MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin piti rekata tänne ihan tän topikin vuoksi. Pari viikkoa on vippinä tullut peliä tahkottua, erittäin koukuttavaa menoa. 3 ottelijaa Tokyo Shootossa ja 1 Modern Samurais salilla.

Energian palautuksesta: Noi recovery aineethan vaikuttaa ainoastaan treenin yhteydessä, eli levätessä niistä ei ole hyötyä. Sama pätee tietysti myös muscle ja stamina tabuissa. Palautumiseen ilman treeniä vaikuttaa ilmeisesti ottelijan conditioning(?).

Niin ja allianceen saa laittaa kutsua managerilleni: Bas Hunter (3059)

Mun isoin kaveri on 200cm ja 270lbs. Ihan hyvin matsannut 2-0 record ja saannut huomiota toisilta organisaatioilta. Nyt tarjottu 1500 1500 1500 ja 3 matsin diili.
Sitten on pari ruskeaa vyötä joista odotan paljon,tosin pojat ei ole ihan yhtä isoja kuin tuo edellä mainittu.

Mulla pieniä.
185, 155 ja 205 -sarjoihin ajattelin kavereita. Elopainoon voi lisätä n. 10 lb.

Onko joku saanut noista BJJ-vöistä selvää? Missä rajat kulkevat?

Mulla pieniä.
185, 155 ja 205 -sarjoihin ajattelin kavereita. Elopainoon voi lisätä n. 10 lb.

Onko joku saanut noista BJJ-vöistä selvää? Missä rajat kulkevat?

Vyöarvot nousevat vissiin treenaamalla,matsaamalla ja miten on lopettanut kavereita. Ja ilmeisesti vaikuttaa myös lopetetun kaverin vyöarvo?? Pelin tekijä sanoi,että ei ole selkeitä rajoja koska saa seuraavan asteen.

I'm not going to give away at what point your fighter will pop between levels, so you'll just have to figure it out for yourself. The only clue is that it is non-linear.

Alussa vyö voi ainakin olla valkoista tahi sinistä, joten kaipa se ihan statseista tulee? Mitäköhän tuohon ny vaikuttais. BJJ, (Takedown Off/def?), Submissions, Defensive Grap.

edit. Tai noh, epälineaarisuudella ei oikeastaan ole tuon teorian kanssa oikein mitään tekemistä.

Ootteko muuten törmänny bjj black belttiin tuolla vielä? Itelle ei oo ku brown belttei tullu vastaan.

aelioe sanoi:
Las Vegasissa treenejä tarjoaa tästä lähtien Las Vegas FC. Halvat hinnat, hyvät hinnat!
Pitäähän se toki supporttaa. Laitan vegasin ukkelit sulle treenaamaan. Homma MT koutsi ku alkaa homma pyörii. ;D

Janne87 sanoi:
Itseä kiinnostais myös Pakkisliiga! Joten jos joku sellaisen tekee niin mieluusti tulen messiin!
Muakin kutkuttaa tää. Laittakaa joku nyt orkku pydeen! :D:D

Hemmetti, tänään on mun ottelijalla tittelimatsi yöllä. Jänskättää... ;D

Kappas, tokioon on avannut jo kolmas suomipoika salinsa. Ei hirveen mielikuvituksellinen nimi tuo "MMA Gym" mutta kaikkea parasta sinne kuitenkin. :D

Kappas, tokioon on avannut jo kolmas suomipoika salinsa. Ei hirveen mielikuvituksellinen nimi tuo "MMA Gym" mutta kaikkea parasta sinne kuitenkin. :D

Huomasin tuon juuri itekin. Toisena Tokyon salin omistajana ei ehkä pitäisi sanoa tästä, mutta kyseisen salin valmentajien pisteytyksissä ei ymmärtääkseni ole kauheasti järkeä. Neljä valmentajaa, joiden osaamiset menevät: BJJ/boxing, Muay Thai/Wrestling, Muay Thai/BJJ ja tietty conditioning. Sitten katsotaan miten pisteytykset kannattaisi tehdä, jos tarkoituksena tehdä nopeasti ja monipuolisesti kehittäviä valmentajia (http://www.mmatycoon.info/index.php?title=Training):

Punches

Trains purely your punching technique. Takes into account both your coaches boxing and muay thai training skills.

Striking defense

Trains your striking defense rating and any peripheral benefits. Looks at your trainer's Muay Thai and boxing training levels.

Ground n pound

Trains your ground n pound rating and any peripheral benefits. Looks at your trainer's wrestling and BJJ training levels.

Sub offense

Trains your sub offense rating and any peripheral benefits. Looks at your trainer's wrestling and BJJ training levels.

Defensive grappling

Trains your defensive grappling rating and any peripheral benefits. Looks at your trainer's wrestling and BJJ training levels.

