Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks ei tuu sponssi eikä contrakti-tarjouksia vaik rekordi 3-2. En meinaa et mikään hyvä, mutta saa niitä paskemmillaki. Rank on n. 850.
Kymmenen minuutin päästä myös Kar Valoma omaa saman recordin ja molemmat ottelut päättyvät tyrmäykseen ensimmäisessä erässä. Joku väkisin makaaja siellä kohta on vastassa mutta eiköhän taktiikka pure:whip:Sopparia kehiin Mika Huima((lle)10497)? P4P:345 ja recordi 2-0
Noniin voitto tuli vaikeuksien kautta tuomareiden yksimielisellä päätöksellä. Kova painija vei ensimmäisessä erässä mattoon ja hallitsi erää täysin. Toinen ja kolmas erä meni helpohkosti ylivoimaisen pystyottelun ansiosta Valomalle.
Mistäs noita lukemia näkee? Taisi ensimmäisessä tulla ne sun harvat osumat ja pahoja osumia tai cutteja ei Valomalle tullut.. Toisin kun Sekertille;) Ei mutta hyvä matsi ja viihdyttäväJustiinsa, oli mun ukko vastassa.
Mä otin 4 alasvientiä ja annoin 57 (osumaa) matossa.
Vastaanotin pystyssä 20 osumaa.
KAIKKIEN tuomareiden mielestä sun mies voitti.
Taitaa olla UFC:stä tutut tuomarit paikalla
prkl
Mistäs noita lukemia näkee? Taisi ensimmäisessä tulla ne sun harvat osumat ja pahoja osumia tai cutteja ei Valomalle tullut.. Toisin kun Sekertille;) Ei mutta hyvä matsi ja viihdyttävä
Voisihan sitä laittaa vaikka finaalin panokseksi vyön.Tuleekos Pakkis turnaukseen ihan mestaruusvyö???
Njoo, ilmeisesti käynyt minulla pieni moka tuota sopimusta tehdessä ja harmittavasti ei managerikaan sanonut mitään. Nooh, matsista tulee no contest kun ja laitan vaikka Chuckille monoa niin ei tapahdu uudestaan :(.Kenellä on Pakkotoisto Challengessa sellainen ottelija kuin Chuck Norris. Voi tulla hieman vaikeuksia päästä painorajoihin kun katselin, että Chuckki pystyy leikkaamaan reiluun 190 paunaan ja matsi on kuitenkin welterweightissä, olen siis Yrjo Pierun manageri, jota vastaan Norrisin pitäisi otella.