Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kuinkahan nopeasti nuo yleensä upataan tuonne?

Itse olen imuttanut muualta 2-3 päivää PPV:n jälkeen tai katsonut seuraavana päivänä dailymotion.com:sta, jos ei ole jaksanut odottaa.

Dailymotion on muuten hyvä ja nopea tapa nähdä matsit, paitsi välillä siellä näkee tahtomattaan spoilereita.
CroCop vs. Gonzaga meni täysin vituiksi kun näin videon thumbnailista CC:n makaamassa lattialla vintti pimeenä :curs:

Viimeksi muokattu:
Kuinkahan nopeasti nuo yleensä upataan tuonne?

Itse olen imuttanut muualta 2-3 päivää PPV:n jälkeen tai katsonut seuraavana päivänä dailymotion.com:sta, jos ei ole jaksanut odottaa.

Dailymotion on muuten hyvä ja nopea tapa nähdä matsit, paitsi välillä siellä näkee tahtomattaan spoilereita.
CroCop vs. Gonzaga meni täysin vituiksi kun näin videon thumbnailista CC:n makaamassa lattialla vintti pimeenä :curs:

Yleensä sunnuntai aamulla alan imuttaa eventtiä,eli aika nopeasti nuo sinne tulee.

DC++ on aikaisemmin toiminut ihan mainiosti, mutta nyt en saa edes hub-listoja toimimaan.

Löytyskö täältä apu? mikkoampuja@hotmail.com , jos joku voi auttaa.

DC++ on aikaisemmin toiminut ihan mainiosti, mutta nyt en saa edes hub-listoja toimimaan.

Löytyskö täältä apu? mikkoampuja@hotmail.com , jos joku voi auttaa.

uppia... turnaus lähestyy ja pääsyä ei ole. Jos se auttaa niin itseltä löytyy 8 UFC:n turnausta ja 5 pridoa (jos olis isompi kovo niin olis enemmän) + muuta sälää. Ratiot torrentila vaihtelee 1-9.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
uppia... turnaus lähestyy ja pääsyä ei ole. Jos se auttaa niin itseltä löytyy 8 UFC:n turnausta ja 5 pridoa (jos olis isompi kovo niin olis enemmän) + muuta sälää. Ratiot torrentila vaihtelee 1-9.

Homma hoidossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3 inviteä jäljellä. Saa jos tarvetta löytyy ja koittaa pitää rationsa kunnossa.

Tulipas laiskasti seurailtua tilannetta:) No samat invitet on vieläkin tarjolla.

Kuinka nopeasti tuo invite on käytettävä ennen kun se "vanhenee" vai voiko sen käyttää rekistyröitymiseen vaikka 1 kk päästä? Ja miten pitää menetellä, jos tollaisen "kutsun" saa, eli miten sinne sitten kirjaudutaan?

Inviten vanheneminen on trackeri-kohtaista, mma-trackerin käytännöstä en tiedä. Yleensä kuitenkin 1-3 päivää. Saadessasi inviten, saat sähköpostin trackerilta, jossa on linkki tunnuksien luonti-sivulle. Tehtyäsi tunnukset voit alkaa käyttämään tekemiäsi tunnuksia.
Kirjautuminen tapahtuu jatkossa normaalisti etusivun kautta.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom