MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No nyt menee työpäivät rattosasti ;)
Waltteri "Kusilinko" Waara [ 12117 ] astui juuri Suomen koneesta Las Vegasiin luomaan ammattilais uraa vapaaottelussa.
Mitäs aloittelija tarvii huomioida? mihin treenaamaan, joko pakkiksella on oma sali???

savucha: eikös tuohon upkeep budgettiin lasketa mukaan myös sparri- ja yksin tehtävät treenit? Laittamani määrä, joka selvästi ylitti noiden fighter training sessioiden määrän ei näytä riittävän, joten kaipa sitä vaan pitää nostaa vielä jonkinverran.
Mä oon pitäny alusta asti siinä treenaajien määrä x 12 (treenivuorot viikossa). Jossain tuolla luki, että dollari per treeni per treenaaja ni pysyy sali puhtosena kokoajan. Eli tällä hetkellä mahtuu 150 treenaajaa salille ni laitoin samantien upkeed budget = 1800.

Theodore Donald "Donny" Kerabatsos [ 11644 ]

Lupaava keskisarjalainen joka tuo aina ilotulitteet mukana matsiin. Ekan QFC matsin jälkeen ollaan viisaampia, mutta tässä kaverissa on kyllä potentiaalia ;)
Ahaa no kai mäkin sitten laitan QFC otteluun. Ajatuksena tosiaan oli alunperin että pakkiskaverit tuolla olis kaikki 0-0 ku lähdetään nujuamaan...

Ahaa no kai mäkin sitten laitan QFC otteluun. Ajatuksena tosiaan oli alunperin että pakkiskaverit tuolla olis kaikki 0-0 ku lähdetään nujuamaan...
Siis öh? Eihän tuo ottelija liity Pakkisliigaan mitenkään? Vielä kun on keskisarjalainen.

No nyt menee työpäivät rattosasti ;)
Waltteri "Kusilinko" Waara [ 12117 ] astui juuri Suomen koneesta Las Vegasiin luomaan ammattilais uraa vapaaottelussa.
Mitäs aloittelija tarvii huomioida? mihin treenaamaan, joko pakkiksella on oma sali???
Olisiko Las Vegasissakin ollut jonkun pakkislaisen sali? Ei voi muistaa. Pistä äijät kuitenkin treenaamaan kunnon salille pois pelin omasta aloitussalista. Katso sparriajat niin, että sinne tulee ainakin kaksi heppua ja kattelet mikä valmentaja tekee mitäkin ja milloin.

Pistä äijät jonoon QFC-otteluun, jotta saat vähän rahaa ja kokemusta äijillesi. Lisäravinteet mukaan jos rahat riittävät. Vain yhtä voi käyttää kerrallaan. Pidä huoli, etteivät ottelijoidesi rahat mene missään vaiheessa alle 200$.

Laitetaas vielä kerran:

Pakkotoisto Challenge ilmoittautumiset käynnissä! 8 (tai 16) nopeinta pääsee mukaan. Ilmoita ottelijasi nimi ja/tai ID tähän threadiin niin laitan sopimusta tulemaan.
Järjestäjä: Wings Entertainment
Painoluokka: 135lbs
Paikka: Las Vegas

.

WIlle Waara (12134) lähtee mukaan turnaukseen jos vaan sekaan mahtuu

Noniin, kaikille uusillekin laitettu mustaa valkoisella. Jos halutaan tämä nopeasti käyntiin niin ei välttämättä enää kannata alkaa ottamaan niitä QFC:tä, koska muutoin joudutaan odottamaan, että olet sen ottelun ensin ottanut ja palautunut siitä tarpeeksi ennenensimmäistä kierrosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin, kaikille uusillekin laitettu mustaa valkoisella. Jos halutaan tämä nopeasti käyntiin niin ei välttämättä enää kannata alkaa ottamaan niitä QFC:tä, koska muutoin joudutaan odottamaan, että olet sen ottelun ensin ottanut ja palautunut siitä tarpeeksi ennenensimmäistä kierrosta.
Laitatko sen sopparin Wille Waaralle, Waltteri nimi meni ekalle hemolle ja se on valitettavasti liian iso näihin gameihin...

Mitä sponsori saa sponsseista ja eikö hype ole voittoja tärkeämpää? Eli buukatkaas mun Joe Juronen rank 685 P4P kert soon niin suosittu ;)

Koska nuo vipit saapuvat. Eilen illalla pistin maksua. Ei malta odottaa :D

Noniin, ilmoittautuneita 5 tällä hetkellä, voin heittää kehiin myös oman ottelijan jos ei muuten saada täyteen. Eli pari vielä mahtuu, mukana olijat: savucha, Janne87, HuimaHuima, Waltteri ja Sekert.

Noniin, ilmoittautuneita 5 tällä hetkellä, voin heittää kehiin myös oman ottelijan jos ei muuten saada täyteen. Eli pari vielä mahtuu, mukana olijat: savucha, Janne87, HuimaHuima, Waltteri ja Sekert.
Olen tulossa kunhan saan noi vipit revittyä ja viidennen ottelijan kentille.

Mulla on tulossa matsi 185 lb ja 215 cm mattopainijaa vastaan :D Mistä lie äijä repinyt nuo mittansa.

Oonko mä missannut jotain? 3 päivää sitten tein ottelijan ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään? Täytyykö vain odottaa et ottelu tulee jos tulee, vai pitääkö mun painella vielä jotain nappuloita?

Rolf Spicer [ 11375 ]
Location St Petersburg
Base St Petersburg

Oonko mä missannut jotain? 3 päivää sitten tein ottelijan ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään? Täytyykö vain odottaa et ottelu tulee jos tulee, vai pitääkö mun painella vielä jotain nappuloita?

Rolf Spicer [ 11375 ]
Location St Petersburg
Base St Petersburg
Painella, painella. Äijä kunnon salille treeniin ja My Fighters -osiosta kaverille matsia painamalla isoa QFC-logoa. Matsi tulee sitten kolmen päivän päästä n. klo 12.00 Suomen aikaa.

Rolf Spicer [ 11375 ]
Location St Petersburg
Base St Petersburg

My fighters valikossa on "Book a quick fight at QFC". Tuolta saa bookattua siis ns. pikamatseja jos ei ole kontraktia mihinkään vielä.

Mulla noi painot tahtoo vaan nousta ja nousta vaikken punttia treenaakkaan. Nouseeko se aina jos treenaa vai teenkö jotain väärin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom