MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei pysty enää tekemään mitään sille, kun molemmat hyväksyny ottelun. Muutenkaan tuossa ei ainakaan vielä saa muita painorajoja laitettua kuin nuo viralliset. Voin laittaa vaikka, että tuo ukkosi saa ottaa quick fightia tuon tapahtuman jälkeen jos haluat matsia.

Juu se olisi ihan jees.

Oon miettinyt tuota vipin ostamista, onko siitä sitten oikeasti niin paljon hyötyä, mitä luvataan ? :D
Eihän tuo 10$ paljoo oo (7e?).
Ois siistiä perustaa joku oma yritys.

Oon miettinyt tuota vipin ostamista, onko siitä sitten oikeasti niin paljon hyötyä, mitä luvataan ? :D
Eihän tuo 10$ paljoo oo (7e?).
Ois siistiä perustaa joku oma yritys.
Itse pidän suurimpana etuna sitä että saat manageroida kymmentä ottelijaa neljän sijasta. Toki vipeille on muutakin herkkua, kuten pystyt paremmin seuraamaan kaverin kehitystä ja vertailemaan vastustajia yms...

Itse pidän suurimpana etuna sitä että saat manageroida kymmentä ottelijaa neljän sijasta. Toki vipeille on muutakin herkkua, kuten pystyt paremmin seuraamaan kaverin kehitystä ja vertailemaan vastustajia yms...
Noniin, vipit tuli ja onhan täällä kaikenlaista kivaa.
Varsinkin tuo skill pop juttu on hyvä :)

Mistäs tuommonen oma yritys perustetaan ?

Noniin, vipit tuli ja onhan täällä kaikenlaista kivaa.
Varsinkin tuo skill pop juttu on hyvä :)

Mistäs tuommonen oma yritys perustetaan ?
Lue eka sitä wikiä ja foorumia ennenku ryhdyt yritystä tekemään. Jos et saa hoidettua yritystä ja lainoja kunnolla sulta voidaan ottaa vipit pois.

Lue eka sitä wikiä ja foorumia ennenku ryhdyt yritystä tekemään. Jos et saa hoidettua yritystä ja lainoja kunnolla sulta voidaan ottaa vipit pois.
Emmä vielä oo tekemässäkään pitkään aikaan, kuhan mietin vaan.

Vaihdoin treenimestaa ja tilit tyhjeni. Eli ottiko se uus gymi sen maksun, vai meneekö multa taas torstaina lisää rahaa? Joutuvat ukot mieron tielle jos näin käy.

no voi helvetti

Eli kun torstaina lentää pihalle ni millon se palkkapäivä on ?

Laittakaa kaverit duuniin tai part time treenaamaan ni saatte kokoajan rahaa. Part time = 200$/vko. Alkuun saattaa olla jopa taktista ennenku on rahasoppareita taskussa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
just vahingos laitoin jätkän salille kun en tajunnu tota...

sit kokeilin ekaks peruasopimuksen kun joku tääl kehotti niin ku eka sopimus oli 300-300-300 sit en suostunu sit ehotin jotain suurempaa en muista mikä sit se ehotti 500-500-500
sit tulikin toiselta organisaatiolta 800-900-1100 ihan tyytyväinen. yhen äijän sopimus oli tosi huono kun en tajunnu yhtää tosta 250-300-300 nyt tajuu vähä pistää vastaa :D

Tänään se tapahtuu! N. 12 tunnin kuluttua pamahtaa käyntiin Pakkotoisto Challenge: Round 1

Mistäs tuolta näkee mihin kellon aikaan quick fight alkaa. Tossa lukee vaan että 21.6, eli vissiin nyt ensi yönä vaiko? Eikös noita voi seurata livenäkin?

Mistäs tuolta näkee mihin kellon aikaan quick fight alkaa. Tossa lukee vaan että 21.6, eli vissiin nyt ensi yönä vaiko? Eikös noita voi seurata livenäkin?
Klo. 18.00 paikallista aikaa. Eli esim. Tokiossa klo. 12.00 ja Las Vegasissa seuraavan päivän klo. 3.00. Eli Las Vegasissa oteltava 20.6 Pakkisturnaus alkaa klo. 3.00 21.6.

Liveseurantaa ei ole vaan matsi tuloksineen ilmestyy sivulle. Yritän itse aina mennä katsomaan käydyt ottelut toinen puoli ruudusta piilossa, jotten spoilaannu ;)

Klo. 18.00 paikallista aikaa. Eli esim. Tokiossa klo. 12.00 ja Las Vegasissa seuraavan päivän klo. 3.00. Eli Las Vegasissa oteltava 20.6 Pakkisturnaus alkaa klo. 3.00 21.6.

Liveseurantaa ei ole vaan matsi tuloksineen ilmestyy sivulle. Yritän itse aina mennä katsomaan käydyt ottelut toinen puoli ruudusta piilossa, jotten spoilaannu ;)

Oorrait, kiitosta. Harmi, että tuli myöhästyttyä pakkis skaboista :(

Suositut

Back
Ylös Bottom