MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli yhelle jätkälle prideen sopparia.. onpas kova soppari, ku aattelee noita muita mitä tullu saatua :D

Fighter : Mike Miller
Org : Pride Mixed Martial Arts
Signing Bonus : 500
Base Pay : 500
Win Bonus : 500
Weight : 265 lbs.
Fights : 5

Tähän esim. finfighter vois valaista miten noitten hinnat oikein määritellään. Kiinnostais itseänikin.

Määritteleekö puodin omistaja ne mielivaltaisesti vai onko kalliimpi tökötti sitten oikeasti parempaa?

Voi määritellä vapaasti. Tosin mömmöjen kehittely maksaa, eli esim. parasta mahdollista laatua olevan mömmön kehittely maksaa noin ~70 000 $ joten saa siinä katetta repiä :).

P.S. Tokiossa EQN - Extreme Quality Nutritions tarjoaa edullisesti Quality 100-tuotteita lihaksen kasvatukseen ja painon lisäämiseen/leikkaamiseen.

Energy ja stamina sitten Las Vegasista TOP MMA Nutritionsilta.

Tuli yhelle jätkälle prideen sopparia.. onpas kova soppari, ku aattelee noita muita mitä tullu saatua :D

Fighter : Mike Miller
Org : Pride Mixed Martial Arts
Signing Bonus : 500
Base Pay : 500
Win Bonus : 500
Weight : 265 lbs.
Fights : 5

Noihin tarjouksiin muuten kannattaa heittää "decline" ja kommentti kenttään oma vastatarjous. Olen sillä tavalla saanut vähän parempia soppareita.

Mä tein tänään yhdelle mun ottelijoista diilin: 3000 1000 1500

Mikä organisaatio? Aika nätti diili...

Synchronicity
Tosin sain tarjouksen Ari Goldilta 3000 1500 1500,mutta tuolla voin itse vaikuttaa kuinka usein ottelen. Voin itse suunnitella kalenterin valmiiksi. Muutenkin tuntui olevan hyvä organisaatio....arvosti manageri recordia ja oli kohtelias. Kannattaa kysellä vähän eri oganisaatioilta mitä kukin tarjoaa.

Jes jes....
Vältelkää tota EUFC organisaatiota. Maksaa huonoa palkkaa ja suuttuu kun vaihtaa yhden äijän toiseen organisaatioon. Uskomaton tapaus. Ensinnäkin siellä on ihan liikaa ottelijoita ja 6 viikossa saa ehkä yhden matsin. En suosittele kellekkään.

Mä tein tänään yhdelle mun ottelijoista diilin: 3000 1000 1500

Ja tällä hinnalla, from news: TOP MMA NUTRION IN VEGAS BANNED FROM EUFC!

"EUFC has banned its first company after the owner of TOPMMA NUTRITION screws over EUFC. EUFC owner Chad Slone had this to say "I released one of Danas fighters in good faith that we needed to redo his contract and he just left for another org. without giving me the opportunity to match any offer. I have worked with top fighters and champions in the same manner that I worked with him and they were pleasures to work with, and than this idiot does this? Well I had one of my fighters try one of his products and I think he was taking sugar pills. I am asking all fighters in my org. to not use any of the junk he sells and I ask any other org. owner to do the same.""

DANA:pano:CHAD

Homman nimi oli se,että kyseinen herra tiesi lähtö aikeista,koska kerroin siitä viikko sitten. Mutta eipä näytä herra Chad kestävän negatiivista palautetta. No mitä juttelin isompien organisaatioiden pomojen kanssa niin ei ole kyseinen herra kauhean suosittu. Enkä pyytänyt että irti sanoo sopimuksen joka olisi kuitenkin päättynyt ihan pian.

http://www.mmatycoon.com/forums/index.php?showtopic=1741
Nopeasti väännetty totuus asiasta. Viimeisin posti mitä olen kirjoittanut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs helvettiä. Tuli juuri äsken Chadilta maili, että ottelijani on heitetty pihalle EUFC:stä. Yksi ottelu ja yksi voitto takana. Tosin tuotakin matsia sai venailla kuukauden päivät. Tulin tänne ja kuinka ollakkaan niin sama herra otsikoissa.

