Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Tuplatilit on KIELLETTY varmaan joka traksussa (Yhden tiiän missä ei ole :jahas: :)

Laitas uudestaan jakoon ne mitä olet sieltä ottanut, eli haet sen torskan sieltä ja ainakin µ:ssa kun avaat sen niin etsit sen missä koneellasi on se tiedosto mitä haluat uudelleen jakaa ja se alkaa tarkastamaan ja sitten jakamaan jos liiskaajia. Ja ihavvarmaan traksulla on FAQ/Rules osiossa ohjeet miten tehdään rellu.

Ohjeet uudelleenseedaukseen löydät varmaan traksun foorumilta. Ei päässyt tarkistamaan ku traksu nyt alhaalla.

Ja hyvä keino saada ratio hyväksi tuolla on ottaa UFC:n Scenerellun heti alussa ja sitten viikon jakaa, luultavasti jaat 2x sitä, riippuen letkusta. Toinen vaihtoehto on jostain muualta suht nopsaan ottaa UFC scenenä ja sitten tulla seediapuun MMAtraksulla
yritin jo kerran laittaa jakoon..mutta ku toi palomuuri estää..en saanut sitä asetusta pois päältä mikä estäis? ei viittis koko palomuuria ottaa käytöstä..

Edelleen jatkuu mulla linja että vip:eille privalla inviteä. Ei paljoa lämmitä ne invitet mitä ei edes hyväksytty ja joku 0.003 ratio... Yhdellä sentään hyvä ratio.

Ei se aktiivisuus näytä vipeillä yhtään parempaa olevan. 50% mun tänne jakamista tunnuksista on poistettu, koska ei ole loggauduttu sisään 12 viikkoon. Jos aktiivisia käyttäjiä haluaa kutsua, niin täältä niitä löytyy aika harvassa.

Mä oon antanu vaan yhden inviten ja fredi on pitäny ration jopa plussan puolella! oon aika yllättynyt...go fredi!

yritin jo kerran laittaa jakoon..mutta ku toi palomuuri estää..en saanut sitä asetusta pois päältä mikä estäis? ei viittis koko palomuuria ottaa käytöstä..

Mites olet pystynyt lataamaan jos et pysty jakamaan? Vai mikä siinä muurissa tökkii?

Mikähän mahtaa olla vikana kun utorrent ilmottaa Tracekrin Statuksen olevan HTTP Error 404 ,kun yrittää seedata?

Se on yleensä omaa laiskuutta, jos ei pidä ratiota kunnossa. Sain inviten täältä (kiitos Finfighter07) ja oma ratio on yleensä 2. Riittää kun imuttaa uusimman ufc:n ja laittaa sen heti jakoon ja pitää konetta päällä niin ratiot pysyy kunnossa, vaikka olis huonokin nettiyhteys (mulla puoli megaa)

Free leechit on taas tulossa.
Viimeksi free leechin aikaan imutin pakettia kaikki pridet, mahto olla noin 100gigaa kokoa, upia kerkesin leechin aikana noin 100 gigaa.
Luulisin että se toimii taaskin, eli siitä helpot gigat kotiin.

Ei se aktiivisuus näytä vipeillä yhtään parempaa olevan. 50% mun tänne jakamista tunnuksista on poistettu, koska ei ole loggauduttu sisään 12 viikkoon. Jos aktiivisia käyttäjiä haluaa kutsua, niin täältä niitä löytyy aika harvassa.

Onks siitä itselle mitään hyötyä kutsua väkeä?

nim. 10 invitee käyttämättä...

Onks siitä itselle mitään hyötyä kutsua väkeä?

nim. 10 invitee käyttämättä...

Ei oikeastaan. Haitoista en tiiä, en usko et siellä hyvällä katsotaan jos parikymmentä invit sinne ja kaikilla kusee ratio oikein kunnolla.

Paitti käyttäjät ketkä pitää rationsa kunnosa on hyödyksi traksulle, käsittääkseni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voiko joku lähettää inviten riku.leino@hotmail.com.

Ration pidän kunnossa kun nyt olen oppinut käyttämään.
Eikös se riitä kun on ladannut torrentin utorrentilla, niin jättää sen vaan jakamaan itsekseen.
Vanhalla tunnuksella ei jakaminen jostain syystä onnistunut, vaan herjasi aina jostain.

En jostain syystä päässyt kirjautumaan. Se sanoo että "you cannot invite yourself".
Kaiken lisäks hotmaili pisti Janskun lähettämän inviten ilmeisesti johonkin roskaposti kansioon ja poisti sen.
Olisiko joku vielä ystävällinen ja lähettäisi inviten toiseen osoitteeseen riku.leino@students.turkuamk.fi. Kiitoksia etukäteen.

Mites olet pystynyt lataamaan jos et pysty jakamaan? Vai mikä siinä muurissa tökkii?
oon pystynyt lataamaan kyllä mutta en pysty pistämään jakoon tavaraa omalta koneelta.kyllähän ration saa pidettyä kunnossa jättämällä vaikka yön yli seedaamaan torrentin.edelleen,ratio kusi mulla koska innoissaan otin kaikki mahdolliset tysonit kerralla enkä jättäny auki kun en edes huomannut että tuolla pyörii ratio systeemi (LUE:kaikissa paikoissa ei tuota oo)

Tää on kyl kauheeta säätämistä. Mul on kyl se vanha tili tonne trackerille, mutta siinä on ratio ihan perseellään kun en osannut käyttää sitä. Osaako joku neuvoa miten tilin ratiota voi nostaa.
Uploadaaminen ei onnistu vaikka mitä tekisi, aina pistää jotain erroria.

Jos joku viittis tännekkin inviten heittää, niin olisin kiitollinen. Vanha accountti poistettiin, koska en intin takia päässyt koneelle, mutta nyt on taas aikaa kun toi intti rupeaa olemaan takana päin...

Lurkki87 ät gmail.com

Tää on kyl kauheeta säätämistä. Mul on kyl se vanha tili tonne trackerille, mutta siinä on ratio ihan perseellään kun en osannut käyttää sitä. Osaako joku neuvoa miten tilin ratiota voi nostaa.
Uploadaaminen ei onnistu vaikka mitä tekisi, aina pistää jotain erroria.

Uutenavuotena tulee UFC ja se Yarrenoka mis fedori on, eli lataat jommankumman heti tai molemmat ja jaat kauan.

100% varma että saat ratiota nousemaan ellei sulla ole miinuksella paljon

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom