Lyhytkasvuisten vapaaottelun lisäksi on näköjään olemassa myös kädettömien vapaaottelua.
View: https://www.instagram.com/p/CozbSIhDGjz/
Nähdyn perusteella ei juurikaan eroa taekwondosta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lyhytkasvuisten vapaaottelun lisäksi on näköjään olemassa myös kädettömien vapaaottelua.
Nähdyn perusteella ei juurikaan eroa taekwondosta
Siis silmiin tökkäämisiä.Ei tule ainakaan eyepokeja.
Kirjoittiko tämän viestin siis Minä itse?Siis silmiin tökkäämisiä.
Minussa asuu pieni kielenhuoltaja.
(Eyepokeja, huoh!)
Ei o ollenkaan sama asia, vaikka kuinka finglishiä tykkäisit viljellä.Kirjoittiko tämän viestin siis Minä itse?
Minussakin asuu pieni kielenhuoltaja.
Murresanat kirjoitetussa muodossa, huoh!
Baddest niin kauan kun otellaan tyynyt kasissa ja tuomari tulee pelastamaan kiperista tilanteista pois.Tyson Fury, kaikki tietävät että hän on baddest man on the planet
Ymmärrän itsekin rahan voiman, silti en ymmärrä vaikka nyt esim Ronaldon ratkaisua. Hän tienaa vielä vuosia uransa jälkeenkin älyttömiä summia niin ottaa hienolle uralleen tollasen tahran, sitä en käsitä.Niinpä. Uusimpana nyt benzema joka lähti kanssa saudeihin.. Toki on vaikea kieltäytyä kun benzemaille taidettiin tehdä 2-4v soppari joka tuo 200miljoonaa ko Herralle.. Vaikea tuollaisesta on kieltäytyä..
Nimenomaan näin. Kaikki tietävät, kuka OIKEASTI on se baddest man on the planet. Nimittäin kun minä näen punaista, niin hakkaan Furyn tajuttomaksi ja kun tuomari yrittää tulla väliin, hakkaan tuomarinkin. Ja ilman hanskoja!!Baddest niin kauan kun otellaan tyynyt kasissa ja tuomari tulee pelastamaan kiperista tilanteista pois.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä se messikin vain kauhoo sitä saudirahaa lompakkoonsa, vaikkei pelaamaan lähtenytkään.Messiä arvostan paljon enemmän kuin näitä saudi rahojen metsästäjiä.
Samahan se on vaparissa.Baddest niin kauan kun otellaan tyynyt kasissa ja tuomari tulee pelastamaan kiperista tilanteista pois.
Tai ampua suoraan pistoolilla? Ihan tittelintuureja noi vapari ukotkin lopultaSamahan se on vaparissa.
Ei saa vaikkapa työntää sormia silmiin ja sokeuttaa vastustaja kuten furyn faija teki.
Furyhan voi sitten menna vapariin nayttamaan kaapin paikan. AI niin ei se uskalla vaikka on planeetan kovin jatkaSamahan se on vaparissa.
Ei saa vaikkapa työntää sormia silmiin ja sokeuttaa vastustaja kuten furyn faija teki.
Tuleeko tässä klassinen crossfit dilemma, missä pyydetään vastustaja omaan lajiin kilpailemaan, missä ollaan itse tietenkin asiantuntija. Eikö oikee ratkasu jos haluttas selvittää ultimaattinen pahaäijyys, ni löytää joku kolmas laji mikä ei oo kummankaan suoraa kotikenttää. Esim puukkotappelu puhelinkopissa? Tai pankkitilin suuruus?Furyhan voi sitten menna vapariin nayttamaan kaapin paikan. AI niin ei se uskalla vaikka on planeetan kovin jatka
Ei tarvita kolmatta lajia. Molemmat ottelee toistensa lajeissa ja antaa ihmisten paattaa kumpi on kovempi. Ainakin nyt Ngannoulla on enemman munaa kun lahtee altavastaajana ottelemaan Furya vastaan. Jos Fury on niin kova, miksei tee samaa?Tuleeko tässä klassinen crossfit dilemma, missä pyydetään vastustaja omaan lajiin kilpailemaan, missä ollaan itse tietenkin asiantuntija. Eikö oikee ratkasu jos haluttas selvittää ultimaattinen pahaäijyys, ni löytää joku kolmas laji mikä ei oo kummankaan suoraa kotikenttää. Esim puukkotappelu puhelinkopissa? Tai pankkitilin suuruus?
Ei tarvita kolmatta lajia. Molemmat ottelee toistensa lajeissa ja antaa ihmisten paattaa kumpi on kovempi. Ainakin nyt Ngannoulla on enemman munaa kun lahtee altavastaajana ottelemaan Furya vastaan. Jos Fury on niin kova, miksei tee samaa?
Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä se messikin vain kauhoo sitä saudirahaa lompakkoonsa, vaikkei pelaamaan lähtenytkään.
View: https://www.youtube.com/shorts/KkmrLhUOPJE
Alan kääntymään ukon kelkkaan tossa, että onha se totta että voitko olla maailman pahin äijä jos et suostu muitten lajeihin, mutta ne suostuu sunEi tarvita kolmatta lajia. Molemmat ottelee toistensa lajeissa ja antaa ihmisten paattaa kumpi on kovempi. Ainakin nyt Ngannoulla on enemman munaa kun lahtee altavastaajana ottelemaan Furya vastaan. Jos Fury on niin kova, miksei tee samaa?