MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minulle käy ihan mikä painoluokka vaan, sovitaan sitten vaikka se 135. Sitten vaan ottelijoita tekemään. Jos jollakin on joku haluttu ottelijapari niin ilmotelkaa, muuten voin arpoa vaikka itse.

Edit: Ja tosiaan, 8 nopeinta pääsee mukaan tai mikäli löytyy tarpeeksi osanottajia niin 16.

Mikäli teillä on muita taistelijoita Vegasissa jotka kaipaa sopimusta niin ilmoitelkaa. Ei pysty näin alkuvaiheessa kovin rahakkaita sopimuksia tarjoamaan, mutta jospa tämä tästä.

Minulle käy ihan mikä painoluokka vaan, sovitaan sitten vaikka se 135. Sitten vaan ottelijoita tekemään. Jos jollakin on joku haluttu ottelijapari niin ilmotelkaa, muuten voin arpoa vaikka itse.

Edit: Ja tosiaan, 8 nopeinta pääsee mukaan tai mikäli löytyy tarpeeksi osanottajia niin 16.

Mikäli teillä on muita taistelijoita Vegasissa jotka kaipaa sopimusta niin ilmoitelkaa. Ei pysty näin alkuvaiheessa kovin rahakkaita sopimuksia tarjoamaan, mutta jospa tämä tästä.
Pakkis challengeen ilmottautuu: DJ "savucha" Early [ 11989 ]

j-ussi sanoi:
Mistä tietää mitkä suplementit on hyviä ja mitkä huonoja?

Ostamalla vaan pakkislaisten kaupoista vai :-D
No sähän vastasit heti omaan kysymyksees. :D

Mulla on tommone perus hyvä 2-0-0 kaveri ja sille ollaan tarjoiltu nyt erinäkösiä soppareita. Nyt viimeisimpänä tuli winbonus 700 signing bonus 500 ja bas pay 500, niin eikös tossa ala olemaan jo ihan potentiaalia?

Mulla on tommone perus hyvä 2-0-0 kaveri ja sille ollaan tarjoiltu nyt erinäkösiä soppareita. Nyt viimeisimpänä tuli winbonus 700 signing bonus 500 ja bas pay 500, niin eikös tossa ala olemaan jo ihan potentiaalia?
Ottaisin. 2-0 kuitenkin aika alkutekijä.

Miten muuten ottelut kehittävät? Kaveri saa toki kokemusta, joka on yksi niistä piilostatseista. Tuleeko muuta?

edit. Noniin. Ny on vipit maksettu Paypalin kautta. Koska saan itse vipit? :)

Pakkis challengeen ilmottautuu Janne "Janzi" Hakk [ 12011 ]!

Pakkis challengeen ilmottautuu Janne "Janzi" Hakk [ 12011 ]!
Noniin nyttehän meillä on jo ensimmäinen match-up. :hyvä:

e. Pidettäskö silleen että kaikilla on tämä tarkka pakkisnick myös tuolla pakkisottelijalla? Helpompaa vaan seurata sitte tuloksia jne tuolla itse pelissä. :] Senhän voi vaikka sitten myöhemmin vaihtaa...

Noniin nyttehän meillä on jo ensimmäinen match-up. :hyvä:

e. Pidettäskö silleen että kaikilla on tämä tarkka pakkisnick myös tuolla pakkisottelijalla? Helpompaa vaan seurata sitte tuloksia jne tuolla itse pelissä. :]

Perkeles muuten, tuohan on siis ottelijani nimi... Managerinimi on eri kuin pakkiksen, mutta ei se kai estä liittymistä? Managerinimi on siis Jack Reaper (2733) ja ottelija tuohon 135:iin tuo Janne "Janzi" Hakk [ 12011 ]...

Viimeksi muokattu:
Perkels muuten, tuohan on siis ottelijani nimi... Managerinimi on eri kuin pakkiksen, mutta ei se kai estä liittymistä? Managerinimi on siis Jack Reaper (2733) ja ottelija tuohon 135:iin tuo Janne "Janzi" Hakk [ 12011 ]...
Juu eiku "Janzi" on siis ottelijan nick eikö? :D Jos siihen laitat Janne87 nyt pakkisturneen ajaksi ni pysytään paree kärryllä. Tai emmä tiiä onko sillä niin väliä kuhan viilaan pilkkua. :puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu eiku "Janzi" on siis ottelijan nick eikö? :D Jos siihen laitat Janne87 nyt pakkisturneen ajaksi ni pysytään paree kärryllä. Tai emmä tiiä onko sillä niin väliä kuhan viilaan pilkkua. :puntti:

Juu se on ottelijan nick, voisin tosiaan vaihtaa sen nyt pakkisturneen ajaks Janne87! Pystyy paremmin hahmottamaan täällä päässäkin kenen kanssa mätsää!:rolleyes:

Eli ottelija Janne "Janne87" Hakk [ 12011 ] ilmottautuu Pakkisturneeseen pienien ongelmien jälkeen!:dance:

Juu se on ottelijan nick, voisin tosiaan vaihtaa sen nyt pakkisturneen ajaks Janne87! Pystyy paremmin hahmottamaan täällä päässäkin kenen kanssa mätsää!:rolleyes:

Eli ottelija Janne "Janne87" Hakk [ 12011 ] ilmottautuu Pakkisturneeseen pienien ongelmien jälkeen!:dance:
:thumbs: :lol2:

Mä takaan,että mun Stamina ja Energy tuotteet on laadukkaita.
Mä voin osallistua pakkisliigaan myöhemmin. Nyt en pysty.

Mun tuotteet (Muscle ja Weight Gain) on tällä hetkellä quality 100 (maksimi 150), joten laadukkaita ovat. Jatkossa kun saan velkoja pois niin sitten tulee 150 tuotteita (kehittely maksaa vaan sen 70 000$ joten alussa ei voi edes 150 qualitya puskea kun ei saa ku 50 000 $ lainaa).

Mullakaan ei oo ottelijoita vegasissa tällä hetkellä, joten pitää fudutella joku pois ja tehdä uus. Kestää siis 10pv.

Theodore Donald "Donny" Kerabatsos [ 11644 ]

Lupaava keskisarjalainen joka tuo aina ilotulitteet mukana matsiin. Ekan QFC matsin jälkeen ollaan viisaampia, mutta tässä kaverissa on kyllä potentiaalia ;)

Noniin ensimmäiset sopparit laitettu sisään. Palkkaus on tosiaan näin alkuvaiheessa heikko, mutta katsellaan tulevaisuudessa jos saadaan hiottua ylöspäin. Mitä parempi hype ja popularity teidän ottelijoilla on niin sitä mieluisampi se on ottaa organisaatioon. Aeliolle sen verran, että laitoin Donnyn "hieman" väärään painoluokkaan, mutta jos ei muuten saada korjattua niin potkin pihalle ja laitan uuden sopimuksen. Alkukankeutta.. ;)

http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=311

Kauppaan pöllähti täydennyksiä! Nyt on taas tarjolla laadukasta Stamina ja Energy tuotetta. Kaikille en ole voinnut vielä sponssia tarjota kun pitää maksella velkoja pois. Mutta myöhemmin voin alkaa sponssata paremmin.

Laitetaas vielä kerran:

Pakkotoisto Challenge ilmoittautumiset käynnissä! 8 (tai 16) nopeinta pääsee mukaan. Ilmoita ottelijasi nimi ja/tai ID tähän threadiin niin laitan sopimusta tulemaan.
Järjestäjä: Wings Entertainment
Painoluokka: 135lbs
Paikka: Las Vegas

Hopi hopi ilmoittautumiset niin saadaan ensimmäinen kierros järjestettyä. Minulle voi myös ilmoitella muita ottelijoitasi 0-0-0 tai paremmalla recordilla Las Vegasissa jos haluat sopimuksen. Tällä hetkellä tähtäimessä painoluokat 185lbs ja siitä alas päin.

savucha: eikös tuohon upkeep budgettiin lasketa mukaan myös sparri- ja yksin tehtävät treenit? Laittamani määrä, joka selvästi ylitti noiden fighter training sessioiden määrän ei näytä riittävän, joten kaipa sitä vaan pitää nostaa vielä jonkinverran.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom