Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Koin karun kohtalon, kohtuullisen hyvällä ratiolla varustettu accounttini ei jostain syystä fudaa enää ja password recoverykään ei toimi... Voisko joku laittaa uuden inviten -> aivansama ät saunis.net . Kiitos.

invite ois kiva saada, ratioit pysyy kunnossa. jos joku viskaa kutsulla niin laitan privana emailin.

Jos joku viittis tännekkin päin heittää invitee. mpk82(at)jippii.fi

invite ois kiva saada, ratioit pysyy kunnossa. jos joku viskaa kutsulla niin laitan privana emailin.

Pistäppä privalla maili. VIP:pi ja kaikkee niin eiköhän kutsu lähde :)

ooh, hienoa slc, kiitos, privaa laitettu :)

Millä torrentilla latailette trackerilta. Muila toimii pikksen huonosti utorrent, ei pysy uppi nopeudet. Muilla trackereilla ei ko. ongelmaa ole!?

Millä torrentilla latailette trackerilta. Muila toimii pikksen huonosti utorrent, ei pysy uppi nopeudet. Muilla trackereilla ei ko. ongelmaa ole!?

uTorrent toimii itelläni ainakin ok. Mitä tarkoitat tuolla ongelmalla?

Sitä, että upload nopeus ei pysy niissä lukemissä mihin olen sen asettanut vaan on paaaljon alempi kuin pitäisi. Eli file ei lähde jakoon hyvällä nopeudella vaikka lataajia ko. filulla on useita. Muilta trackereilta ladatessa ei ole tälläistä ongelmaa vaan upload on niissä lukemissa mihin olen sen säätänyt silloin kun lataajia on.

En usko että se mikään vika olisi, siellä on vain niin paljon ihmisiä nopeilla yhteyksillä. Siksi sen rationkin pitäminen alussa on aika vaikeaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla toimii utorrent paljon paremmin ku bitcomet. jostain syystä utorrent jakaa paremmin ku bitcomet

Koin karun kohtalon, kohtuullisen hyvällä ratiolla varustettu accounttini ei jostain syystä fudaa enää ja password recoverykään ei toimi... Voisko joku laittaa uuden inviten -> aivansama ät saunis.net . Kiitos.

Oikeasti hei, auttakaa nyt joku, seuraava UFC on muutaman päivän päästä ja täällä sitä kärvistellään ilman tunnuksia... :itku:

Oikeasti hei, auttakaa nyt joku, seuraava UFC on muutaman päivän päästä ja täällä sitä kärvistellään ilman tunnuksia... :itku:

Tiedän tunteen. Kutsu lähti sulle.

Yllätä mut ja pidä ratio kondiksessa. Edelliset eivät ole sitä tehneet.

argets

Viittiskö joku heittää mulle inviten? Mankumistahan tää on mut niinhän threadin juoni menee

Oma vapariura on alussa ja olis tosi jees nähdä noita matseja :curs:

Kiitti niille jotka välittää :rock:

Mulla olis heittää muutama invite. Laittakaahan niitä meilejä ni voin jakaa.
*edit*
No nyt saattaa olla vermon laput silmillä mut emmä ainakaan löydä esim. taaperon meiliä sen tiedoista... :E

Viimeksi muokattu:
Mulle voi myös joku ystävällinen sielu laittaa inviten. (Vaikka privaviestinä)

Voisin pistääkkin inviten,mutta kun en jostain syystä pysty laittamaan privaattia??

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom