MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sit vielä sellasta, että kannattaako ostaa halvimpia "palkkareita" ?
Kun niitä tuntuu löytyvän 30-250 väliltä...

Tähän esim. finfighter vois valaista miten noitten hinnat oikein määritellään. Kiinnostais itseänikin.

Määritteleekö puodin omistaja ne mielivaltaisesti vai onko kalliimpi tökötti sitten oikeasti parempaa?

Joo mä päätän hinnasta. Eli mun mielestä on kiskontaa pyytää yli 130 dollaria yhtään mistään. Mä pyydän parhaasta tuotteesta 85 dollaria ja se on suht sopiva hinta kun pitää velalla tehtyjä tuotteita maksella pois. Kunhan saan velat pois niin myyn pakkislaisille "pöydänalta" noita tuotteita.

Voiko myyjä huijata tuotteissa mielivaltaisesti pistämällä +50 tuotetta vaikka nimellä Muscle Blast +100? Osassa tuotteita ei tuota numeroa kuitenkaan ole.

Voi laittaa vaikka mass blast 1000+ ja hinnaksi 750dollaria ja todellisuudessa se on quality 1:stä. Mun stamina ja energy tuotteen on sitä mitä olen sanonut eli laadukkaita.

Kenellä on Pakkotoisto Challengessa sellainen ottelija kuin Chuck Norris. Voi tulla hieman vaikeuksia päästä painorajoihin kun katselin, että Chuckki pystyy leikkaamaan reiluun 190 paunaan ja matsi on kuitenkin welterweightissä, olen siis Yrjo Pierun manageri, jota vastaan Norrisin pitäisi otella.

Sopparia kehiin Mika Huima((lle)10497)? P4P:345 ja recordi 2-0
Kymmenen minuutin päästä myös Kar Valoma omaa saman recordin ja molemmat ottelut päättyvät tyrmäykseen ensimmäisessä erässä. Joku väkisin makaaja siellä kohta on vastassa mutta eiköhän taktiikka pure:whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin voitto tuli vaikeuksien kautta tuomareiden yksimielisellä päätöksellä. Kova painija vei ensimmäisessä erässä mattoon ja hallitsi erää täysin. Toinen ja kolmas erä meni helpohkosti ylivoimaisen pystyottelun ansiosta Valomalle. Recordi siis 2-0-0. Sopimuksia saa tarjota:D

edit: Kannattaako kovalle pysty ottelijalle laittaa enemmän paini/bjj treenejä vai keskittyä vielä parempaan pysty otteluun? Entä bjj spesialistille?

Jos harjoittelisit defensive grabblingiä ja vaikka takedown defenseä niin vastustajat eivät saisi sinua mattoon eikä lukotettua.

Noniin voitto tuli vaikeuksien kautta tuomareiden yksimielisellä päätöksellä. Kova painija vei ensimmäisessä erässä mattoon ja hallitsi erää täysin. Toinen ja kolmas erä meni helpohkosti ylivoimaisen pystyottelun ansiosta Valomalle.

Justiinsa, oli mun ukko vastassa.

Mä otin 4 alasvientiä ja annoin 57 (osumaa) matossa.
Vastaanotin pystyssä 20 osumaa.

KAIKKIEN tuomareiden mielestä sun mies voitti.

Taitaa olla UFC:stä tutut tuomarit paikalla

:) prkl

Justiinsa, oli mun ukko vastassa.

Mä otin 4 alasvientiä ja annoin 57 (osumaa) matossa.
Vastaanotin pystyssä 20 osumaa.

KAIKKIEN tuomareiden mielestä sun mies voitti.

Taitaa olla UFC:stä tutut tuomarit paikalla

:) prkl
Mistäs noita lukemia näkee? Taisi ensimmäisessä tulla ne sun harvat osumat ja pahoja osumia tai cutteja ei Valomalle tullut.. Toisin kun Sekertille;) Ei mutta hyvä matsi ja viihdyttävä:rock:

Mitenhän noissa organisaatioissa haastetaan toisia ? Yksi ukko tuolla mma battlegroundsilla mutta en osaa sieltä ketään haastaa. Etsin myös organisaatiota ja sponsoreja Mikki Hiirelle fighter id 11160.

Mistäs noita lukemia näkee? Taisi ensimmäisessä tulla ne sun harvat osumat ja pahoja osumia tai cutteja ei Valomalle tullut.. Toisin kun Sekertille;) Ei mutta hyvä matsi ja viihdyttävä:rock:

Olisko se sitten vaan Vippien nähtävillä?
Mut tosiaan tais mennä niin että eka erä oli mun, ja loput kaks oli sitten sun, vaikka nissä oli vähemmän osumia sitten. Ei maha mitään, uutta matoa koukkuun =)

Tuleekos Pakkis turnaukseen ihan mestaruusvyö???:puntti:
Voisihan sitä laittaa vaikka finaalin panokseksi vyön.

Kenellä on Pakkotoisto Challengessa sellainen ottelija kuin Chuck Norris. Voi tulla hieman vaikeuksia päästä painorajoihin kun katselin, että Chuckki pystyy leikkaamaan reiluun 190 paunaan ja matsi on kuitenkin welterweightissä, olen siis Yrjo Pierun manageri, jota vastaan Norrisin pitäisi otella.
Njoo, ilmeisesti käynyt minulla pieni moka tuota sopimusta tehdessä ja harmittavasti ei managerikaan sanonut mitään. Nooh, matsista tulee no contest kun ja laitan vaikka Chuckille monoa niin ei tapahdu uudestaan :(.

Viime yönä oma gameplan toimi kuin junanvessa! Vastassa oli kovempi pystyottelija ja samantasoinen bjj kaveri kun taas oma kaveri on todella kova painija ja kohtuullinen nyrkkeilijä. Voitto tuli väkisinmakaamalla ja GnP:tä sen verran,ettei ihan heti nostettu matosta. Omat manageri tilastot parani 11-2 ja tästä on hyvä jatkaa.....
PS. Top MMA Nutritionsilla on tarjolla laadukasta stamina ja energyravinteita
http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=311

Gameplanin hiominen ja siinä onnistuminen on kyllä yksi pelin parhaita ominaisuuksia :)
5-2 ny ottelut. Voitot lähinnä pisteillä ja subeilla, vaikken yhtään todellista mattosankaria omistakaan. Voisi siis vähän pistellä aggressiivisempia takuja peliin. Molemmat häviöt TKO:lla ekassa erässä, vaikka kaverini ovat olleet suht kovia pystyssä. Tuuria vastustajalla prkl :)

Kuinkahan usein noita matseja pitäisi ottaa. Voitoista saa aina rahaa, mainetta ja kokemusta, mutta treeni kärsii. Joten kannattaakohan noita QFC-otteluita hirveästi ottaakaan. Parilla saanee kuitenkin jonkinlaista organisaatiomainetta.

Suositut

Back
Ylös Bottom