" Your fighter, Tony Halme has been released from his contract with the Elite Ultimate Fighting Championship Fight Organisation.
We hope you manage to find him new employment."

Tuolla "contracts" kohdassa sopimus näyttäisi vielä kuitenkin olevan. Omituista.

Se yrittää saada sut takaisin huonolla rahalla. No se näytti muutenkin sekoavan täysin :D Jeesus mikä dorka. Noin se heitti mutkin pihalle sanomatta mitään ja kun tein uuden sopparin toisen organisation kanssa niin raivostui....

Voisihan sitä laittaa vaikka finaalin panokseksi vyön.

Njoo, ilmeisesti käynyt minulla pieni moka tuota sopimusta tehdessä ja harmittavasti ei managerikaan sanonut mitään. Nooh, matsista tulee no contest kun ja laitan vaikka Chuckille monoa niin ei tapahdu uudestaan :(.

Matsia ei voisi muuttaa catchweightiksi? Vaikkapa 190 lbs?

Matsia ei voisi muuttaa catchweightiksi? Vaikkapa 190 lbs?
Ei pysty enää tekemään mitään sille, kun molemmat hyväksyny ottelun. Muutenkaan tuossa ei ainakaan vielä saa muita painorajoja laitettua kuin nuo viralliset. Voin laittaa vaikka, että tuo ukkosi saa ottaa quick fightia tuon tapahtuman jälkeen jos haluat matsia.

Heh, on se niin mukavaa pistää vastustaja 16 päivän lomalle haavan takia :)
Oudompaa kyllä, että oma kaveri loukkaantui kuudeksi päiväksi otettuaan hurjat 5 iskua ottelussa. Vastustaja otti vaivaiset 31 lyöntiä ja sai nokusairaslomaa vain 2 päivää.

Heh, on se niin mukavaa pistää vastustaja 16 päivän lomalle haavan takia :)
Oudompaa kyllä, että oma kaveri loukkaantui kuudeksi päiväksi otettuaan hurjat 5 iskua ottelussa. Vastustaja otti vaivaiset 31 lyöntiä ja sai nokusairaslomaa vain 2 päivää.
Onneks pystyt treenaa samalla ku parantelet haavojas. Saattaa aina välillä tollanen parin viikon loma tehä ihan hyvääki. :]

Onneks pystyt treenaa samalla ku parantelet haavojas. Saattaa aina välillä tollanen parin viikon loma tehä ihan hyvääki. :]
Siis oma äijä tässä sai pidemmän treeniloman kuuden päivän loukkaantumisellaan ja vastustaja 16 päivän vekin ja 2 päivän sairasloman :/ Outo tapaus, kun oma ei tosiaan ottanut mitään suurempia osumia.

Tekee tuolle hävinneelle vastustajalle ihan hyvää. Kaverin tilasto kun on 2-4-0 ja sekä moraali että energia täysin nollissa :)

Pitäisikö itsekin pistää vaikka salia pystyyn. Monessa kaupungissa näyttäisi kuitenkin kysyntää olevan. Onko tuo kivaa?)

Pitäisikö itsekin pistää vaikka salia pystyyn. Monessa kaupungissa näyttäisi kuitenkin kysyntää olevan. Onko tuo kivaa?)
Noh joo tuleehan siinä vähän enemmän tekemistä, mutta eipä tuo nyt niin ihmeellisen kivaa ole. Alkufiilistelyn jälkeen ku homma on lähteny (jos on) käyntiin ni lyhennellään lainaa ja ostellaan sillontällön uutta koutsii. Siinäpä se oikeestaan. Veikkaan, että muut yritysmuodot on vielä enemmän kivoja...

e. Haluutko ostaa multa Tokyo Shooton? :D Voisin perustaa organisaation tai kledjuliikkeen. ;D

Suositut

Back
Ylös Bottom