Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Koitetaan nyt jos joku viittis inviteä :)
Osoite svante_ylatalo@luukku.com
Olisin todella kiitollinen ja videot kiinnostaisi yli kaiken.

irtoisko keneltäkään invitee? exlosivo@gmail.com
kone on 24/7 päällä joten ratio pysyis kunnossa.

Mikähän perkele tuota trackeria vaivaa? Latasin vimosen UFC:n ja jaoin sitä ration kiivetessä yli kahden, niin johan Bitlord ilmoittaa jotain sinnepäin että häiriö, trackeri ei vastaa.
Trackerin sivuilla mulla näkyi kyllä lataus, mutta jaot katosivat hevon kuuseen. Se siitä ajatuksesta päästä laittamaan kerääntyneet invitet kiertoon. Ai kun kiva!:itku:

Mikähän perkele tuota trackeria vaivaa? Latasin vimosen UFC:n ja jaoin sitä ration kiivetessä yli kahden, niin johan Bitlord ilmoittaa jotain sinnepäin että häiriö, trackeri ei vastaa.
Trackerin sivuilla mulla näkyi kyllä lataus, mutta jaot katosivat hevon kuuseen. Se siitä ajatuksesta päästä laittamaan kerääntyneet invitet kiertoon. Ai kun kiva!:itku:
eiks 1 inviten saa joka jaetusta 10gb eli kympin välein korjatkaa jos olen väärässä?

Hei!

Voisiko joku laittaa kutsun? Olen totaalisesti hurahtanut tähän kuninkuuslajiin! Kone on päällä yötä päivää, joten jakamisenkaan kanssa ei todellakaan ole ongelmia!

sähköpostiosoite on: matti.mehilainen@jippii.fi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moi kävi semmonen kömmä että latasin vähä harvinaisempaa matskua tuolta ja laski ratiot niin alas että ei voi ladata enää mitään torrentteja = ei saa oikein millään nostettua takasi ylös niitä. Voisko joku heittää uutta inviteä: hemicuda666@gmail.com

Moi kävi semmonen kömmä että latasin vähä harvinaisempaa matskua tuolta ja laski ratiot niin alas että ei voi ladata enää mitään torrentteja = ei saa oikein millään nostettua takasi ylös niitä. Voisko joku heittää uutta inviteä: hemicuda666@gmail.com
Hommaa paypal tili ja lahjoita kavereille muutama euro(väh.10 dollaria),niin ratiot nousee heti.

Myös minä olisin kiitollinen invitestä. Samansuuntaista materiaalia sisältävällä Full Contact Zone -trackerilla on ratio tällä hetkellä 1.055 (UL: 150.67 GB DL:142.85 GB), joten uskallan väittää olevani luotettava torrentinkäyttäjä. malkuth@webinfo.fi

Myös minä olisin kiitollinen invitestä. Samansuuntaista materiaalia sisältävällä Full Contact Zone -trackerilla on ratio tällä hetkellä 1.055 (UL: 150.67 GB DL:142.85 GB), joten uskallan väittää olevani luotettava torrentinkäyttäjä. malkuth@webinfo.fi

Poikkean tavoistani. Invitoitu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom