Ottelijan nimeä ei liene enää voi vaihtaa luomisen jälkeen :(. Kirjoittelin vahingossa nicknamen sukunimen tilalle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen aliarvioinnut menekin määrän noissa mun tuotteissa. Tilasin 80 purkkia tuota energy valmistetta ja 40 purkkia staminatuotetta. Jos omaatte 2-0 tai paremman recordilla olevia ottelijoita niin laittakaas mulle viestiä niin hierotaan joku sopiva sponssi sopimus.
Finfighter ja muut salin omistajat: maksetaankos noi valmentajien palkat myös torstaisin?
Saattaa olla 135lbs luokka jossa otetaan mittaa. Muutenkin ainakin mun ajatuksena alunperin olis että noi ottelijat olis vähä niiku sä itte, tai noh ainaki nickname vois olla sama mikä pakkiksella. Muutenki olis hyvä, että kaikki tekee ihan fressin kaverin juuri tätä varten ni kukaan ei saa etua.Mulla olis 205 yks kaveri vegasissa, joten multa vois tulla kaveri tappelee pakkotoisto challengeen! jos vain 205 luokka kävis. kaverin tiedot : Duke "BFG" Nukem [ 10445 ]
Olisko luokka se 135lbs tosiaan ni voit käyttää muita (suositumpi) painoluokkia sitten muille. Eli pakkis challenge lukottais vaan tuon?Noniin laitoin oman tappeluorganisaation pystyyn Las Vegasiin. Ei viitsi ihan soitellen sotaan lähteä, kun jos tuo kuokkaa niin VIPit ilmeisesti menettää. Mikäli vielä tarvetta niin voin pitää vaikka ensimmäisenä Pakkotoisto Challengen. Päättäkää vain painoluokka ja tehkää ottelija niin laitan sopimukset pöytään. Ainakin 8 manageria (8 ottelijaa) tarvittaisiin niin saataisiin kunnon turnaus.
http://www.mmatycoon.com/orgpublic.php?oid=354
Joo hommaa ihmeessä. Pääset kikkailee enemmän ku on 10 ottelijaa ja muutenki ei oo hirveen kallis. :DNöh, sain juuri pari päivää sitten tehtyä sen neljännen kaverin. Kattoo ny kenet potkin ja koska. Pakkisliigaan vois tulla. Voisi melkein hankkia ne vipit ni ei tarvis omia rakkaita heittää kadulle <3
Olis duunissa jostain tekemistäkinJoo hommaa ihmeessä. Pääset kikkailee enemmän ku on 10 ottelijaa ja muutenki ei oo hirveen kallis. :D