Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko mahdollista saada frank.armoton77@gmail.com?
Tänne vois laittaa kans. Kiitos head.medication(a)gmail.com KIITOS
jos jaksat odottaa niin voisin pistää sulle inviten 2 päivän sisään ??Olisin myös kiinnostunut. Vaihdossa voin antaa Bit-HDTV.
suklaamix(a)hotmail.com
Oho hei tollasen mä voisin kyl kans haluta jos vaan sulta löytyy vielä? Laitetaas sulle invite menemään... (sori hartsajartsa :E)Olisin myös kiinnostunut. Vaihdossa voin antaa Bit-HDTV.
suklaamix(a)hotmail.com
savucha@gmail.com - Ja joo tuttua huttua, ratiot pysyy kondiksessa. :] Kiitos sullekkin! - Hartsa :thumbs:Laittakaa kumpikin hartsajartsa ja savucha osoite, niin laitan kutsun tulemaan. Edellytys, että ei mokaa ja ratio pysyy kunnossa.
Tänne voisi laittaa myös yhden ;) macco@pakkotoisto.com Kiitoksia!:hyvä:
Inviteja lähtisi täältäkin taas 4 kappaletta. Kannattaa hankkia tunnukset ajoissa seuraavaa UFC:ta varten;)
Inviteja lähtisi täältäkin taas 4 kappaletta. Kannattaa hankkia tunnukset ajoissa seuraavaa UFC:ta varten;)
itse asiassa noi ufc:t on parhaimpia sen ration nostamiseen, niit lataillaan aina se 5 päivää ilmestymisen jälkeen ni siinä ku oot uppimassa koko sen ajan ni kyl se plussan puolelle menee.Ja sopivasti saa suoraan vedettya ration rankasti miinukselle, ku tollasella eventilla alottaa latailun :jahas:
itse asiassa noi ufc:t on parhaimpia sen ration nostamiseen, niit lataillaan aina se 5 päivää ilmestymisen jälkeen ni siinä ku oot uppimassa koko sen ajan ni kyl se plussan puolelle menee.