Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos invitestä. Sitten asiaan. Onko meikä vain todella palikka vai mikä vaivaa?

Rekkasin. Koitin logata --> ei onnistu --> väärä salasana/käyttäjänimi.

Ok. Pyysin postissa uudet. Posti tuli. Koitin logata uusilla. Ei onnistu. ???

Mikä vaivaa ja missä?

Millä ne pirun ratiot saa nousemaan? Heti kun tunnukset sain, hain UFC 77:n, jonka luulisi aika monen haluavan. Ja hain sen seuraavana päivänä kun se tuli. Sen jälkeen olen hakenut TUF jaksot 6 ja 7 niiden esityspäivinä. Hain myös Herosin ja UFC 78:n. Näitä eventtejä luulisi porukat hakevan ja sitä kautta ration nousevan. Tällä hetkellä siis 0,452 ja ei sen ylemmäs ole vielä kertaakaan noussut. Ja tuollahan pitäisi se vähintään 0,75 olla koko ajan, jotta saisi tunnukset pitää? Bitcomet on koko ajan päällä mutta todella hitaasti/ei ollenkaan uploadaa noita fileja. Downloadaa kyllä nopeasti!

*vink**vink* Jos ei ratio nouse muuten niin oikeassa yläkulmassa on se "Donate" nappula... Katso myöskin torrent clientin asetukset kuntoon ja tarkista ennenkaikkea että käytät suositeltua clienttia. Toinen suositelluista oli Azureus.

*vink**vink*Katso myöskin torrent clientin asetukset kuntoon ja tarkista ennenkaikkea että käytät suositeltua clienttia. Toinen suositelluista oli Azureus.

Saanko pyytää saman suomeksi? :piis:

Itse olen käyttänyt Bitcometia ja hyvin on toiminut, ei se siitä ainakaan ole kiinni.

El Menacelle semmoista vinkkiä, että ole vaan kärsivällinen ja seedaa paljon ja pitkään. Kyllä hitaallakin yhteydellä saa upattua matskua ihan tarpeeksi. Itse olen saanut ration pysymän 1.5 paikkeilla 256kb yhteydellä seedaamalla vanhoja pätkiä.

Itse olen käyttänyt Bitcometia ja hyvin on toiminut, ei se siitä ainakaan ole kiinni.

El Menacelle semmoista vinkkiä, että ole vaan kärsivällinen ja seedaa paljon ja pitkään. Kyllä hitaallakin yhteydellä saa upattua matskua ihan tarpeeksi. Itse olen saanut ration pysymän 1.5 paikkeilla 256kb yhteydellä seedaamalla vanhoja pätkiä.

Mulla se uppaa noita pätkiä tyyliin 2kb/s silloin kun se edes uppaa ollenkaan.

ottakaa dht pois päältä. Auttaa hieman tohon ration nousuun. Servun ulkopuoliset eivät pääse silloin teiltä liiskaamaan

Millä ne pirun ratiot saa nousemaan? Heti kun tunnukset sain, hain UFC 77:n, jonka luulisi aika monen haluavan. Ja hain sen seuraavana päivänä kun se tuli. Sen jälkeen olen hakenut TUF jaksot 6 ja 7 niiden esityspäivinä. Hain myös Herosin ja UFC 78:n. Näitä eventtejä luulisi porukat hakevan ja sitä kautta ration nousevan. Tällä hetkellä siis 0,452 ja ei sen ylemmäs ole vielä kertaakaan noussut. Ja tuollahan pitäisi se vähintään 0,75 olla koko ajan, jotta saisi tunnukset pitää? Bitcomet on koko ajan päällä mutta todella hitaasti/ei ollenkaan uploadaa noita fileja. Downloadaa kyllä nopeasti!

Mulla on ollut viime syksystä jo 0.485 eikä meinaakkaan nousta vaikka kuinka jakaa. Letkut huutaa ulospäin jatkuvalla vimmalla mutta ratiossa se ei näy? :curs:

e: pitää kokeilla tuota dht-juttua

mulla itellä oli ongelmia bitcometin kanssa jakamisen suhteen. heti ku vaihdoin utorrentiin ni jakaminenkin luonnistui automaattisesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
miten ton dht:n saa pois päältä?

Riippuu mikä client sulla on, eli se millä ohjelmalla lataat torskia.
Mutta, mutta... Ei väliä koska tuo DHT on traksun puolesta pois päältä, ainakin µtorrentilla, eli eikös sitten kaikilla clinuilla ole sama?

µµssa DHT räpläys tapahtuu
>Asetukset (Eli se hammasratas ylhäällä)
>BitTorrent
Siellä on vaihtoehdot siihen.

Mä sain vasta inviten tonne trakkerille ja mulla on infinite ratio. Joten saanko aluksi ladata niin paljon ku haluan tavaraa ja sit ku se muuttuu "normaaliksi" niin seedin vaan menemään? Auttakaa tyhmää..

Se on infinite koska ratio lasketaan upload jaettuna download ja koska downloadisi on nolla eikä nollalla voi jakaa on ratiosi loputon. Kun lataat vaikka megan kokoisen tiedoston niin muuttuu ratio normaaliksi. Se kyllä rekisteröi kaiken kaman mitä olet lähetellyt vaikket mitään olekaan ladannut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom