Mitkä ovat ison miehen minimimitat olematta läski?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuollainen kysymys pälkähti päähän. Missä vaiheessa voi ruveta pitämään itseään kohtuu isona äijänä ja mitkä on speksit? :david: (en löytänyt haulla vastaavaa ketjua, tai olen sitten puusilmä)

T: 90kg:n vinkuheinä.

Ja riippuu kropan rakenteestakin paljon. Toisen silmässä voi näyttää läskiltä, vaikka jonkun toisen silmässä vielä ihan normaali... Toisaalta aika turha sun on tollasia pohtia. Kokeile :D!

Kipi I sanoi:
Olipa david kysymys.

Jos ei ole parempaa vastausta, jätä vastaamatta!

Paha tähän on mitään rajoja sanoa, mutta joku mun mittanen 10% rasvoilla ja päälle 90 kilon kehonpainolla alkaa olemaan jo kohtuu iso.

Mutta muutaman vuoden salilla tosissaan touhunnut on jo iso ihan tavalliseen treenaamattomaan verrattuna.

Treenanneen mielestä iso on sitten vasta joku raskaansarjan kehonrakentaja,että aika suhteellista on.

Ja kaikki yli 20% rasvoissa olevat alkaa olemaan jo aika läskejä, aivan sama mikä sen kehonpaino on. Ei sitä läskiyttä mitata painossa vaan rasvanmäärässä.

Painosta paha sanoa paljoa mitään, koska se voi olla lihasta tai läskiä ja läskikin kerääntyy eri ihmisillä eri tavalla eri paikkoihin. Omaa kroppaahan joutuu aina katsomaan päivittäin peilistä, joten sitä kehitystä ei näe. Mene vaikka kaupungille pyörimään ja kato onko siellä jengi sua pääasiassa isompia vai pienempiä. Punttailessa sen huomannu, että itse ei kasva vaan kaikki muut mystisesti pienenee.

Kaikki on suhteellista. Itse pitää aina itseään varmaan pienenä ja tulee sokeaksi omalle kehitykselleen, joten sanosin niin että sittenkun toiset alkaa huomauttelemaan.

JHM sanoi:
Punttailessa sen huomannu, että itse ei kasva vaan kaikki muut mystisesti pienenee.
Joo, se on vähän hassua kun tuntee itsensä vieläkin samaksi kynäniskaksi kuin 20 kiloa sitten, mutta vaatteet rupeaa kutistumaan ja kiristymään omituisista paikoista :D

arpa80 sanoi:
Kaikki on suhteellista. Itse pitää aina itseään varmaan pienenä ja tulee sokeaksi omalle kehitykselleen, joten sanosin niin että sittenkun toiset alkaa huomauttelemaan.
Näin se on varmaan nähtävä :)

Insanick sanoi:
Tuollainen kysymys pälkähti päähän. Missä vaiheessa voi ruveta pitämään itseään kohtuu isona äijänä ja mitkä on speksit? :david: (en löytänyt haulla vastaavaa ketjua, tai olen sitten puusilmä)

T: 90kg:n vinkuheinä.
190-200cm pitkä ja sellanen 150-170kg. aivan sama onko tuossa painossa höttöäkin mukana niin huoletta voi sanoa itseään isoksi:). lihaksikkuus on sitten taas toinen juttu. en minä voi sanoa mistään 150cm podarista että onpa iso vaikka ois lihaa kuinka paljon hyvänsä, sanoisin että voi helvetti onpas tuo lihaksikas.

Mä heitän ihan lonkalta tollasen esimerkin:
Jos 180cm ni pittäis sitä ainakin 80kg olla
Jos 190cm ni aiakin 90kg
So on......

No joo aika paska esimerkki, ku ei se se pidä paikkaansa:down: mutta joo, oli se ainakin kunnon vastaus verrattuna näihin muitten ihmisten valittamiseen....:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MrIks sanoi:
Jos 190cm ni aiakin 90kg
So on......

No joo aika paska esimerkki, ku ei se se pidä paikkaansa:down: mutta joo, oli se ainakin kunnon vastaus verrattuna näihin muitten ihmisten valittamiseen....:)
No ei se ihan noin itsestäänselvää ole. Kysyjä on 185 cm. Ei sitä painoa voi sanoa millä isolta näyttää. Monesti normi-ihmiset pitää isona tuon mittaista kaverina, jolla sattuu olemaan vähän leveämmät hartiat. Toisaalta vaikka sitä painoa olisi sata kiloa, niin ei välttämättä näytä isolta. Ruumiinrakenne määrää paljon. Ja koko on katsojan silmissä. Jos jotain sääntöä haetaan, niin olisin ehkä Neutraalin kanssa vähän samoilla linjoilla.

MrIks sanoi:
Jos 190cm ni aiakin 90kg
So on......

Joo ei mene ihan noin. Itselläni pituutta 170, ja paino lähentelee 90 kiloa josta rasvaa ~20%. En osaa sanoa.

neutraali sanoi:
190-200cm pitkä ja sellanen 150-170kg. aivan sama onko tuossa painossa höttöäkin mukana niin huoletta voi sanoa itseään isoksi:). lihaksikkuus on sitten taas toinen juttu. en minä voi sanoa mistään 150cm podarista että onpa iso vaikka ois lihaa kuinka paljon hyvänsä, sanoisin että voi helvetti onpas tuo lihaksikas.

150kg + on aika hyva kasitys isosta koosta.

no sellanen neutraalin kokonen kaveri
;)

MrIks sanoi:
Jos 190cm ni aiakin 90kg
So on......

190/90kg on kyllä melko paljon riukumman näköinen kun 180/80kg. niinkuin noin yleisesti ottaen.

Tää ei liity tähän ketjuun mitenkään, mut oli pakko kysyy, että kuka toi äijä on tossa Alecin profiilissa? Toi puolkiinalainen vihasennäkönen pukumies. Se näyttäs olevan jollain kymmenel käyttäjällä sama ukko. Kysyn, kun se kummittelee mielessä. Onks se joku kungfu mestari tai jotain?

Arzzka sanoi:
Tähän on kehitetty laskuri :) Musclenetin muskeli-indeksi. Eli tuonne vaan pituus, paino ja rasvaprosentti. Tuloksille on 3 kategoriaakin:

Yli 1100 = PAKSUPETE
Yli 1000 = jässikkä
alle 750 = #$!@%&£ mikä kynäniska!

http://www.musclenet.fi/muscleindex.php

Jässikkä ...:)
Tosin muutama on "haukkunu" hoikaks pojaks, et kai tässä on treenattava vitun paljon enemmän:hyper:

Elffi sanoi:
Tää ei liity tähän ketjuun mitenkään, mut oli pakko kysyy, että kuka toi äijä on tossa Alecin profiilissa? Toi puolkiinalainen vihasennäkönen pukumies. Se näyttäs olevan jollain kymmenel käyttäjällä sama ukko. Kysyn, kun se kummittelee mielessä. Onks se joku kungfu mestari tai jotain?

:D ihan tosissaanko oot....:D

Steven segal vois olla kova sana..:rolleyes:

No voi herran jumala, mähän heitinkin ton ihan läpällä, ei sitä tartte alkaa heti kumoo, ku se oli joke. Sanoin vaan jotain kun eka sivu oli täynnä väittely, että kenen viesti on david ja kenen ei:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom