000/10000 diilin. Pitää kysyä Prideltä vielä jos haluaa kilpailla koska tää ottelija oli ekat 5 matsia siellä. Ja jos sitten ota ton CFC diilin ottaa ni joutuu tietenki muuttaa basea.

Saispa jo potkii ton 0-2 kaverin mäkeen, himottas tehä jo uutta fighterii. Luultavasti Wonderful wrestling 18v kaveri ja eiku sparraamaan nyrkkeilyy ja bjj:tä.

Kuha potkin ton mäkeen 22-2-0 ja noi tappion ottaneet kaveritki on hyvin pärjänny, sen jälkee 6-1 ja 2-1.

Onko mitään eroo miten nopeesti oppii noita pääskillejä? esim. onko bjj vaikeempi oppii kun nyrkkeily, jos sparrikaverit on molemmissa saman tasosia. Kun str ja condition on helpompi oppii ku agility ja balance (näin oon kuullu)

Jaa fudutatte jo ekasta häviöstä? Hienoo... ;P

Sain tänään ihan mukavan diilin yhdelle ottelijalle: Canadian Fighting Championship lähetti 4 matsin 14000/8000/10000 diilin. Pitää kysyä Prideltä vielä jos haluaa kilpailla koska tää ottelija oli ekat 5 matsia siellä. Ja jos sitten ota ton CFC diilin ottaa ni joutuu tietenki muuttaa basea.

Mun kokemuksen mukaan Pride ei maksa noin paljoa,mutta saatan olla väärässäkin. Itse sain 3000/1500/2000 sopimuksen yhdelle ottelijalle jolla tulee olemaan titteli ottelu seuraavaksi. Siitä voitto ja muutama puolustusta niin saa alkaa pyytämään samanlaisia summia. Aattelin kerätä vähän rahaa ja sitten myydä/lopettaa toi mun nykyinen firma ja perustaa org.

Suositut

Back
Ylös Bottom