Mitkä ovat ison miehen minimimitat olematta läski?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pyranha sanoi:
Johan on kova ikäisellesi, laitas mittasi ja rasvapros :)

pituus:178
paino: 113
rasvaprosentti: 2kk sitte 18, nyt 15-16

Pyranha sanoi:
Huhuh. Meikäläiselle 113kg kympin rasvoilla. :eek:
Juu juu...siinäpä pikku tavoitteita olisi :D
Ja olisipa indeksikin tällöin aika mouheva

Juukeri sanoi:
pituus:178
paino: 113
rasvaprosentti: 2kk sitte 18, nyt 15-16

Oletpa järjetön monsteri 17v. iässä. Täysin valmis body SM raskaaseen sarjaan. :D
Tai sitten tuo rasvapros arvio menee pahasti metsään.
Itse veikkaan jälkimmäistä.

Ei muutakuin :kuvia:

Pii sanoi:
Juu juu...siinäpä pikku tavoitteita olisi
Ja olisipa indeksikin tällöin aika mouheva

No niimpä muuten olisikin :D Kyllä mä taidan pitäytyä tavoitteessani painaa 100 kiloa kympin rasvoissa, nyt painan sen sata @ 15% :lol2:

Pyranha sanoi:
Oletpa järjetön monsteri 17v. iässä. Täysin valmis body SM raskaaseen sarjaan. :D
Tai sitten tuo rasvapros arvio menee pahasti metsään.
Itse veikkaan jälkimmäistä.

rasvaprosentti on mitattu 2kk sitte terveyskeskuksessa. sen jälkee on alotettu dietti että aika lähelle pitäis sattua.

Rasvat on kyllä vähän koholla ku oli tossa 3,5 vuoden bulkki alla (tosin niistä 3v. ilman treeniä :D). kuvia ei vielä näillä rasvoilla oo tulossa :D.

mikä muuten on taso nuorten sm-sarjoissa? paljoko pitäis olla esim. hanskan tai reiden koko, että vois pärjätä?

Näyttäs olevan tuo muscleindex 803, eli aika lähellä @£€@1!!! mikä kynis- tasoa :D
Tuossa testissä pitäs olla vielä yks sarake: Paljon penkki :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juukeri sanoi:
mikä muuten on taso nuorten sm-sarjoissa? paljoko pitäis olla esim. hanskan tai reiden koko, että vois pärjätä?

Jos olet 178cm/113kg 15% rasvoilla niin eiköhän ne ole sulla ihan tarpeeksi jo, lähemmäs 50 hanska ja päälle 70 reisi ? Voittanet koko roskan komeasti...

Laita niitä :kuvia: vaan, kyllä tuolla rasvaprosentilla erottuu jo mainiosti lihakset tuolla painolla.

Pyranha sanoi:
Jos olet 178cm/113kg 15% rasvoilla niin eiköhän ne ole sulla ihan tarpeeksi jo, lähemmäs 50 hanska ja päälle 70 reisi ? Voittanet koko roskan komeasti...

Laita niitä :kuvia: vaan, kyllä tuolla rasvaprosentilla erottuu jo mainiosti lihakset tuolla painolla.

no hanska ei oo ku 45cm :itku: . noh kyl se viel joskus kasvaa :D. reisi näyttää 73cm.

jos joku niitä kuvia haluaa niin saa ootella pari kuukautta että saan dietin päätökseen.

17v 178/113kg 15rasvat. jus joo. vittu en usko alkuunkaan. hanska 45 ja sitten kun kuvat tulee niin se näyttää joltain 35 ;)

Juha-Matti Räsänen on iso ukko livenä vaikkei nyt mikään bodari olekaan niin silti helvetin massiivinen näky ainakin portsari porukoissa :)

Juukeri sanoi:
jos joku niitä kuvia haluaa niin saa ootella pari kuukautta että saan dietin päätökseen.

Jees jees, antaa olla sitten :thumbs: Katselin vähän aiempia postejasi treenipainoistasi, kumma ettei ne korreloi yhtään julman lihasmassasi kanssa :rolleyes:

HEH

ps. Mulla on tossa avatarissa rasvat n. 15 ja painoa 101kg reilusti pidemmässä varressa (191cm)

no on se nyt helvetti ku ensin kysytään, sitten kun vastataan niin ei voi uskoa. saa tulla livenä kattomaan. pakkoko sitä jokaista asiaa on ruveta epäilemään?

edit: jos joku sen saatanan kuvan haluaa, laittaa viestiä mulle: juho998@jippii.fi. en ala tänne foorumeille sitä laittamaan.

Juukeri sanoi:
no on se nyt helvetti ku ensin kysytään, sitten kun vastataan niin ei voi uskoa. saa tulla livenä kattomaan. pakkoko sitä jokaista asiaa on ruveta epäilemään?

edit: jos joku sen saatanan kuvan haluaa, laittaa privana sähköpostiosotteen, mihin sen voi laittaa. en ala tänne foorumeille sitä laittamaan
ei täällä epäile muut kuin minä. uskon sitte kun laitat kuvia, muuten nuo jutut menee toisesta sisään ja toisesta ulos. joskus ku vipit hommaat niin laita niitä "vanhojakin" kuvia.

edit: nuilla spekseillä on lihaa oltava jo aika perkeleesti.

Juukeri sanoi:
no on se nyt helvetti ku ensin kysytään, sitten kun vastataan niin ei voi uskoa.

No mikäs helvetti se nyt on, jos sä kysyt mun kengän numeroa ja vastaan 83 niin uskotko :jahas:

Juukeri sanoi:
pakkoko sitä jokaista asiaa on ruveta epäilemään?

No ei kuule ole, mutta sä heitit sellaset mitat kehiin etten kyllä ikinä usko ilman kuvia. Jos olet todellakin ilmoittamissasi mitoissa, sinun paikkasi on kehonrakennuslavalla. Eikä missään juniorisarjassa.
Netissä varsinkin nuoriso jauhaa paskaa kahta kauheammin, tällä kertaa päätin katsoa kortit :piis:

Juukeri sanoi:
edit: jos joku sen saatanan kuvan haluaa, laittaa privana sähköpostiosotteen, mihin sen voi laittaa.

edit: otin osoitteeni pois koska ollaan messengerissä jo.

arpa80 sanoi:
Kaikki on suhteellista. Itse pitää aina itseään varmaan pienenä ja tulee sokeaksi omalle kehitykselleen, joten sanosin niin että sittenkun toiset alkaa huomauttelemaan.

Hyvä vastaus! Juuri noin se menee, itse tuntee aina itsensä pieneksi, läskiksi jne. ja siksi onkin ilahduttavaa kun joku toteaa, että oletpas iso tms.

T. 183 cm, 105 kg, rasvat liian lähellä maagista kahtakymppiä:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom