Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
4 inviteä tarjolla, semmosille, ketkä osaa pitää oikeasti ratiot kunnossa.

Olisin myös kiinnostunut. Vaihdossa voin antaa Bit-HDTV.

suklaamix(a)hotmail.com

Olisin myös kiinnostunut. Vaihdossa voin antaa Bit-HDTV.

suklaamix(a)hotmail.com
Oho hei tollasen mä voisin kyl kans haluta jos vaan sulta löytyy vielä? Laitetaas sulle invite menemään... :) (sori hartsajartsa :E)

*edit*

Käy Axl kattoo meilit...

Viimeksi muokattu:
Kiitos savucha!

Laittakaa kumpikin hartsajartsa ja savucha osoite, niin laitan kutsun tulemaan. Edellytys, että ei mokaa ja ratio pysyy kunnossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Inviteja lähtisi täältäkin taas 4 kappaletta. Kannattaa hankkia tunnukset ajoissa seuraavaa UFC:ta varten;)

Inviteja lähtisi täältäkin taas 4 kappaletta. Kannattaa hankkia tunnukset ajoissa seuraavaa UFC:ta varten;)

Ja sopivasti saa suoraan vedettya ration rankasti miinukselle, ku tollasella eventilla alottaa latailun :jahas:

Ja sopivasti saa suoraan vedettya ration rankasti miinukselle, ku tollasella eventilla alottaa latailun :jahas:
itse asiassa noi ufc:t on parhaimpia sen ration nostamiseen, niit lataillaan aina se 5 päivää ilmestymisen jälkeen ni siinä ku oot uppimassa koko sen ajan ni kyl se plussan puolelle menee.

itse asiassa noi ufc:t on parhaimpia sen ration nostamiseen, niit lataillaan aina se 5 päivää ilmestymisen jälkeen ni siinä ku oot uppimassa koko sen ajan ni kyl se plussan puolelle menee.

Kivasti sit vaihtelee, mulla on viimesta 5 ufcsta yhteensa uppia vajaa pari gigaa, vaikka torrent on oikeastaan aina paalla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom