Nyt olis pari kutsua tarjolla trackerille. Pistän nopeimmille jakoon...
Jos sulla on vielä se yksi jälkellä niin laita ihmeessä. sakkeus81@luukku.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt olis pari kutsua tarjolla trackerille. Pistän nopeimmille jakoon...
Myöhäisherännäinen täällä kaipaisi kutsua parempiin piireihin. Ratiot kunnossa. S.posti jussaloh@luukku.com
pistin kummallekkin tulemaan invitet :kippis1:Jooh posteja ei hirveänä ole, mutta pitemmän aikaa oon pakkista lukenu
Elikkä jos joku viitsisi lähettää kutsun pantsmage@gmail.com , olisi hienoa! Ratiot lupaan pitää kunnossa (10/10 yhteys)
[2003] dbconn: mysql_connect: Can't connect to MySQL server on 'gate5' (64)
Koko päivänä ei ole päässyt, mikähän vaivaa?
Itse asiassa power useriksi pitää olla ratio vähintään 1,2,ainakin lähellä,koska itellä putos just 1,187:aan ja tuli automaatti alennus useriksi.No,eipä kestä kauaa ku tulee takas ratiot.Power user pitää olla, eli 25gt upittuna. Jokaista upittua 10gt kohti saa yhden inviten.
Sain nyt tuon nettiyhteyden muutaman kuukauden jälkeen kämpille, niin voin laittaa invitejä tarpeen mukaan tulemaan.
Näin näytti olevan. Mistälie tuon "faktani" heitin.Mulle tuli power user status 50 gigassa, mut inviteja pysty antamaan 25 gigan jalkeen.
Raja oli ennen 10gb sitten 25 ja nykyään 50gb.Näin näytti olevan. Mistälie tuon "faktani" heitin.
FAQ:sta: "Power User: Must have been be a member for at least 4 weeks, have uploaded at least 50GB and have a ratio at or above 1.25.
The promotion is automatic when these conditions are met. Note that you will be automatically demoted from this status if your ratio drops below 1.20 at any time."
kiitosKun laittaa jollekin vedon niin sinne vasempaan laitaan sen ottelun kohdalle ilmestyy + ja - -nappulat joista voi korottaa/laskea panoksen suuruutta.
Invitoitu.Jos joku laittas inviten mulle laumat@vituttaa.net osotteeseen ni olisin suuressa kiitollisuus velassa sille.
Kuin myös.Voisko joku nyt laittaa inviteä , ratiot pysyy kunnos ja voin itekin uppia jotain kamaa. w1l3@hotmail.com , thanks.