pistin tulemaan :thumbs:Terve! Invite kiinnostaisi ja ratiot pysyy kyllä kunnossa. mun osoite on valtaalt@hotmail.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pistin tulemaan :thumbs:Terve! Invite kiinnostaisi ja ratiot pysyy kyllä kunnossa. mun osoite on valtaalt@hotmail.com
joo ei mullakaan mitän hyviä kokemuksia oo. 5 saanut potkut trackerilta 1 pitää ratiot kunnossa 3 vetää tällä hetkellä alle 0.2 :DEdellinen kuka sanoi pitävänsä rationsa kunnossa roikkuu nyt ratiolla 0.029.
En nyt tarkoita, että sä et osaisi pitää ratioita kondiksessa, mutta meikäläisen osalta invitet on täällä jaettu.
Jos joku kehtais mullekki pistää.
johnnyb.goode at luukku piste com
Voisko joku selittää mulle koko invite homman idean? Ja mikä on koko tracker?
Sori että olen
1. sääntö: Siitä ei puhuta kenellekään.
10 inviteä jaettu tänne, joista 3 tunnusta nykyisellään olemassa, joista 1 käyttää tunnustaan pitäen ratiot sääntöjen mukaisissa rajoissa. :dance:Inviteitä on heitelty hukkaan jo ihan riittävästi. VIP:eille jaan, muille en. Vaikka ei sekään ole mikään tae ratioista, mutta lähtökohtaisesti on nolompaa VIP:in kusea hyvä invite.
Invitoitu.Invite kiinostaisi jos jollain olisi antaa niin osote on thenuuska@gmail.com
Kuin myös.Nostelen tota osotetta, kun en ole vielä saanut. Jos joku kehtaa pistää invitet, niin otan mielelläni vastaan.
Ei tässä nyt mistään salakultista kuitenkaan ole kyse.:DNo voi juma :D
Onneksi minulla on aavistukseni:whip:
Invitoitu.Olen ikuisesti kiitollinen jos saisin inviten frangen at suomi24.fi
Alkää antako suomi24 osotteen hämätä :D
Invitoitu.
Tuohon osoitteeseen laitoin ja uudelleen invitoidessa antaa ilmoituksen: "The e-mail address frangen@suomi24.fi is already in use.". Ettei olisi päätynyt johonkin spämmi-filtteriin?Meniköhän oikean osoitteeseen vai eikö sivusto toimi, koska ei ole vielä tullut eli frangen@suomi24.fi :wtf:
Laitoin tuonnekin. Toivottavasti onnistuu hieman paremmin tällä kertaa.Vittu tuo suoli24 kusee. Jos vielä joku viitsii niin heittäkää tuonne Sled at jippii.fi inviteä
Nyt tuli. Kiitoksia :haart:Laitoin tuonnekin. Toivottavasti onnistuu hieman paremmin tällä kertaa.