Ainoa jossain määrin hyödyllinen yhdistelmä noista on Thai/wrestling, koska clinchworkissa merkkaa ne.

Joo tottahan toi. Ite hommasin just ton taulukon takia elite BJJ+competent wrestling coachin pelkkää sub offence&defensive grappling treeniä varten. Luulis olevan suht tehokasta tällä hetkellä.

e. Seuraavaks varmaankin tilaukseen elite boxing+competent MT lyöjille.

Joo tottahan toi. Ite hommasin just ton taulukon takia elite BJJ+competent wrestling coachin pelkkää sub offence&defensive grappling treeniä varten. Luulis olevan suht tehokasta tällä hetkellä.

e. Seuraavaks varmaankin tilaukseen elite boxing+competent MT lyöjille.

Jeps, kyl paini ja BJJ vie tällä hetkellä. Luultavasti osaksi siitä johtuen, että monet pystyottelijoiden tekijät (itseni mukaanlukien, kun en asioista tajunnut ottaa selvää heti alkuun) eivät ymmärrä laittaa _reilusti_ pojoja balanceen, joka vaikuttaa merkittävästi siihen, kuinka helposti ottelija viedään mattoon sekä agilityyn, joka eniten vaikuttaa pystyssä lyönteihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No kohta päästään heittää raakileet free agenteiksi ni ehkä toisella kertaa osaa tehdä jo ihan oikean ottelijan. :D Vaikka mun recordi on ihan hyvä niin veikkaa että se tulee tasottumaan nyt kun "oikeat" ottelut on alkanu. Pridessäki otin heti ekassa matsissa pataan ja kovaa. :(

Mä olen aliarvioinnut menekin määrän noissa mun tuotteissa. Tilasin 80 purkkia tuota energy valmistetta ja 40 purkkia staminatuotetta. Jos omaatte 2-0 tai paremman recordilla olevia ottelijoita niin laittakaas mulle viestiä niin hierotaan joku sopiva sponssi sopimus.

Jos omaatte 2-0 tai paremman recordilla olevia ottelijoita niin laittakaas mulle viestiä niin hierotaan joku sopiva sponssi sopimus.
Rory "The Marauder" Margarito [ 5692 ] 2-0
Eikä tartte edes tehdä mitään ihmeempää tarjousta. Laita vähän mömmöjä mukaan ni otan minkä tarjouksen vaan. :D

Onko tuolla painoluokalla oikeastaan mitään väliä? Pienissä enemmän osumaa, mutta vähemmän tyrmäyksiä vai miten? Paino tuo voimaa, mutta kuitenkin suhteellinen voima muihin vastustajiin on ainoa, jolla on väliä.

edit. Kuinka vanhoiksi nuo ottelijat muuten matsaavat? Voisi puolestani mennä vähän nopiampaa tuo peli. Tämän hetken vanhimmat taitavat olla jotain 25v vuoden alussa liittyneitä.

Meikä osti vipit mutteivat tulleet heti ainakaan, onko muilla kestänyt kuinka kauan?

Sukulaku sanoi:
Kuinka vanhoiksi nuo ottelijat muuten matsaavat? Voisi puolestani mennä vähän nopiampaa tuo peli. Tämän hetken vanhimmat taitavat olla jotain 25v vuoden alussa liittyneitä.

Luulisin että ihan yhtä vanhoiksi kun oikeasti (eli vanhimmat varmaan sen 40v). Tosin loukkaantumiset saattavat olla tiellä, ken tietää!

Muscle Gainia on nyt EQN:n varastossa halvalla, Weight Gainia tulossa 3pv:n sisällä :). Jos käytät muscle bulkkia, laita pari weight-trainingia viikkoon niin saat parempia tuloksia Strength-arvon parantamisessa!

Muista myös tilata stamina- ja energykamat TOP MMA Nutritionsilta!

Voisi melkeinpä aloittaa äijät aina 22v. 40v tai edes 35v äijän saavuttamiseen menee ihan simona aikaa.

Aika kuluu mun mielestä liian hitaasti pelissä. Sne pitäsi olla jotain 1kk=6kk pelissä. Nyt pystyy ottamaan sen 2-3 matsia kuussa eli se olisi realistinen oikeassa maailmassakin,että 6kk sisällä on 2-3 matsia. Menee ikuisuus,että 22v ottelijasta tulee 30-vuotias. Ja ensimmäiset ukot siirtyy eläkkeelle joskus 5 vuoden päästä :)

Totta, varmaan tympeä ilman vippejä ku voi olla vaan 4 ottelijaa. Saa odotella ihan tosissaan matseja :).

Tosin heti kun otin VIPit, alkoi tuo oman shopin perustaminen kiinnostaa ja nyt saakin lainoja maksella...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom