Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Voisin mäkin ottaa inviten ku sain netin vihdoin kuntoon taas kotona. Poistivat pirulaiset mun entisen ku en päässy nettiin kunnolla käymään (tai no, latailemaan ollenkaan).

benny.ohman(a)hanken.fi

Benulle läks.

EDIT; sähkäri jo käytössä.

Benulle läks.

EDIT; sähkäri jo käytössä.

Hääääh? Meinaakko oikeesti... mä vaan oletin sen olevan poistettu ku kerran en ole siellä käyny pitkään aikaan, voiku joku pistää s.postilla mulle vaikka sen osotteen ku ei oo enää tallessa :kippis1::david:

edit. Kiitos muuten :) Nyt on vähä tyhmä olo...

Hääääh? Meinaakko oikeesti... mä vaan oletin sen olevan poistettu ku kerran en ole siellä käyny pitkään aikaan, voiku joku pistää s.postilla mulle vaikka sen osotteen ku ei oo enää tallessa :kippis1::david:

edit. Kiitos muuten :) Nyt on vähä tyhmä olo...

Pitikin juuri tässä alkaa patistelemaan sinua käyttäämään kun invite status näytti 0-0-0 rekordia vielä pari päivää sitten :)

Pitikin juuri tässä alkaa patistelemaan sinua käyttäämään kun invite status näytti 0-0-0 rekordia vielä pari päivää sitten :)

Hehe, rupeen käyttäytymään nyt heti :hyvä:

Mulla ois yks invite! Menee nopeimmin pyytävälle!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisko joku pistää mulla tohon mailiin sen kotisivun urlin? Ku en ole sitä vielä saanut... Vaikaa loggata sisään ilman sitä :P

MMA maailmaan hurahtanut tarvitsisi myös inviteä. Päätin sitten tulla vinkumaan sitä tänne. Ration kanssa ei ole ollut ongelmia aikaisemmin.

suep ät luukku dot com

Kiitos!

Terve. Tarvitsisin kanssa invitee tonne mma trackeriin. Itselläni oli siellä account vähän aikaa mutta Armeijan takii se sitten jäi ja tunnukseni poistettiin. Jaettavaa on ihan kohtuullisesti, 1-6 TUF, UFC 50-75, kaikki vuoden sisällä olleet ufc figh nightit, Tapoutit, Fightgirlsit jne.

Joku Ystävällinen henkilö voi lähettää inviten osoitteeseen Kasidrom@wippies.fi , Kiitos paljon :)

MMA maailmaan hurahtanut tarvitsisi myös inviteä. Päätin sitten tulla vinkumaan sitä tänne. Ration kanssa ei ole ollut ongelmia aikaisemmin.

suep ät luukku dot com

Kiitos!

Lähetin sulle inviten eilen. Tarkista, ettei spämmifiltteri laittanut sitä roskapostin sekaan.

Jos joltakin löytyy invite MMA-trackerille niin pistäkää tähän osoitteeseen panthers(at)mail.ru
Kiitän etukäteen!! :)

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom