Mitkä ovat ison miehen minimimitat olematta läski?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Arzzka sanoi:
Tähän on kehitetty laskuri :) Musclenetin muskeli-indeksi. Eli tuonne vaan pituus, paino ja rasvaprosentti. Tuloksille on 3 kategoriaakin:

Yli 1100 = PAKSUPETE
Yli 1000 = jässikkä
alle 750 = #$!@%&£ mikä kynäniska!

http://www.musclenet.fi/muscleindex.php

Itselle näytti 893, eli ei kovin kummoista vielä.
Hoho, rasvat on kyllä niin hatusta vedetty mutta paksupeteä lähestytään kovasti. Kai mä sit oon himo kaappi, pitäähän se uskoa kun laskuri näyttää. :D

Elffi sanoi:
Tää ei liity tähän ketjuun mitenkään, mut oli pakko kysyy, että kuka toi äijä on tossa Alecin profiilissa? Toi puolkiinalainen vihasennäkönen pukumies. Se näyttäs olevan jollain kymmenel käyttäjällä sama ukko. Kysyn, kun se kummittelee mielessä. Onks se joku kungfu mestari tai jotain?
Kyllä se on ihan oma kuva tossa kaikilla. Ollaan kaikki oikeasti Curly-Miken ja thaimaalaisen postimyyntihuoran jälkeläisiä ja siks ollaan niin samannäköisiä ;)

MrIks sanoi:
Mä heitän ihan lonkalta tollasen esimerkin:
Jos 180cm ni pittäis sitä ainakin 80kg olla
Jos 190cm ni aiakin 90kg
So on......

No joo aika paska esimerkki, ku ei se se pidä paikkaansa:down: mutta joo, oli se ainakin kunnon vastaus verrattuna näihin muitten ihmisten valittamiseen....:)

Mä heittäisin sellaisen kaavan että pituus miinus 90kg ja alle 12% rasvoilla. Jos mä painaisin 106kg alle 12% rasvoilla, voisin väittää olevani iso. Jos taas 180cm painaisi 90kg alle 12% rasvoilla, niin tähänkin määrään saa tehdä jo työtä...

Tai sitten, jos ei ole "vyölaukkua" ja selkä on selvästi leveämpi kuin vyötärö, puhutaan myös isosta tyypistä.

Toki täysin yksilöllinen asia mutta tuosta lähtisin itse arvioimaan.
Hmm, Muscletechillä hyvää vauhtia menossa kohti jässikkää.. 920.. :)

Hummerivirta sanoi:
Kyllä se on ihan oma kuva tossa kaikilla. Ollaan kaikki oikeasti Curly-Miken ja thaimaalaisen postimyyntihuoran jälkeläisiä ja siks ollaan niin samannäköisiä ;)

Repesin:lol2: Kiitookset vastaajille:)

Arzzka sanoi:
Tähän on kehitetty laskuri :) Musclenetin muskeli-indeksi. Eli tuonne vaan pituus, paino ja rasvaprosentti. Tuloksille on 3 kategoriaakin:

Yli 1100 = PAKSUPETE
Yli 1000 = jässikkä

mun enkuntaidot ei oikee riitä toho rasvaprosentin testaamiseen, joten saisko hitusen ohjeistusta:rolleyes:

edit: siis tos linkissä on linkki rasvaprosentinittemittaamiseen

rasvaprossan heitin hatusta, kun en saanu selvää tuosta miten sen saa mitattua..

Kynäniskaahan tuo tunkee, eikä mikää ihme..:lol2: :lol2: 731

eipä tiiä oonko sit 20 rasvoissa..?

Arzzka sanoi:

Yli 1100 = PAKSUPETE
Yli 1000 = jässikkä

n. Jässikkä. Rasvaprosentista ei niin tietoa.

Olen 185/95 ja ite tuntuu et kyllä mä iso vielä joskus olen..

Tuo megareksia on muuten yleistä. Itse ei kasva, sarjapainot kasvavat, vaatteet repeilevät hartioista, kaverit sanoo että ootpa iso. Peilistä kuitenkin katselee se sama kynäniskapoika päivästä toiseen. Sitte sitä on epätoivoinen kuinka mistään ei tule mitään. Ottamalla mitan käteen vasta tajuaa, että vitsit, sitä on kasvanut.

Kerro kerro kuvastin... ;)

hmm. 988, elikkä melkein jässikkä..rasvaprosentti armeijan metodeilla mitattuna.
taitaa kusettaa toi musclenetin muscleindex.:jahas: :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
neutraali sanoi:
190-200cm pitkä ja sellanen 150-170kg. aivan sama onko tuossa painossa höttöäkin mukana niin huoletta voi sanoa itseään isoksi:). lihaksikkuus on sitten taas toinen juttu. en minä voi sanoa mistään 150cm podarista että onpa iso vaikka ois lihaa kuinka paljon hyvänsä, sanoisin että voi helvetti onpas tuo lihaksikas.

Siis esim. Marko Savolainen ei ole ollut mielestäsi koskaan ISO?

muscleindex: 1032 :lol2:

Ja jässikkää täällä ei ole. Ehkä parin kymmenen kilon päästä.

ei varmaa liity mitenkään mihinkään mut nainen on liian iso kun
päälle ei pääse. alle ei uskalla mennä ja takaa ei ylety:D:D:D:D:D:D

Dreamer sanoi:
Siis esim. Marko Savolainen ei ole ollut mielestäsi koskaan ISO?
ónko marko 150cm pitkä:david:

voidaanhan tästäksin spekuloida jos haluat.olen nähnyt markon aika monesti IRL ja helvetin lihaksikas mörkö se on, ei kuitenkaan mikään perus iso niinkuin esimerkiksi riku kiri. markolla ei ole pituutta tarpeeksi ollakseen perus iso. lihanmäärässähän hän sitten onkin omaa luokkaansa:rock:

Kyllähän se Markon offipaino 130 kiloa ja risat on aika hurja 173 senttiselle miehelle. Vielä kun rasvaprosentti taitaa olla 15 tuntumassa offillakin. Noilla lukemilla tuo indeksi näyttäisi Makelle 1520.

no jos heität gollegen päälle ja näytät viä lihaksikkaalta ja isolta niin sit varmaan oot sitä...vaikee on kumminki olla ilman paitaa vuoden ympäri:)kyl ne katseet joka puolella kertoo sulle et ookko iso vai et...:)

No vaikkapa esimerkiksi rasvaprosentin ollessa 10% kieppeillä ja painoindeksin ollessa 31 niin rupeaa olemaan jo kohtuu iso.

Pii sanoi:
No vaikkapa esimerkiksi rasvaprosentin ollessa 10% kieppeillä ja painoindeksin ollessa 31 niin rupeaa olemaan jo kohtuu iso.

Huhuh. Meikäläiselle 113kg kympin rasvoilla. :eek:

T: Pikkupoika for life :lol2:

(muscleindex on näköjään nyt 969, ei kaukana "jässikästä" lollotilol)

muscleindex: 1141 :eek:

rasvaprosentti mitattu vähä ennen dietin aloitusta, joten sekin meni vähän yläkanttiin :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom