Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastaus oli siis Nihoninpojalle. Quotet unohtui.
Reenaako joku pakkislaisista täälä rovaniemellä tuosa ounasvaaran kamppailukeskuksesa? Itellä olis tarkotus hypätä mukkaan seuraavalla peruskurssilla, joka ilmeisesti alkaapi joskus keväällä. Harmittaa kun ei kaveria tullu kuunneltua baarissa kesällä ja lähettyä sillon jo, mutta naiset vei enempi, naiset vei enempi.. :wall:
p.s. :joulu6:
Hep.
Et lajia tarkemmin määritellyt joten huutelen nyt ihan MMA Rovaniemen nimissä. Ihan alkukeväästä aloitellaan BJJ:ssä ja Vapaaottelussa peruskursseja. Parhaiten saat jutun juonesta kiinni tulemalla molempiin. Seuraa ilmoittelua osoitteessa http://mmarovaniemi.net.
Itse olin menossa Helsingin itsepuolustuskoulun peruskursseille mutta nyt taitaa olla sit kuitenki toi gbgym parempi kun muutin tähän ihan naapuriin Salikorttikin on sinne jo niin miksipä sitä muualla kävis sitte mma:ta treenaamassa Ei kyllä malttas odottaa et kurssit alkais :D
Kyyllähän se tuollaiseenkin kokeiluun käy, vaikkakin kurssilla lienee hieman enemmän mattovääntöä kuin pystyottelua. Toki tekniikkoja on karsittu rankalla kädellä, jotta ne sopisivat juuri vapaaotteluun. Varusteiden hankinnan kiireellisyys riippuu salin omasta varustuksesta, mutta sopiva hammassuojat ja munakuppi olisi hyvä hankkia jo kurssin alussa ja nyrkkeilyhanskat pystysparreihin ellei salilla ole lainata aloittelijoille.Onko mitään mieltä mennä vapaaottelun peruskurssille sen takia, että se kiinnostaa erityisesti monipuolisuutensa vuoksi. Minulla ei ole aiempaa kamppailulajikokemusta, ja olisi kiva saada vähän esimakua sekä matto-, että pystyottelusta ja tämän kurssin jälkeen olisi vähän selkeämpi käsitys siitä, miltä näiden vääntäminen tuntuu ja sitten voisi jatkossa ehkä panostaa osa-alueeseen (tai lajiin), joka tuntuu eniten omalta? Kysyisin myös, että tarvisteeko vapaaottelun peruskurssia varten ostaa kaikki vapaaotteluun tarvittavat varusteet itse?
Kiitos etukäteen.