Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon pitäny alusta asti siinä treenaajien määrä x 12 (treenivuorot viikossa). Jossain tuolla luki, että dollari per treeni per treenaaja ni pysyy sali puhtosena kokoajan. Eli tällä hetkellä mahtuu 150 treenaajaa salille ni laitoin samantien upkeed budget = 1800.savucha: eikös tuohon upkeep budgettiin lasketa mukaan myös sparri- ja yksin tehtävät treenit? Laittamani määrä, joka selvästi ylitti noiden fighter training sessioiden määrän ei näytä riittävän, joten kaipa sitä vaan pitää nostaa vielä jonkinverran.
Ahaa no kai mäkin sitten laitan QFC otteluun. Ajatuksena tosiaan oli alunperin että pakkiskaverit tuolla olis kaikki 0-0 ku lähdetään nujuamaan...Theodore Donald "Donny" Kerabatsos [ 11644 ]
Lupaava keskisarjalainen joka tuo aina ilotulitteet mukana matsiin. Ekan QFC matsin jälkeen ollaan viisaampia, mutta tässä kaverissa on kyllä potentiaalia ;)
Siis öh? Eihän tuo ottelija liity Pakkisliigaan mitenkään? Vielä kun on keskisarjalainen.Ahaa no kai mäkin sitten laitan QFC otteluun. Ajatuksena tosiaan oli alunperin että pakkiskaverit tuolla olis kaikki 0-0 ku lähdetään nujuamaan...
Olisiko Las Vegasissakin ollut jonkun pakkislaisen sali? Ei voi muistaa. Pistä äijät kuitenkin treenaamaan kunnon salille pois pelin omasta aloitussalista. Katso sparriajat niin, että sinne tulee ainakin kaksi heppua ja kattelet mikä valmentaja tekee mitäkin ja milloin.No nyt menee työpäivät rattosasti ;)
Waltteri "Kusilinko" Waara [ 12117 ] astui juuri Suomen koneesta Las Vegasiin luomaan ammattilais uraa vapaaottelussa.
Mitäs aloittelija tarvii huomioida? mihin treenaamaan, joko pakkiksella on oma sali???
Laitetaas vielä kerran:
Pakkotoisto Challenge ilmoittautumiset käynnissä! 8 (tai 16) nopeinta pääsee mukaan. Ilmoita ottelijasi nimi ja/tai ID tähän threadiin niin laitan sopimusta tulemaan.
Järjestäjä: Wings Entertainment
Painoluokka: 135lbs
Paikka: Las Vegas
.
Kai tässä on pakko mainostaa omaa kauppaansa.
http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=344
Laitatko sen sopparin Wille Waaralle, Waltteri nimi meni ekalle hemolle ja se on valitettavasti liian iso näihin gameihin...Noniin, kaikille uusillekin laitettu mustaa valkoisella. Jos halutaan tämä nopeasti käyntiin niin ei välttämättä enää kannata alkaa ottamaan niitä QFC:tä, koska muutoin joudutaan odottamaan, että olet sen ottelun ensin ottanut ja palautunut siitä tarpeeksi ennenensimmäistä kierrosta.
Koska nuo vipit saapuvat. Eilen illalla pistin maksua. Ei malta odottaa :D
Ai. Vois pistää postia.Mä sain ainakin heti ne käyttöön.
Olen tulossa kunhan saan noi vipit revittyä ja viidennen ottelijan kentille.Noniin, ilmoittautuneita 5 tällä hetkellä, voin heittää kehiin myös oman ottelijan jos ei muuten saada täyteen. Eli pari vielä mahtuu, mukana olijat: savucha, Janne87, HuimaHuima, Waltteri ja Sekert.
Painella, painella. Äijä kunnon salille treeniin ja My Fighters -osiosta kaverille matsia painamalla isoa QFC-logoa. Matsi tulee sitten kolmen päivän päästä n. klo 12.00 Suomen aikaa.Oonko mä missannut jotain? 3 päivää sitten tein ottelijan ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään? Täytyykö vain odottaa et ottelu tulee jos tulee, vai pitääkö mun painella vielä jotain nappuloita?
Rolf Spicer [ 11375 ]
Location St Petersburg
Base St Petersburg
Oonko mä missannut jotain? 3 päivää sitten tein ottelijan ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään? Täytyykö vain odottaa et ottelu tulee jos tulee, vai pitääkö mun painella vielä jotain nappuloita?
Rolf Spicer [ 11375 ]
Location St Petersburg
Base St Petersburg