Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Olisko jollain vielä ylimääräistä inviteä? voin laittaa osoitteen vaikka privana

Edelleen tuohon ratiokeskusteluun lisäten:
lahjoittakaa paypal:in kautta fyffee niin ratio nousee. Kaupan päälle saa nätin tähden nimen eteen :) Voisin jopa periaatteesta itse maksaa vuosimaksuakin tuollaisesta palvelusta kuin tuo trackeri on.

Tarkistelin tuossa ratioita kutsumiltani henkilöiltä. 2:lla 6:sta liian pieni. 1 killuu rajoilla (mun mittapuussa, mutta trackerin mukaan ok). 2:lla nätit (1-2 välillä) ja yhdelle nostan hattua (2,912) :worship: :kippis1:.

Kaksi tuntekoon piston sydämessään :whip:

Minä tunnustan! minulla on alle 1 ratio, mutta nyt vasta melkein puoli vuotta käyttäneenä (tyhmä?!) hoksasin nuo *FREE* torrentit joiden avulla pystyn nyt nostamaan ratiota! Kaikki edellliset torrentit hävisi kun eräs vitun pätevä tietokonefirma formatoi väärän kovon...

ps. mistä nään montako inviteä voin lähettää?

Mikkii: Menet yläpalkissa "profile" ja sieltä näet montako invitea on jäljellä.

Yllättävän paljon löytynyt otettavaa. Instructional-videoita en ole ottanut. Lähinnä eventtejä ja joidenkin mielenkiintoisten ottelijoiden highlightseja.

100 gigaa uppia 50 downia. Kaksi invitoitua, joista molemmat on ladannu vasta ihan vähän ja toisella ratio 1, toisella rikollisen pieni. En kyllä uskaltais invitoida ketään ihan randomina, kyllä jotain perustaitoja torrenttimaailmassa tarvitaan suljetulla trackerilla.

Miten muuten nuo "free"-julkaisut erottaa normaaleista?

Miten muuten nuo "free"-julkaisut erottaa normaaleista?

Torrenttien selaustilassa noiden yllämainittujen nimien perässä lukee sinisellä sulkeissa FREE. Helppo erottaa, mutta eipä noita tule missään nimessä jatkuvalla syötöllä tuonne.

Kiitosta paljon invitestä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä ihmeen ilmaislatauksia? :O

Edit: Aa, oliki jo kerrottu miten erottaa

mitäs tälläsiä muita "trackkereitä" on olemassa? elokuva? muita urheilulaji
paikkoja missä pitää olla ratioilla? ja onko niissä myös invite systeemi käytössä?

hartsajartsa sanoi:
mitäs tälläsiä muita "trackkereitä" on olemassa? elokuva? muita urheilula paikkoja missä pitää olla ratioilla? ja onko niissä myös invite systeemi käytössä?
varmaan kaikilla privaateilla trackereilla on invite käytösssä? tietysti on nää pirate bayt yms. laitat googleen hakusanaks esim. (leffan nimi + torrent-sanan) niin kyllä jostain löytyy public tracker mistä löytyy.

taas olisi 1 invite jollekkin joka pitää ratiot kunnossa
tässä on mun kutsuttujen "ei lasketa pois potkittuja" että ihan hyvin menee
buunari (3.937)
dev (0.026)
Quasher (1.492)
Seitan (0.002)
spaulding (---)
Svan (0.051)

Voisiko joku lähettää inviten. Käytin MMA-trackeria viimeksi silloin kauan sitten, jolloin sinne ei tarvinnut tällaisia kutsuja.

timo.email(at)hotmail.com

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom