MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kannattaako noi ottelijat laittaa täyslepoon aina otteluiden jälkeen? Kauanko kestää palautuminen täyteen palkkiin esim. puolesta jos on käytössä noita energy gainereita?
Energy recovery tuotteet menee oikeestaan puskiin jos vedät niitä napaan lepoaikana. Kai niistä joku pieni apu silloinkin on, mutta ne on tarkotettu treenejä varten. Mä laitan kaverin täyslepoon matsin jälkeen jos energiat on alhaalla, että treeneihin sitten saa taas parempaa potkua. Palautuminen riippuu kondiksesta.

Energy ja stamina tuotteet auttavat harjoitellessa. Eli silloin käytät niitä ja lepopäivinä ei mitään.

Tajusin just, että en ollu koskenut ollenkaan gameplääniin pakkis challengen ekalla kierroksella ja silti tuli voitto. :wtf: Hmmhmm, mitenköhä tolleen menny ohi tollanenki pikkujuttu. :D

Pari päivää ku Helsinki tosiaan avataan ja just sopivasta saan tehtyä uuden ottelijan sitä varten! Pitäsköhän myydä Tokyo Shooto pois samalla hmmhmm. Bisnekset stadiin! :D
Voisin melkein ostaa, mutta en tiedä saako omistaa kahta firmaa. Toista yritystä ei ainakaan suoraan pysty itse tekemään, mutta ehkä sen voisi kiertää tuolla että ostaa toisen (tiedän ainakin yhden jolla on kaksi yritystä, toinen ostettu). Tietenkin voi olla, että siihenkin on laitettu rajoitus, koska tosiaan hirveänä näitä kahden firman miehiä ei ole näkynyt. Tosin ei mulla kyllä nyt (toistaiseksi) hirveenä cä$hiä olis siitä maksaakaan ;).

Voisin melkein ostaa, mutta en tiedä saako omistaa kahta firmaa. Toista yritystä ei ainakaan suoraan pysty itse tekemään, mutta ehkä sen voisi kiertää tuolla että ostaa toisen (tiedän ainakin yhden jolla on kaksi yritystä, toinen ostettu). Tietenkin voi olla, että siihenkin on laitettu rajoitus, koska tosiaan hirveänä näitä kahden firman miehiä ei ole näkynyt. Tosin ei mulla kyllä nyt (toistaiseksi) hirveenä cä$hiä olis siitä maksaakaan ;).
Tossa on tullu jo pari tarjousta ku heitin jutun myös foorumille. Mielummin mä kumminki toiselel härmäläiselle bisnekset myisin. En oo kyl viel ihan satavarma haluunko luopua mun "lapsesta". :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haha, mun äijä oli pikkasen dominoivalla päällä, vastustajan prkl ei vaan tippunut vaikka polvia sateli päähän koko kolme erää.
Ladies and gentlemen, after 3 rounds of action, we go to the scorecards for a decision.
Judge Yukihiro Shimada scores the fight 30:25
Judge Sosuke Kotani scores the fight 30:25
Judge Shirou Masuda scores the fight 30:25

aelioe missä elite valmentajat :confused:
Paljon noitten elite valmentajien palkat eroaa esim noista exceptional palkoista?

500-1000$ enemmän ja tällä hetkellä ei pysty palkkaamaan uutta verta koutsien törkeiden allekirjoituspalkkioiden takia.

Täytyy myös muistaa mitkä mun hinnat on. Kaikki aikanaan.

Tokyo Shootolla taas uus elite koutsi. Tällä hetkellä 10 paikkaa vapaana jos jotakuta kiinnostaa. ;)

Onko täällä muuten porukkaa kiinnostunut avaamaan organisaatiota sunnuntaina tulevaan Helsinkiin? Ajattelin vaan ku ite meinasin semmosen laittaa pystyyn, mutta toivoisin ettei tapahdu "nyy jorkkeja". New York ku avattiin ni parin päivän sisään siellä oli 11 organisaatiota ja alle parisataa ottelijaa. :/

Suositut

Back
Ylös Bottom