Mites pakkotoistolaiset pesee hampaitaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JeFu
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
35
Kävin tossa hammaslääkärissä ja se on joku entine huippu-urheilija se hammaslääkäri ja kerto että ienpohjaiset tulehdukset rappeuttaa peruskuntoa (en sit tiiä onko tarina tosi) mut siitä lähtien itse olen ruvennu pesemän hampaat aamulla ja illalla.

Entäs te?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite pesen vain iltaisin, vaikka ehkä hengityksen raikkauden takia voisi pestä useamminkin.
Kuitenkin, käydessäni tarkastuksessa pari kuukautta sitten, lääkäri sanoi että ei täältä kyllä mitään löydy, siis reikiä että tervetuloa kahden vuoden päästä. Soitellaanko?

mun hampaat---->:D

epäsäännöllisen säännöllisesti aamuin illoin hammasharjalla (vihreä) ja halpistahnalla (onko niillä muuten mitään väliä mitä käyttää?). Reikiä nolla. Valkoiset vahvat hampaat, oikein mallikelpoiset sanoi hampilääkäri kun viimeksi pari kk sitten kävin. Ihmetteli että mitä minä sinne tulin kun ei mitään onkelmia ollut...

Sähkö hanmas harjalla ja sähkö hanmas tahnala anmuin illoin!!???1 Reikiä ei hampaissa tällä hetkellä, mutta poskihampaissa löytyy muutama pentuna paikattu. Ajankohtainen aihe sinänsä, koska ajattelin maanantaina varata hampilääkärille ajan. Ajattelin, että jos vaihtais noi 10 vuotta vanhat amalgaamipaikat muovipaikkoihin. Tämän lisäksi ajattelin myös tissejä ja perseitä.

Aamuin illoin sähköhammasharjalla ja hammaslankalla jynssään välit. Aina on reikiä ollut kun lääkärissä olen käynyt. Alkaa olla kalustossa enemmän muovia ja amalgaamia kuin kiillettä.

Viimeks pesin varmaa vuonna 2001 :D. Tiiän, huono tapa ja oon yrittäny ottaa hampaiden pesun tavaks, mutta ku ei koskaan taho muistaa:wall:

Aamun illoin ja ulos lähdettäessä. Tarkoituksena olisi opetella myös hampaiden välien puhdistus hammastikuilla tai -langalla, sieltähän ne tulehdukset ja hammaskivi yleensä on lähtöisin. Ei ole paljoa reikiä mutta tuota hammaskiveä ja kiillerikkoja jonkun verran.

Aamulla pelkkä harjaus, illalla harjauksen lisäksi lankaus. Molemmilla kerroilla harjaan myös kielen. Reikiä ei ole ollut n. 10 vuoteen.

Originally posted by Tomi
Sähkö hanmas harjalla ja sähkö hanmas tahnala anmuin illoin!!???1 Reikiä ei hampaissa tällä hetkellä, mutta poskihampaissa löytyy muutama pentuna paikattu. Ajankohtainen aihe sinänsä, koska ajattelin maanantaina varata hampilääkärille ajan. Ajattelin, että jos vaihtais noi 10 vuotta vanhat amalgaamipaikat muovipaikkoihin. Tämän lisäksi ajattelin myös tissejä ja perseitä.

Kumpa Tonppa muistaisit puhdistaa vielä hanpaasi hanmas langalla. Ja joisit vähenmän viinaa.

Iivili, :worship:, mä yritän päästä tuohon samaan. Kielen pesen kerran päivässä.

Paljon koskaan en pese hampaita eikä yhtään reikää. Hampilääkärissäkin olen "unelmapotilas" lääkärien mielestä. Hampaat ovat väännetty suoraan rautojen avulla. Hampaat pesen ainoastaan jos olen menossa tarkastukseen (jotka yleensä vain 10 minuuttisia) tai jos olen menossa tanssipaikoille ym.

Originally posted by Kusimato
Paljon koskaan en pese hampaita eikä yhtään reikää. Hampilääkärissäkin olen "unelmapotilas" lääkärien mielestä. Hampaat ovat väännetty suoraan rautojen avulla. Hampaat pesen ainoastaan jos olen menossa tarkastukseen "jotka yleensä vain 10 minuuttisia tai jos olen menossa tanssipaikoille ym.
Ehkäpä kannattaisi pestä niitä hampaitaan. Vääjäämättä ne alkaa sitten hapristua kun olet aikuistunut tollaisen laimin lyönnin takia. Voi hengitykseskin haista aika oksettavalta. Yääääh.... :urjo: Eipä innostaisi pahemmin olla tekemisissä tollaisen kanssa...

Onko muilla samanlaista ongelmaa, että harjaa liian lujaa ja siitä johtuvaa ikenien "pakenemista"? :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom