MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
523 of 4222 (12.39%) on rankki tällä hetkellä. Katotaan mihin suuntaan lähtee viikonlopun viiden matsin jälkeen.

Oisin myös kiinnostunut osallistumaan pakkisliigaan, mahdollisesti seuraavalle kierrokselle. Kunhan ensin hankkiudun eroon mun 0-2-0 säkistä.

144 of 4224 (3.41%)

Kumpaa tuomarointia muuten haluatte, 10 point must system (eli UFC:stä tuttu erä kerrallaan tuomarointia) vai ottelun pisteytys kokonaisuutena (Pridestä ja Dreamista tuttu)? Laitoin nyt tähän tapahtumaan tuona UFC:stä tutun tuomaroinnin, kun kehäkin mukana, voidaan tulevaisuudessa vielä vaihtaa.

Lisää Tokiossa treenaavia pakkislaisia vaan Modern Samurais:lle, viikkomaksu edelleen vain 90$! Pääsette testaamaan juuri palkattua elite BJJ/wonderful wrestling valmentajaa Su-Bak Shouta.

Pari päivää sitten oli vähän ongelmia cleanlinessin kanssa, kun olin aliarvioinut upkeep maksut, mutta nyt se on taas pristinessä ja pysyy varmasti siellä.

Alkaa hiljattain perus pelin käyttöön saada ideaa, alkuun kun ei kaikki jutut millään aukea. Hetken kun vielä opettelen niin sitten voikin tehdä vielä pari todellista tappokonetta.

Tuleekos Pakkis turnaukseen ihan mestaruusvyö???:puntti:

Nyt vippeillessä on vaikea päättää minkälaisia ottelijoita noista kymmenestä sällistä oikein tekee :) Ei voi enää erikoistua niin paljon noilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvin meni ensimmäiset ottelut. 3/4 ottelusta tuli turpaan ja kaupanpäälliseksi 3/4 omista ottelijoista loukkaantui. :|

Tällä hetkellä recordi 4-0, mutta yks luuseri alussa hävis, niin potkin pihalle,, 592 rankki.

Edit. Onko tää ihan paska sponssi tarjous?
Fighter: Mike Miller
Company: Death by Armbar MMA Apparel
Company Type: Clothing
Payment: $50
Sponsorship Length: 30 days
Freebies: -

Tällä hetkellä recordi 4-0, mutta yks luuseri alussa hävis, niin potkin pihalle,, 592 rankki.

Edit. Onko tää ihan paska sponssi tarjous?
Fighter: Mike Miller
Company: Death by Armbar MMA Apparel
Company Type: Clothing
Payment: $50
Sponsorship Length: 30 days
Freebies: -
Saisit 50$ siitä, että ottelijasi varaisi sponssipaikan 30 päiväksi. Ei heruisi edes paitaa. Näyttää aika paskalta, vaikkei sponsseja ole omille ottelijoilleni siunaantunutkaan ;)

Mitenkä on mahdollista, että minulla on BJJ:ssä 101 pistettä ja purple belt, mutta näin äsken Free agent hire listillä tyypin jolla oli 101 pistettä ja brown belt ?

Mitenkä on mahdollista, että minulla on BJJ:ssä 101 pistettä ja purple belt, mutta näin äsken Free agent hire listillä tyypin jolla oli 101 pistettä ja brown belt ?
Tuohon vaikuttanee mm. submission-taidot sun muut... Kai.

Miks ei tuu sponssi eikä contrakti-tarjouksia vaik rekordi 3-2. En meinaa et mikään hyvä, mutta saa niitä paskemmillaki. Rank on n. 850.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom