Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
taas olisi 1 invite jollekkin joka pitää ratiot kunnossa
tässä on mun kutsuttujen "ei lasketa pois potkittuja" että ihan hyvin menee
buunari (3.937)
dev (0.026)
Quasher (1.492)
Seitan (0.002)
spaulding (---)
Svan (0.051)

aika hyvin kyl jos Seitania ei oo pois potkittu :D

Hoh, mulla jotain 4-5 kai ratio :rock:

Tosin en oo ladannukkaa paljon mitään vielä

olisko jollain heittää invitee .. obi_1(ät)windowslive.com .. kiitoksia jo etukäteen :)

Kertokaa joku jotain vinkkejä että mitä tuolta kannattaisi latailla? Olen tähän mennessä katsonut vuosien 2006 ja 2007 parhaita matseja, ja kaikki Tuf:n tuotantokaudet. Järjestyksessä vain Ufc eventtejä? Mitkä eventit on niitä must see eventtejä, jotka jokaisen mma fanin kuuluisi nähdä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Must see eventtejä:

PRIDE Final Conflict 2005
PRIDE Final Conflict 2003
PRIDE Bushido 9
PRIDE 33 - The Second Coming

Ja jos vähän vanhempi kama kiinnostaa niin miksei PRIDE 10 & 14 myös...ja vittu vaikka 25 ja Critical Countdown 2006...Toki noilla saa vaan ratiot vituilleen mut ei se oo niin justiinsa...

Edit: ja jos nyt on pakko suu irvessä jotain UFC:tä suositella, niin vaikka 84 - Ill Will, 57 - Liddell vs. Couture 3 ja 47 - It's On!

Priden kuoleman jälkeen Dream 1-4 ollu ihan hyvää settiä kanssa. Onhan noita.

Suosittelen, että latailet tuoreempia eventtejä jos olet uusi träkkerillä. Sitten kun on saanut sinne pohjille vähän uploadia ni on mukavampi lähteä hakemaan noita vanhoja mitä ei siis pahemmin enään latailla. Äkkiä naksuu ratiot romukoppaan kun noilla vanhoilla alottaa het kättelyssä.

Viimeksi muokattu:
Mulla heittää tällä hetkellä joka torrentista "Not Found Sorry pal".

weeteeäf?

Onko muilla samaa..?

Jos joku vois mullekkii heittää, kaikilla trakkereilla ratiot kunnos ja täälläkin tulee pysymään ja mieluiten urli sivuihin kanssa ::) w1l3@hotmail.com Kiitos jo etukäteen

Inviteä hulkkoja (at) gmail dot com, kiitos.
Ratiot pysyy varmasti kunnossa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom