Itse donatoin 15$ saitille niin samantien tuli hienoksi ratiot. Helppoo, eikä tarvitse huolehtia seedaamisesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ration ylläpito tuuppaa välillä olemaan vähän hankalaa, kun monella muulla jakajalla on todella suuret kaistat. Vaikka olen tähän mennessä pitänyt kaistoja täysillä pitkiä aikoja, ei ratio ole hirveästi muuttunut, kun kaistallani ei ole ollut vielä hyötyä. Eiköhän se tästä, kun noita tulee uppailtua vähän kauemmin.
Juu, uppia on 10mb verran, mutta siellä on kavereita, joilla on joitain 10gb kaistoja sun muitaKyllä sillä hitaammallakin upilla selviää oikein hienosti. Käyttää vähän järkeä, että ahnehtiiko heti alkuun kaikki vanhat eventit/pätkät vai keskittyykö ratio kasvattamiseen torrenteilla joilla on paljon lataajia.
Invitea kaipailisin itsekkin!
Jos olisi maili esillä, niin helpottaisi. ;)
Aiempiin: itse en laita invitejä sellaisille, joiden ainoat viestit ovat tähän ketjuun (tai niitä viestejä on todella vähän). Vippien ja enemmän palstalla hengailleiden sanaan siitä, että ratiot pysyvät kunnossa, voi luottaa jotenkin hieman helpommin.
KiitänKutsuttu.
jos olisi maili esillä, niin helpottaisi.
Aiempiin: itse en laita invitejä sellaisille, joiden ainoat viestit ovat tähän ketjuun (tai niitä viestejä on todella vähän). Vippien ja enemmän palstalla hengailleiden sanaan siitä, että ratiot pysyvät kunnossa, voi luottaa jotenkin hieman helpommin.
Voisin yhden inviten ottaa vastaan. vaikka pientä korvausta vastaan, ratiot lupaan pitää kunnossa tuomaslindroos AT hotmail piste COM