Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onks trackeri nurin?
Jos joku vois laittaa inviten privana, niin olisin kiitollinen!
Ois kyl mahtavaa jos tuonne sais kutsun.. kyl ratiot on ollu hyväs kuosis kaikil muilla trackereillä ja kone auki yötä päivää
tämä henkilö sai 6 viikkoa sitten inviten kävi kerran... meni 1 invite aika hukkaan. mielummin annan semmoselle joka vetää paskoilla ratioilla koko ajan ja saa sitten fudut ku tämmönen ketä ei edes kiinnostaTerve! Invite kiinnostaisi ja ratiot pysyy kyllä kunnossa. mun osoite on valtaalt@hotmail.com
juuri näin. itse saan parhaat ratiot näistä:En tiedä onko tästä ollut vielä puhetta, mutta muutama pointti uusille käyttäjille.
1. Täällä on huomattavasti vaikeampaa pitää ratiot aluksi kunnossa kuin avoimilla trackereilla. Esim. itselläni oli monessa paikassa ratiot 3-10 välillä ja mma trackerilla joudun näkemään vaivaa, että saan ne yli 0,5.
2. Tästä on seurauksena se, että aluksi ei missään tapauksessa kannata ladata mitään vanhempaa kamaa, jonka kysyntä ei ole erittäin korkea. Lataa alussa vain ja ainoastaan eventtejä, jotka ovat suosittuja (esim. juuri ilmestynyt UFC), jolloin voit olla varma, että sinulta myös leechataan tätä.
3. Kun olet ladannut juuri ilmestyneen eventin, pidä kanavat auki mahd. pitkään. Mikäli lopetat seedaamisen saatuasi eventin koneelle ja jatkat vasta muutaman päivän päästä, voi olla, että suurin massa on jo ladannut eventin. Seurauksena huono ratio.
4. Kun ratiot ovat kunnossa ja koneellasi on jatkuvasti jotain seedauksessa voi alkaa lataamaan vapaammin harvinaisempia pätkiä.
Pistäppä mulle privalla email osoittees. Ei se kutsuminen ilman sitä toimi