MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko noi Qfc matsit tasan 3 päivän kuluttua ?

Ne matsataan klo 18 paikallista aikaa. Eli jos ottelija on vegasissa niin matsi on 3 päivän päästä ja klo 18:00 vegasin aikaa eli oisko ollut 04:00 täällä meillä.

Höh, no sithän oon valvonu ihan turhaan..
Nojoo, onneks kysyin.

--> nukkumaan :)

Mä olen aliarvioinnut menekin määrän noissa mun tuotteissa. Tilasin 80 purkkia tuota energy valmistetta ja 40 purkkia staminatuotetta. Jos omaatte 2-0 tai paremman recordilla olevia ottelijoita niin laittakaas mulle viestiä niin hierotaan joku sopiva sponssi sopimus.

Mulla ois Joonas "jope" Peuralinna vailla sponssia lista 2-0-0 (100% submissions)

ZeiZei mä en omista salia,mutta yks ottelija on kyllä sun salilla. Omistan lisäravinneyrityksen..........öl

kolmatta matsia samalle jätkälle reilun viikon sisällä ja silti tuntuu että onhan tämä vähän hidas kun nyt innostuksissaan haluaisi päästä räpläämään.

kiva peli kyllä.

Veikko Valkohammas,Jari sillanpaa tai Hessu hopo. Kuulostaako tutuilta?? Mun äijät matsas noita vastaan voitokkaasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin laitoin oman tappeluorganisaation pystyyn Las Vegasiin. Ei viitsi ihan soitellen sotaan lähteä, kun jos tuo kuokkaa niin VIPit ilmeisesti menettää. Mikäli vielä tarvetta niin voin pitää vaikka ensimmäisenä Pakkotoisto Challengen. Päättäkää vain painoluokka ja tehkää ottelija niin laitan sopimukset pöytään. Ainakin 8 manageria (8 ottelijaa) tarvittaisiin niin saataisiin kunnon turnaus.

http://www.mmatycoon.com/orgpublic.php?oid=354

Mulla olis 205 yks kaveri vegasissa, joten multa vois tulla kaveri tappelee pakkotoisto challengeen! jos vain 205 luokka kävis. kaverin tiedot : Duke "BFG" Nukem [ 10445 ]

Mulla treenaa Vegasissa 185 paunasia kaksi (joista toinen on pudottamassa 170 paunasiin)...

Theodore Donald "Donny" Kerabatsos [ 11644 ]
OJ "187" Black [ 11474 ]

Mulla olis 205 yks kaveri vegasissa, joten multa vois tulla kaveri tappelee pakkotoisto challengeen! jos vain 205 luokka kävis. kaverin tiedot : Duke "BFG" Nukem [ 10445 ]
Saattaa olla 135lbs luokka jossa otetaan mittaa. Muutenkin ainakin mun ajatuksena alunperin olis että noi ottelijat olis vähä niiku sä itte, tai noh ainaki nickname vois olla sama mikä pakkiksella. Muutenki olis hyvä, että kaikki tekee ihan fressin kaverin juuri tätä varten ni kukaan ei saa etua.

Noniin laitoin oman tappeluorganisaation pystyyn Las Vegasiin. Ei viitsi ihan soitellen sotaan lähteä, kun jos tuo kuokkaa niin VIPit ilmeisesti menettää. Mikäli vielä tarvetta niin voin pitää vaikka ensimmäisenä Pakkotoisto Challengen. Päättäkää vain painoluokka ja tehkää ottelija niin laitan sopimukset pöytään. Ainakin 8 manageria (8 ottelijaa) tarvittaisiin niin saataisiin kunnon turnaus.

http://www.mmatycoon.com/orgpublic.php?oid=354
Olisko luokka se 135lbs tosiaan ni voit käyttää muita (suositumpi) painoluokkia sitten muille. Eli pakkis challenge lukottais vaan tuon?

btw. mukana!!

Nöh, sain juuri pari päivää sitten tehtyä sen neljännen kaverin. Kattoo ny kenet potkin ja koska. Pakkisliigaan vois tulla. Voisi melkein hankkia ne vipit ni ei tarvis omia rakkaita heittää kadulle <3

Nöh, sain juuri pari päivää sitten tehtyä sen neljännen kaverin. Kattoo ny kenet potkin ja koska. Pakkisliigaan vois tulla. Voisi melkein hankkia ne vipit ni ei tarvis omia rakkaita heittää kadulle <3
Joo hommaa ihmeessä. Pääset kikkailee enemmän ku on 10 ottelijaa ja muutenki ei oo hirveen kallis. :D

Joo hommaa ihmeessä. Pääset kikkailee enemmän ku on 10 ottelijaa ja muutenki ei oo hirveen kallis. :D
Olis duunissa jostain tekemistäkin :)

Hmmhmm, vois. Paypal on juttu ja jonkinmoista Visaa ilmeisesti tarvitaan? Pitää lainata kaverilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom