Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Siellä on FREE LEECH, että imekää kaikki mitä ikinä olette haaveilleet ja äkkiä. FREE LEECHIN keston näkee sieltä etusivulta. Ratiot kuntoon ja sitä rataa. Halvalla.

ÄÄH tartten lisää kovotilaa :O

uuh, sain tehtyy lisätilaa sen verran, että lähti Pride pakki tulemaan \o/

circol, iskit siis pride bigpackiin kiinni? Itse free leechillä otan tuffin vanhempia kausia, joskus vielä se monsterikin selätetään :D

Joo laitoin tulemaan, saa nähdä saanko sen koneelle ennen kuin free leechi päättyy :E

Mitä vauhtia porukalla muuten lataa/uppaa yleensä? Itse max jotain 120kb/s :S. Kyllähän tuolla toimeen tulee muttakun yksikin kaveri vetää 800-900kb/s niin köyhä on olo.

Lataus/uppausnopeudethan riippuu ihan että kuinka paljon seedataan/leechataan. Yleensä tulee latailtua ja uppailtua noita suosituimpia ja tuoreimpia, joissa nopeudet parhaimmillaan 2MBs/200KBs.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla oli kauheet pikajärjestely sessiot aluks et sain tavaraa tulemaan :D

Itte en lataillut mitään kun kaikki olennainen löytyy jo.

4 inviteä on tarjolla, kerro mitä ratioita on muilla trackereilla niin pistetään tulemaan.

ratio oli alus päin persettä mut sit aloin antaa yötä päivää olla auki + latasin career packeja ja tuffia, niil sain jaettua, yksittäisil matseil ei oikeen onnistunu, ihan vinkkinä vaan, career packs + tuf

paras tapa ration nostoon on latailla uusimmat ufc iltamat heti kun ne tulee jakoo..usein riittää kun nappaa sunnuntai aamulla n.8-10 aikoihin niin lataajia riittää vielä huolella...
nimimerkillä ratio n.2 ja ladattuna n 200Gt

Kehtaiskos pyytää inviteä MMa tracker sivustolle, sen verran paljon kehuvat, että pakkohan sinne on päästä. Kiitos!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom