Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
niinku mmafan sanoi, ikävä itkeä ku lapselta karkkia, mutta ei ole mulle tullut vieläkään inviteä, jos jollakin liukenisi yksi, ois aika bueno, tälläsee osotteeseen: eMust@city.fi

niinku mmafan sanoi, ikävä itkeä ku lapselta karkkia, mutta ei ole mulle tullut vieläkään inviteä, jos jollakin liukenisi yksi, ois aika bueno, tälläsee osotteeseen: eMust@city.fi

Inviten on lähettäny kauan sitten jo osoitteehesi,näyttää siltä ettei cityn @mail pelitä mmasaitilla...

Ikävä vinkua inviteä kuin lapsi karkkia, mutta jos sulta sattuu vielä inviteä olemaan niin pystytkö heittää mun toiseen mailiin sellaisen mmafan69@hotmail.com

Kiitokset jo etukäteen!

Invite pistetty tulemaan, tarkista hotmailisi,sen pitäis pelittää toisin kun tuo gmail ei toiminut ilm.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jooh voi olla kyl et toi @city.fi kusee, no jos joku toisen viittis lähettää vaik tähä hotmailiin, nii jos sit vaik toimis. norsu_elain@hotmail.com

helvetin hienoa :) kiitos

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täältä voi invitejä pyytää pekuza-79@netti.fi
Mailaa niin pistän invitee jokuselle ,mutta kannattaisi pitää ne ratiot kondiksessa. Ainakin 10 olen jo jakanut ja näköjään kahdella enään tunnukset voimassa

Jooh voi olla kyl et toi @city.fi kusee, no jos joku toisen viittis lähettää vaik tähä hotmailiin, nii jos sit vaik toimis. norsu_elain@hotmail.com

helvetin hienoa :) kiitos

Koitin pistää tulemaan mutta mma-saitti valittaa että kyseinen e-mail olisi muka jo käytössä,eli ei saa lähetettyä. Aika kranttu saitti,mutta paras saitti samalla.

Jos joltain vielä löytyy kutsuja niin tänne yks pliiiis

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Edellee kaipailen inviteä. Jos jollakin olisi laittaa:worship:

Toi sun laittamas sähköpostiosoite on jo käytössä trackerilla..??

Waltteri, laitahan esille sun osoittees, johon inviten voi lähettää.

Onko trackerilla ollut kauankin toi vedonlyöntisysteemi, jossa voi paranella/tuhota ratiotaan? Itse huomasin nyt vasta ja voitin 250 megaa Antero Silvalla. Aika jännää, ei tarvitse köyhän enää tuhlata rahoja mma-vedonlyöntiin.

Onhan se ollut jo melkein vuoden siellä.

Kiitos tiedosta. Ihan hyvä että, että huomasin vasta nyt. Ei ole päässyt koko ratiota tuhoamaan. Rahalla pelaamisen lopetin, kun Pride GP:ssä veikkasin viidestä matsista viisi väärin.

jos joku kiva ihminen voisi laittaa inviten j_hauva@hotmail.com ... ja linkin nykyisee mma-trackkerii.. olin sillo joskus kauan sitte ensimmäisessä osoitteessa mutta sen jälkee en oo koskaa päässy mukaa :(:down:

jos joku kiva ihminen voisi laittaa inviten j_hauva@hotmail.com ... ja linkin nykyisee mma-trackkerii.. olin sillo joskus kauan sitte ensimmäisessä osoitteessa mutta sen jälkee en oo koskaa päässy mukaa :(:down:

tarkistas e-mailisi,invite lähetetty. Saitin osoite pitäisi automaattisesti tulla inviten mukana...

Olisin kovin kiitollinen inviteistä --> l3rc ät vituttaa piste net.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom