Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Itse donatoin 15$ saitille niin samantien tuli hienoksi ratiot. Helppoo, eikä tarvitse huolehtia seedaamisesta.

Ration ylläpito tuuppaa välillä olemaan vähän hankalaa, kun monella muulla jakajalla on todella suuret kaistat. Vaikka olen tähän mennessä pitänyt kaistoja täysillä pitkiä aikoja, ei ratio ole hirveästi muuttunut, kun kaistallani ei ole ollut vielä hyötyä. Eiköhän se tästä, kun noita tulee uppailtua vähän kauemmin.

Ration ylläpito tuuppaa välillä olemaan vähän hankalaa, kun monella muulla jakajalla on todella suuret kaistat. Vaikka olen tähän mennessä pitänyt kaistoja täysillä pitkiä aikoja, ei ratio ole hirveästi muuttunut, kun kaistallani ei ole ollut vielä hyötyä. Eiköhän se tästä, kun noita tulee uppailtua vähän kauemmin.

Kyllä sillä hitaammallakin upilla selviää oikein hienosti. Käyttää vähän järkeä, että ahnehtiiko heti alkuun kaikki vanhat eventit/pätkät vai keskittyykö ratio kasvattamiseen torrenteilla joilla on paljon lataajia.

Kyllä sillä hitaammallakin upilla selviää oikein hienosti. Käyttää vähän järkeä, että ahnehtiiko heti alkuun kaikki vanhat eventit/pätkät vai keskittyykö ratio kasvattamiseen torrenteilla joilla on paljon lataajia.
Juu, uppia on 10mb verran, mutta siellä on kavereita, joilla on joitain 10gb kaistoja sun muita :)

Uusimpia kisoja tulee tosiaan latailtua, vaikken sen suuremmin kattele paljonko näillä on jakoja/latauksia. Luulisi ainakin, ettei jengin imutusnopeus olisi jakajien vähyydestä kiinni, kun minullakin on tuota kaistaa usein paljoltikin vapaana.

Noiden ratioiden pitämiseen joutuu kyllä näkemään vaivaa, tänäänkin olin ensimäisten joukoissa lataamassa Afflictionia ja pidän konetta auki muutaman päivän kun sitä bittiä vielä maailmalle valuu. Ei sitä kaistaa ylös mitenkään erikoisesti oo, mutta vielä toistaiseksi on pysytty hyvissä luvuissa.

Muutama kuukausi sitten nousi toi uppinopeus sentään megaan ja kyllä sillä on muissa paikoissa pärjännyt hyvin. Niistä ei vaan tahdo löytyä noita taistelupätkiä. Kyllä joku toivottavasti sen inviten vielä laittaa. :) (sakkeus81@luukku.com)

Invitea kaipailisin itsekkin!

Jos olisi maili esillä, niin helpottaisi. ;)

Aiempiin: itse en laita invitejä sellaisille, joiden ainoat viestit ovat tähän ketjuun (tai niitä viestejä on todella vähän). Vippien ja enemmän palstalla hengailleiden sanaan siitä, että ratiot pysyvät kunnossa, voi luottaa jotenkin hieman helpommin.

Jos olisi maili esillä, niin helpottaisi. ;)

Aiempiin: itse en laita invitejä sellaisille, joiden ainoat viestit ovat tähän ketjuun (tai niitä viestejä on todella vähän). Vippien ja enemmän palstalla hengailleiden sanaan siitä, että ratiot pysyvät kunnossa, voi luottaa jotenkin hieman helpommin.

Julmaracing@luukku.com

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
inviteä kiitos, madsnus (at) luukku.com
ratiot pysyy kunnossa

jos olisi maili esillä, niin helpottaisi.

Kieltämättä ihan hyvä pointti. Itse olen tyytynyt lähinnä lukemaan keskusteluja. Valitettavasti sitä inviteä ei ainakaan hiljaa olemalla tule saamaan, joten täytyi viestiä laittaa.

Voisin yhden inviten ottaa vastaan. vaikka pientä korvausta vastaan, ratiot lupaan pitää kunnossa tuomaslindroos AT hotmail piste COM

onkos teillä toiminu tänään saitti. mie en pääse just nyt jostain syystä sivustolle.

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Unable to save result set in /opt/www/html/tb_mma/include/global.php on line 232
Table 'peers' is marked as crashed and should be repaired

tuollasta herjaa.

Kyllä se aiemmin tänään toimi, ainakin tuossa puolen päivän aikoihin. Nyt näyttää juuri tuommosta virheilmoitusta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom