MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Energiatasoista: Jos matsi huomenna ja energiat saa täyteen kahdella leposessiolla, niin onko energiat nousseet 100 prosenttiin ennen ottelua?

Riippuu missä treenaat. Muistaakseni treenit päivittyy 9AM ja PM paikallista aikaa joten jos tohon välille mahtuu kaks treenisessiota niin energiat on sillon 100%

Riippuu missä treenaat. Muistaakseni treenit päivittyy 9AM ja PM paikallista aikaa joten jos tohon välille mahtuu kaks treenisessiota niin energiat on sillon 100%
Mun mielestä taas treenit päivittyy aina 10AM/PM lontoon aikaa. Prkl toi pitääkin tarkistaa.

e. Fighter training: 10am and 10pm UK time, Monday to Saturday

Game timings

Tokiossa treenit ja matsi ovat samaan aikaan. Tuskin siis siitä treenikerrasta saa treeniä/lepoa.

Kuinkas, miten paljon voi/ kannattaa treenata äijiä? Itse olen koittanut treenauttaa melko realistisella tyylillä, eli jokaisella äijällä parit treenit kolmesti viikossa (ti/to/la), eli siinä olisi sitten neljä lepopäivää viikossa (8 sessiota?) parannusehdotuksia? Toinen kysymys olisi tuota sparringia koskien, eli onko paljonkin haittaa jollei pistä kavereita sparraamaan ollenkaan, ja jos sparrailee niin pitääkö sparraus kaveri jotenkin bookata? Onko mahdollista pistää kaksi omaa äijää vetämään sparringia toistensa kanssa?

On kyllä itsellä sen verran aukkokohtia tästä pelistä, etten viitti ihan kaikkia kysymyksiä pistää, tulisi niin pitkä litania. Silti, ei taida muutkaan paljon sen paremmin tätä handlata, kun kuitenkin omat äijät melko hyvin pärjänneet so far. Paras äijä ~1600 P4P. :dance2:

Kuinkas, miten paljon voi/ kannattaa treenata äijiä?

-Silleen kuulemma että energiat pyörii siinä 70-80% paikkeilla.

Itse olen koittanut treenauttaa melko realistisella tyylillä, eli jokaisella äijällä parit treenit kolmesti viikossa (ti/to/la), eli siinä olisi sitten neljä lepopäivää viikossa (8 sessiota?) parannusehdotuksia?

-Kuulostaa hyvältä.

Toinen kysymys olisi tuota sparringia koskien, eli onko paljonkin haittaa jollei pistä kavereita sparraamaan ollenkaan, ja jos sparrailee niin pitääkö sparraus kaveri jotenkin bookata?

-Sparrilla saa parhaiten (pelkästään?) nostettua pääskillejä, eli sparraaminen kannattaa. Monella salilla on sparrilistat, joista näkee millon kehotellaan porukkaa sparraamaan. (Vippinä näkee paljon on porukkaa sparraamassa millonkin.)

Onko mahdollista pistää kaksi omaa äijää vetämään sparringia toistensa kanssa?

-On

On kyllä itsellä sen verran aukkokohtia tästä pelistä, etten viitti ihan kaikkia kysymyksiä pistää, tulisi niin pitkä litania. Silti, ei taida muutkaan paljon sen paremmin tätä handlata, kun kuitenkin omat äijät melko hyvin pärjänneet so far. Paras äijä ~1600 P4P. :dance2:

Anna vaan tulla kysymyksiä.. Itellä paras P4P mies 10/62, nyt ois 15 päivä matsi tiedossa, ja jos voitan pääsen haastamaan Fidel Punon, ja jos sen voitan niin oon aika lähellä P4P #1 :D

Sparrista saa myös hieman fyysistä kuntoa ja näitä sekundääritaitoja esim. painista oppii maahanvientejä jne.

Kiitokset Huimalle ja Sukulakulle! Taidanpa pitää siis reeniohjelmat entisellään, sparringit vaan sekaan. Kysytään nyt vielä, eli jos siis laitan pari omaa ukkoa sparraamaan vaikka wrestlingiä samaan aikaan, niin nahistelevat automaattisesti keskenään, vai miten onnistuu?

Ja tuosta P4P:sta, että olen (senkin) homman tainnut yllättäen käsittää väärin, luulin että siinä rankataan kaikki ottelijat painoluokasta huolimatta samassa korissa, eli että jos P4P on 1. niin sitten olis suurin ja kaunein kaikista..? Sitten tuo luku mikä on siinä "weight" jälkeen olisi kaverin ranking omassa painoluokassaan. Hitto näistä tiedä paskaakaan, kun ei ikinä ole tuota MMA:ta seurannut...:lol2:

Kysytään nyt vielä, eli jos siis laitan pari omaa ukkoa sparraamaan vaikka wrestlingiä samaan aikaan, niin nahistelevat automaattisesti keskenään, vai miten onnistuu

Kaikki ottelijat ketkä ottavat osaa sparriin samaan aikaan sparrailevat keskenään.

Ja tuosta P4P:sta, että olen (senkin) homman tainnut yllättäen käsittää väärin, luulin että siinä rankataan kaikki ottelijat painoluokasta huolimatta samassa korissa, eli että jos P4P on 1. niin sitten olis suurin ja kaunein kaikista..? Sitten tuo luku mikä on siinä "weight" jälkeen olisi kaverin ranking omassa painoluokassaan. Hitto näistä tiedä paskaakaan, kun ei ikinä ole tuota MMA:ta seurannut...:lol2:

Jooh P4P, on yleinen ranking joka käsittää kaikki painoluokat ja tuo weight:xxx käsittää pelkän kyseisen painoluokan.

