Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ilman hyvää uppikaistaa ahkerasti latailevan on vaikea pitää ratiota ylhäällä. Eventit pitää päästä lataamaan heti ensimmäisten joukossa, ja mitä nopeampi yhteys niin sitä parempi tietysti. :) Mikäli pystyy, niin donaten laittaminen paypalilla on varmasti helpoin tapa päästä alkuun.

Ilman hyvää uppikaistaa ahkerasti latailevan on vaikea pitää ratiota ylhäällä. Eventit pitää päästä lataamaan heti ensimmäisten joukossa, ja mitä nopeampi yhteys niin sitä parempi tietysti. :) Mikäli pystyy, niin donaten laittaminen paypalilla on varmasti helpoin tapa päästä alkuun.

mul on 10 mb yhteys. riittääkö se että rupee lataamaan vaan heti kun torrentti ilmestyy sinne ?

Kyllä tuolla yhteydellä pitäisi ratiot pysyä kunnossa, muistat vaan jättää valumaan pidemmäksi aikaa imutuksen jälkeen. Itsellä on hulppea 256 uppikaista ja sillä olen saanut pidetty 1.4 ration jo pidemmän aikaa. Seedailen käytännössä koko ajan, enkä poista filuja seedilistasta/kovolta. Tällä tavalla ratio ei karsi pahemmin vaikka imuttelee uusia eventtejä ja onhan se hyvä jättää vähän pelivaraa pahan päivän varalle.

Kyllä tuolla yhteydellä pitäisi ratiot pysyä kunnossa, muistat vaan jättää valumaan pidemmäksi aikaa imutuksen jälkeen. Itsellä on hulppea 256 uppikaista ja sillä olen saanut pidetty 1.4 ration jo pidemmän aikaa. Seedailen käytännössä koko ajan, enkä poista filuja seedilistasta/kovolta. Tällä tavalla ratio ei karsi pahemmin vaikka imuttelee uusia eventtejä ja onhan se hyvä jättää vähän pelivaraa pahan päivän varalle.

Kyllä mun pitäisi sitten pärjätä 2/1 yhteydellä. :rolleyes:

Tuota, en ole nyt harrastellut noita Mma trackereitä noin vuoteen, ja mun vanhoilla sivuinfoil noi sivut mitä käytin ei toimi. Jos mahdollista, olisin erittäin kiinnostunut yhdistä inviteistä kyseisille sivustoille. Mailit vois tunkee tonne -> Kiitokset etukäteen.

eMust@city.fi

Jos joltain vielä liikenisi invite mulle niin kiva olisi. MMA-matskua löytyy paljon ja uppikaista on 1megan luokkaa. Toisella vastaavanlaisella saitilla olen pitänyt ration siinä 1.4 luokassa ja varmasti pysyy korkeana myös mma-trackerillä.

mmafan69@gmail.com

mmafan sekä Mnuppi,tarkastakaas mailinne. Ja ratiot pidetään sitten kaikille suotuisina.

Username Email Uploaded Downloaded Ratio Status
xxxxxxxxxxx xx@hotmail.com 306.92MB 2.57GB 0.117 Confirmed

Tässä mun viimeinen invite, eli ei näin

Jospa mullekkin saisi vihdoin sen inviten :)
Ratiot aina yli 1,5 muilla siteillä.

email: slcn.junkki (at) gmail.com

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jospa mullekkin saisi vihdoin sen inviten :)
Ratiot aina yli 1,5 muilla siteillä.

email: slcn.junkki (at) gmail.com

Invite olis lähteny tulemaan mutta antaa tälläistä erroria: The e-mail address slcn.junkki@gmail.com is already in use.

Mitä lie olet aikasemmin töpeksinyt tuolla:nolo: ?

Invite olis lähteny tulemaan mutta antaa tälläistä erroria: The e-mail address slcn.junkki@gmail.com is already in use.

Mitä lie olet aikasemmin töpeksinyt tuolla:nolo: ?

Hyvin mielenkiintoista... Juuri avasin tuon mailin ennen inviten pyyntöä. Eli en kyllä ole töpeksinyt mmatrackerilla mitään. :eek:

Ja testasin että toimii kyl. Hitto...

Tarkoittanee kuitenkin varmaan vain sitä, että joku on lähettänyt inviten jo aikaisemmin, joten toista inviteä ei enää lähetetä.

Ei ole tullut ei keneltäkään. Jotain häikkää varmaan vaan tuossa sähköpostiosoitteessa. Tosiaan tänä aamuna avattu osoite joten luulisi kyllä toimivan. Nyt lisätty rinnakkaisosoite:
slcnjunkki (at) gmail.com

Ei ole tullut ei keneltäkään. Jotain häikkää varmaan vaan tuossa sähköpostiosoitteessa. Tosiaan tänä aamuna avattu osoite joten luulisi kyllä toimivan. Nyt lisätty rinnakkaisosoite:
slcnjunkki (at) gmail.com

Nyt onnistui, tarkista mailisi.

Ei sitten jostain syystä tullut ainakaan mulle inviteä, missäköhän mahtaa olla vika?:itku::itku::itku:

Kyllä on invite lähtenyt sun osotteeseen,tarkista roskaposti kansio. Sinne se saattaa sujahtaa ittestään useasti,ennen kun se poistetaan automaattisesti sieltä.

Kyllä on invite lähtenyt sun osotteeseen,tarkista roskaposti kansio. Sinne se saattaa sujahtaa ittestään useasti,ennen kun se poistetaan automaattisesti sieltä.

Ei se ole kyllä tullut roskapostikansioon, tosta gmailista meinaa huomaa sen heti kun tulee spammiä. Oletko varma, että invite meni oikeaan osoitteeseen mmafan69@gmail.com ?

Kyllä osoite on sama,en sitten tiedä eikö vaan suostu pelaamaan gmailin kanssa. Johan on ku 3inviteä pistetty täällä pyytäville,eikä ketään ole varmistanu accoansa. Ongelmista johtuen tai muista syistä...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom