Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
miten noi invite jengin lataukset vaikuttais mun omaan ratioon? Mulla on 21 invitea mut kun lataan ite 24/7 kamaa joten ratio on nyt jo 1.3 et uskaltaako jakaa muille.

ei invitet vaikutaa mitenkään sun ratioon. Ei sun tarvitse mitään pankkitakauksia allekirjottaa, laita jakoon vaan

Löytyiskö joltakin myös mulle inviteä dazappo@gmail.com
Kiitokset etukäteen

tällä yksi erittäin aktiivinen mma-harrastelija olisi myös invitea vailla,erittäin kiitollnen olisin jos joku viitsisi sen lähettää...oranki3000@luukku.com

Hei!

Pakkotoiston maksava jäsen etsii invitea mma-trackerille.

Torrentti-maailma on tuttu ja olen kolmen suomalaisen trackerin jäsen. Latausmäärät liikkuvat teroissa ja ratio on kunnossa. 10/10-yhteys löytyy. Nyt iski mma-kärpänen ja tuoltahan sitä varmasti löytyisi.

raikoi"atmerkkitähänväliin"mbnet.fi

Thx!

Aha, multa ihan selkeesti puuttu besserwisserin tyyppinen cv. :)

Elikkä... Olen mukava, ulospäinsuuntautuva ja tulen toimeen kaikkien kanssa jne. :anssi:

Jos nyt ei kuitenkaan, mutta ratiot muualla on aina ollut yli 3, eli en todellakaan ole vain liiskaaja.. Joten olisin eeeerittäin kiitollinen jos joku laittais mulle inviten, jotta pääsis kattomaan Tuf:in ja K1 finaalin.

Gracias..

edit: niin se osote oli dazappo@gmail.com

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sain viimeks joltain ystävälliseltä ihmiseltä inviten ja täpinässä latasin kaikki mahdolliset mike tyson pätkät mma-trackerilta enkä huomannut jättää päälle niitä että ratio pysyis hyvänä..joten nyt en voi ladata mitn kun ratio niin huono enkä haluais omalta koneelta laittaa mitn jakoon..joten jos joku ystävällinen vois uudestaan laittaa inviten mulle niin tällä kertaa muistais jopa sen ration :) kiitoksia etukäteen..
jeapadi@hotmail.com

sain viimeks joltain ystävälliseltä ihmiseltä inviten ja täpinässä latasin kaikki mahdolliset mike tyson pätkät mma-trackerilta enkä huomannut jättää päälle niitä että ratio pysyis hyvänä..joten nyt en voi ladata mitn kun ratio niin huono enkä haluais omalta koneelta laittaa mitn jakoon..joten jos joku ystävällinen vois uudestaan laittaa inviten mulle niin tällä kertaa muistais jopa sen ration :) kiitoksia etukäteen..
jeapadi@hotmail.com

Ei näin. Koitannyt jakaa vaan ihan rohkeesti niitä Tyson pätkiä ja jos on kamppailuvideota niin tee torskaa ja sinne vaan.

Ei näin. Koitannyt jakaa vaan ihan rohkeesti niitä Tyson pätkiä ja jos on kamppailuvideota niin tee torskaa ja sinne vaan.
no oikeastaan ei oo kyse etten haluais jakaa vaan etten osaa :) yritin pistää arskan pumping iron ym tyson dokkaria jakoon muttaku palomuuri ja jotku mozillan omat asetukset ei anna pistää jakoon enkä saa muutettua niitä. tottakai haluaisin jakaa muuten tysonin dokkarit.sen verran vakuuttavaa tavaraa.

Meikä jakoi tässä näitä inviteja ja vituiks men parilla. Ei oikeen kiinnosta enää pistää muille kutsuja kuin kavereille,jotka ovat kiinnostuneita.

Meikä jakoi tässä näitä inviteja ja vituiks men parilla. Ei oikeen kiinnosta enää pistää muille kutsuja kuin kavereille,jotka ovat kiinnostuneita.
Sama homma. Puolet kutsutuista imeskeli muutaman gigan ja katosi sitten. Etenkään tollasella: "imutin jo ratiot nolliin, ja nyt en haluais jakaa mitään omalta koneelta, niin pistättekö uuden inviten" -asenteella ei kyllä mitään toivoa ainakaan täältä. Muutenkin tuntuu että koko trackeri on kasvanu liian isoksi ja kutsuja on jaeltu liian avokätisesti. Tästä lähtien toivoa on vain tutuilla ja todella hyvin perustein muuten luotettavaksi osoittautuneille tyypeille.

jeapadi@hotmail.com

Tuplatilit on KIELLETTY varmaan joka traksussa (Yhden tiiän missä ei ole :jahas: :)

Laitas uudestaan jakoon ne mitä olet sieltä ottanut, eli haet sen torskan sieltä ja ainakin µ:ssa kun avaat sen niin etsit sen missä koneellasi on se tiedosto mitä haluat uudelleen jakaa ja se alkaa tarkastamaan ja sitten jakamaan jos liiskaajia. Ja ihavvarmaan traksulla on FAQ/Rules osiossa ohjeet miten tehdään rellu.

Ohjeet uudelleenseedaukseen löydät varmaan traksun foorumilta. Ei päässyt tarkistamaan ku traksu nyt alhaalla.

Ja hyvä keino saada ratio hyväksi tuolla on ottaa UFC:n Scenerellun heti alussa ja sitten viikon jakaa, luultavasti jaat 2x sitä, riippuen letkusta. Toinen vaihtoehto on jostain muualta suht nopsaan ottaa UFC scenenä ja sitten tulla seediapuun MMAtraksulla

"koko setti"

Voisin veikata että kaverilta jäi hippasen toi big picture saamatta, kun pitää käyttää tota ammattislangia.

Tai sitten lahjotat 20 dollaria riihikuivaa pojille ni on ratiot äkkiä kunnossa,lahjoittajista tykkäävät,väh. 10 dollarin summasta saat 3gb plussaa per dollari.

Tai sitten lahjotat 20 dollaria riihikuivaa pojille ni on ratiot äkkiä kunnossa,lahjoittajista tykkäävät,väh. 10 dollarin summasta saat 3gb plussaa per dollari.

Nimenomaan. Paypalilla luotettavasti ja kyllä tuosta ilosta voi vähän vaikka maksaa. Itsekin olen lahjoituksen tehnyt enkä ratioiden kohottamista varten vaan ihan aidosti tukeakseni hyvää toimintaa.

2.0 ration ylläpitäminen ei ole temppu eikä mikään.

Edelleen jatkuu mulla linja että vip:eille privalla inviteä. Ei paljoa lämmitä ne invitet mitä ei edes hyväksytty ja joku 0.003 ratio... Yhdellä sentään hyvä ratio.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom