Kisakuntoon
Joo-o, pitää kyllä kiittää kaikkia ketä tänne on kirjoitellu. Tässä on nyt pari tuntia lueskellut ja paljon on vinkkejä muttei silti oikein tietoa mitä tekisi. Kaikkialla menee tiedot toisiaansa vastan ja jäänyt paljon kysyttävää.
Mulla on Sotilasliiton järjestämäs vapaaottelu kilpailut ti-pe ens viikolla ja siellä on punnitus päivää ennen itse matseja, eli tiistaina.
Tän viikon oon vetäny lyhyitä 1h treenejä melkein joka päivä. Tuli pieni loukkaantuminen loppuviikosta niin piti sitten lopettaa treeni ja palautua siitä kisoja varten.
Intissä ei oikein pysty vaikuttamaan tohon millaista ruokaa siellä saa, joten pitää jättää sitten syömättä vaan (?)
Nyt viikonloppuna en oo paljon mitään edes syönyt, vähän vaan nälkää täyttävää, ollu pitkät yöt töissä (ovihommat) ja vähän unta siis. Join paljon batteryä ja kahvia työn aikana niin että ramppais kusella kerran tunnissa ainakin tai jotain. Mustana koittanut juoda kahvia enimmäkseen.
Syönyt paljon salaattia ja vähän oliivioljyä sen kanssa.
Mites nytten viimeinen päivä huomenna ennen punnitusta, sain työkavereilta infoa että monet kisailijat vetää esim Jääkuutio-dietin ennen kisoja ja sillä sais hyvin lähtemään pari kiloa. Kävin äsken puntarilla ja paino oli 67kg suunnilleen. Tavoite oli päästä 65kg painoluokkaan koska olen 178cm pitkä ja siellä olisi lyhyempiä kavereita ja sais hyvän reachin. Nyt näyttää siltä että jos paino ei tipu siihen 65kg joudun 70kg sarjaan jonne en todellakaan haluaisi.
/********************/
Huomisen suunnitelma:
6:30 Herätys: Minä lenkille, muut aamupalaa syömään
7:00 Lenkin jälkeen vedän 0,5l vettä + 2 kuppia kahvia
8:00 Kauppaan ostamaan ananaksen ja syön sen (kokonaisena? ei purkki ananasta?)
10:30 Lounas: Lenkille? 0,5l vettä + 2 kuppia kahvia
15:45 Päivällinen: Pientä lihaskunto treeniä 0,5l vettä + 2kuppia kahvia
18:00-19:00 Urheiluhieroja avaa selkää kisoja varten
20:30-21:30 Saunomaan himaan? Ei vettä eikä kahvia?
23:20 lautalla takas inttiin ja suoraan nukkumaan
Mites sitten se tiistain ohjelma?
Lähdemme suomenlinnasta santahaminaan ja siitä sitten säkylään jossa kisat on. Lähtö suokista n. 6-7 aikaan.
09.00 – 11.00 Vapaata harjoittelua Kilpailupaikat
13.00-15.00 Sääntökoulutus Kuntotalo
- judo ja paini 13.00-13.30
- sotilaspaini 13.30-14.00
- nyrkkeily 14.00-14.30
- vapaaottelu 14.30-15.00
- sotilaspenkki/sisäsoutu 15.00 – 15.30
15.30-17.00 Kaikkien lajien punnitus Kuntotalo
Eli olen koko päivän 06:00-17:00 ilman mitään? :itku:
----
Toivottavasti joku tähän ehtii vastata ja ehtii antaa jonkun detailed infon mitä teen ihan kädestäpitäen niin ei tuu ongelmia ja tavoite onnistuu.
Mun kroppa on semmonen läpipaska että perjaatteessa voin syödä mitä vaan ja paino ei nouse. Sen takia tää on kans ollut todella vaikeaa kun mikään mun tekemä juttu ei vaikuta mihinkään. Kroppa päättää itte mitä tekee ja milloinkin, käyttäjästä riippumatta