Sen verran sanoisin vielä tosta treenaamisesta, että mun mielestä kannattaa alkuun hommaa jätkille rautanen kunto! Treenaaminen ja painonpudottaminen yms. helpottuu kummasti ja sitte voi ruveta vetämään palkkarin sijasta stamina mömmöjä huiviin. Mulla taitaa olla tällä hetkellä lähes joka jätkä cardio-kuurilla.... ;D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikki ottelijat ketkä ottavat osaa sparriin samaan aikaan sparrailevat keskenään.

Kiitän! Aiheutti vain epäilyksiä kun salin kommenttiosiossa kaverit hikoilevat, että onko sitä sparrauskaveria nyt varmasti jottei treeni mene ohi. :D

@ Huima. Okei selvä, en vain käsittänyt että mitä tarkotit tuolla "P4P 10/62" -jutulla.

Ja savuchalle, juu kieltämättä näyttää siltä, että paras taktiikka on vain pistää lähes kaikki pojot conditioniin, takedowniin ja submissioniin ja hyvä tulee. :lol2: Ittellä on yksi sellanen äijä jolla kokeilumielessä hajautin kaikki pisteet ukon luontivaiheessa tasaisesti joka atribuuttiin. Ihan OK sekin pärjäillyt...:rolleyes:

Ittellä on yksi sellanen äijä jolla kokeilumielessä hajautin kaikki pisteet ukon luontivaiheessa tasaisesti joka atribuuttiin. Ihan OK sekin pärjäillyt...:rolleyes:
Mä tein myös alottaessa samanlaisen. Kyseinen ottelija on nyt 3-0 (kaikki matsit organisaatiossa). Viimeisin matis about 1-1,5kk sitten, koska oon treenannu tiettyjä "pakollisia" skillejä paremmiksi tulevia taistoja varten.

Nyt olis Tokyo Shootolla pari paikkaa auki. Sali on kehittynyt valtavasti. Tällä hetkellä ei ole mitään muita kun elite tai tupla-elite valmentajia ja niitäkin yhteensä 9 kappaletta. Fighter to coach ratio kun sali on täynnä on 15.5. Ei paha. Viikkomaksu 250$. Kehiin vaan kaikki kynnellekykenevät. ;P

Pitääpä punnita vaihtoehtoja. Suurin osa sälleistä on tällä hetkellä joko jollain halvalla sparri- ja cardiosalilla tahi Dragon's Lairissa, kun siun salissas ei ollut tilaa :P Tai ohan niitä sielläkin pari, kolme kipaletta.

Taas unohdin kuka oli rikas ja kuka ei sain yhden ottelijan taas potkittua salilta rpkl :) Sais olla vähän anteeksiantavampi tuo systeemi. Jos kerran ottelija on maksanut viikon salista niin ei kai sitä pois sieltä potkita, vaikka rahatilanne olisi minkälainen.

Sais olla vähän anteeksiantavampi tuo systeemi. Jos kerran ottelija on maksanut viikon salista niin ei kai sitä pois sieltä potkita, vaikka rahatilanne olisi minkälainen.

If your fighter's balance goes below $200, they change to full time work and leave their current gym.

Eli ei sitä pois potkitakkaan vaan rahan vähäisyyden takia ottelija menee duuniin.

Mitäs koutsia kannattais seuraavaks hankkia?

Salilla tällä hetkellä elite condition, elite boxing x2, elite muay thai, elite wrestling ja elite bjj x2.

If your fighter's balance goes below $200, they change to full time work and leave their current gym.

Eli ei sitä pois potkitakkaan vaan rahan vähäisyyden takia ottelija menee duuniin.
No juu ei, mutta lähteepähän silti salilta. Menisi duuniin pitäen salijäsenyytensä niin kaikki olisi paljon kivammin.

Salilla tällä hetkellä elite condition, elite boxing x2, elite muay thai, elite wrestling ja elite bjj x2.
Riippuu vähän mitä nuo reenaavat ja mitä jengi haluaa reenata.
Clinchiin erikoistuva. Toinen koutsi vaikka polviin ja kyynärpäihin ja toinen vain clinchiin tahi/ja potkuihin: Muay Thai (+wrestling)
Takedownsälli, jolloin toinen painijoista menisi takedowneihin ja toinen takedown defenceen: wrestling (+BJJ)
Striking defence/lyöminen: Boxailu/MT

edit. Mitenköhän tuo pelin talous jakselee tulevaisuudessa. Nythän rahaa tulee ihan tolkuttomasti organisaatioihin eikä varsinaisia rahareikiä pelissä ole. Toki lentojen maksaessa tuhansia dollareita ja pikkuorganisaatioiden ja QFC-ottelujen tarjotessa pieniä pennejä, ei nokupelaajilla ole liikaakaan rahaa.

Mä olen yrittänyt jakaa tärkeimpiä skillejä niin että niitä pääsee treenaamaan joka päivä. En kattonu mitä sun koutsit vetää, mutta tosta nopeesti sanoisin, että jengi varmaan arvostais toista wrestling coachia -> toinen vetää takedowneja ja toinen niiden puolustamista.

Mulla pari ukkoa sun salilla ja hyvin on kehittynyt, mutta elite bjj-wrestling yhdistelmä olis aika hyvä, olen omalle Helsingin salille laittamassa samaa ens viikolla.

Back
Ylös Bottom