MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jaa fudutatte jo ekasta häviöstä? Hienoo... ;P

Sain tänään ihan mukavan diilin yhdelle ottelijalle: Canadian Fighting Championship lähetti 4 matsin 14000/8000/10000 diilin. Pitää kysyä Prideltä vielä jos haluaa kilpailla koska tää ottelija oli ekat 5 matsia siellä. Ja jos sitten ota ton CFC diilin ottaa ni joutuu tietenki muuttaa basea.

Siis 14 000/ 8 000/ 10 000?

Vai tuliko yksi nolla vahingossa liikaa? Aika hurja soppari on..

Jaa fudutatte jo ekasta häviöstä? Hienoo... ;P

Sain tänään ihan mukavan diilin yhdelle ottelijalle: Canadian Fighting Championship lähetti 4 matsin 14000/8000/10000 diilin. Pitää kysyä Prideltä vielä jos haluaa kilpailla koska tää ottelija oli ekat 5 matsia siellä. Ja jos sitten ota ton CFC diilin ottaa ni joutuu tietenki muuttaa basea.

Eihän se ole, tosin halusin myös tehdä uuden ottelijan ja kun lista oli täynnä niin yhden pitää joustaa

Kaikissa hyvä vai yhdessä vahva?

Eli kumpi parempi? Mulla on tällä hetkellä yks kaveri jolla on kirjaimellisesti kaikki skillit mediocore. Fysiikan puolella kaikki pari astetta kovempaa. Toinen kaveri painissa wonderful enempi "tonttiin ja tohjoksi"-tyypinen. Kummallakin ottelut kohta. Mitkä on teidän kokemukset, onko parempi laittaa keskiverto vai yhdessä vahva? Heikkoja on helpompi treenata ja wonderfuliin ja ylemmäs tosi vaikee päästä. Kaikissa kohtuuhyvällä taas on voi pelata enempi gameplanin kanssa?

Sikäli mielenkiintoinen peli että vaatii paljon kärsivällisyyttä kokeilla erilaisia vaihtoehtoja. Mulla ainakin mennyt eniten aikaa pähkäillessä sit kuinka pelimoottori kunkin tilanteen käsittelee. Aika suorviivainen lähestymistapa on kaiketi paras.

Tämmosia ajatuksia tällä kertaa =)

Mulla on vähän molempia. Olen nyt tehnyt muutamasta wonderful-sällejä juuri tuon helpomman treenin takia. Kovia ottelijoita löytyy myös noista jokapaikanhöylistä.

finfighter sanoi:
Mun kokemuksen mukaan Pride ei maksa noin paljoa,mutta saatan olla väärässäkin. Itse sain 3000/1500/2000 sopimuksen yhdelle ottelijalle jolla tulee olemaan titteli ottelu seuraavaksi. Siitä voitto ja muutama puolustusta niin saa alkaa pyytämään samanlaisia summia. Aattelin kerätä vähän rahaa ja sitten myydä/lopettaa toi mun nykyinen firma ja perustaa org.
Joo Pride ei tosiaan maksa juurikaan ottelijoille. Se on vähän masentava kaveri tää joka Pridee pyörittää, jotenki... ;P Sällillä on kahden miljoonan bank roll eikä heitä ku noita muutaman tonnin soppareita.
Zimpanssi sanoi:
Siis 14 000/ 8 000/ 10 000?

Vai tuliko yksi nolla vahingossa liikaa? Aika hurja soppari on..
Juu ihan oikein laitoin. Tosta 14k signausrahasta kymppi menee ku joudun vaihtaa basea Tokyo -> Montreal. Mutta mutta, jos voitan matsin ni tulee joka kerta 18k. Ei paha. ;D

Näyttäs Tycoon olevan vedetty alas uuden serverin aukeamiseen asti. Pahus ku just oli ottelu tulossa, josta voitto ois napsahtanu tilille.

Näyttäs Tycoon olevan vedetty alas uuden serverin aukeamiseen asti. Pahus ku just oli ottelu tulossa, josta voitto ois napsahtanu tilille.
Sama täällä. Ja hirveät tärinät päällä ;D

Eiköhän se tuosta.

Ite just alotin kyseisen pelin pelaamisen ja heti servut vaihtumassa, juuri kun olin pääsemässä manageroinnin makuun :(

kerotkaas viisaammat, että jos valmentajalla on condition elite ja muut vaikka abysmal, ja mä treenann sen kanssa circuittia, mites tuo abysmal vaikuttaa kehitykseen?

kerotkaas viisaammat, että jos valmentajalla on condition elite ja muut vaikka abysmal, ja mä treenann sen kanssa circuittia, mites tuo abysmal vaikuttaa kehitykseen?
Ei mitenkään. Luulisi, että muut olisivat useless.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin mistä sitä rahaa nyt sitten tulee ja mistä voin seurata ottelijan kehittymistä? Olen vähän hukassa näin aluksi vaikka oon niitä info juttuja yrittäny lueskella.

Niin mistä sitä rahaa nyt sitten tulee ja mistä voin seurata ottelijan kehittymistä? Olen vähän hukassa näin aluksi vaikka oon niitä info juttuja yrittäny lueskella.

Rahaa saa mm. ottelemalla, ottelijan hlökohtaisella sopimuksella organisaation kanssa, olemalla joko "part time" tai "no training" -modessa salilla jolloin saa 200/400$ viikosta. Myös olemalla VIP, perustamalla yrityksen ja tekemällä sillä rahaa ja sysäämällä ne rahat ottelijalla. Myös sponsori voi antaa rahaa.

VIP voi nähdä ottelijan kehityksen, muuten ei sitä mielestäni näe. En kyllä tiedä onko asia muuttunut.

...VIP voi nähdä ottelijan kehityksen, muuten ei sitä mielestäni näe. En kyllä tiedä onko asia muuttunut.
Joo juurikin näin. Jostain threadista luin että äijät vääntää exceliin ottelijan statsit ja seuraa sitten miten nousevat. Kyl mä ton pari hassua dollaria vipeistä maksan jo ihan ettei tollaseen tartte ryhtyä!

Savuchan kanssa samoilla linjoilla; ei ole paha summa maksaa kun ottaa huomioon miten paljon enemmän saa irti. Esim. tänään Matti Vanhanen sai kolme (agility, conditioning ja balance) nostettua.

En nyt ihan heti viitsi vippiä ostaa, koska juuri aloitin pelin niin en osaa sanoa kauanko tämä kiinnostaa. Oonko nyt ymmärtäny oikein, kun otin quick fightingin eli se on kolmen päivän päästä? Sekö sitte tapahtuu itestään vaan 29päivänä?

En nyt ihan heti viitsi vippiä ostaa, koska juuri aloitin pelin niin en osaa sanoa kauanko tämä kiinnostaa. Oonko nyt ymmärtäny oikein, kun otin quick fightingin eli se on kolmen päivän päästä? Sekö sitte tapahtuu itestään vaan 29päivänä?
QFC-matsit tapahtuvat n. klo. 18.05 paikallista aikaa. Eli esim. Japanissa klo. 12.05.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom